odcina zapłon przy wyższych obrotach
Witam serdecznie.
Mam problem z moja madzia. Przed oddaniem samochodu do warsztatu chcialem zasiegnac opinii od forumowiczow. Dziwne objawy zaczely sie pojawiac od kilku dni. Kiedy obroty silnika dochodza do ok 2.8k wszystko sie wylacza( zapalaja sie wszystkie kontrolki), kiedy zejde ponizej moge dalej kontunuowac jazde. Sprawdzalem na jalowym biegu,wszystko jest ok. Problem wystepuje tylko kiedy jade. Czy to OCU?
Mam problem z moja madzia. Przed oddaniem samochodu do warsztatu chcialem zasiegnac opinii od forumowiczow. Dziwne objawy zaczely sie pojawiac od kilku dni. Kiedy obroty silnika dochodza do ok 2.8k wszystko sie wylacza( zapalaja sie wszystkie kontrolki), kiedy zejde ponizej moge dalej kontunuowac jazde. Sprawdzalem na jalowym biegu,wszystko jest ok. Problem wystepuje tylko kiedy jade. Czy to OCU?
Ani ja ani znajomy mechanik już nie mamy pojęcia dlaczego tak, silnik zrobiony tip top na oryginale (OEM) Macie pomysły co z tym zrobić ? Bo mnie już koszty przerażają a teraz zupełna bezsilność
Za podpowiedzi z góry dziękuję
! W ostatnim czasie pojawiło się wiele "atrakcyjnych cenowo" ofert usuwania filtrów przez przypadkowe firmy. Większości przypadków taka usługa polega na całkowitym wyłączeniu w sterowniku rejestrowania błędów. Po takiej operacji sterownik faktycznie nie będzie rejestrował błędu związanego z niewłaściwą pracą filtra DPF/FAP, ale również nie będzie rejestrował innych usterek związanych z nieprawidłową pracą silnika. Taki sposób usunięcia filtra powoduje, że w przypadku wystąpienia nieprawidłowej pracy silnika, przeprowadzenie diagnostyki silnika będzie niemożliwe. Silnik będzie pracował w trybie awaryjnym, a komputer diagnostyczny nie wykaże żadnej usterki