duże wibracje na 3 biegu 1300-1450obr

Witam.
Zakładam nowy temat bo kompletnie nie wiem do czego to podpiąć. Sytuacja wygląda nastepująco. auto nie katowane dbam o wszystkie szczegóły. na kompie wykazuje na pompie i wtryskach "cisnienie książkowe lepsze być nie może", ale podczas ostatniego wypadu do Poznania i wonej jazdy w korku nagle odczułem duże wibracje na 3 biegu i tylko na 3 biegu w granicach 1300-1450 obrotów. Sprawdzałem na biegu 1 , 2 tak jakby bardzo delikatnie prawie nieodczuwalne zaś na 3 biegu można powiedzieć mega mocno bo drgania przenoszą sie aż na płyte podłogową. Wrażenie takie jakbym miał bańkę na oponie choć ich nie ma bo opony nówki. Dodam też, że zwiększone wibracje są na biegu jałowym pomiedzy 1250-1400 obr, ale podkreślę że wibracje były zawsze tylko dlaczego tak "tłucze na 3 biegu????? Podejrzenia może dwumas?????? nie wiem kiedy było wymieniane bo auto z niemiec, dodam też, że szarpie przy ruszaniu. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam Dawid
Zakładam nowy temat bo kompletnie nie wiem do czego to podpiąć. Sytuacja wygląda nastepująco. auto nie katowane dbam o wszystkie szczegóły. na kompie wykazuje na pompie i wtryskach "cisnienie książkowe lepsze być nie może", ale podczas ostatniego wypadu do Poznania i wonej jazdy w korku nagle odczułem duże wibracje na 3 biegu i tylko na 3 biegu w granicach 1300-1450 obrotów. Sprawdzałem na biegu 1 , 2 tak jakby bardzo delikatnie prawie nieodczuwalne zaś na 3 biegu można powiedzieć mega mocno bo drgania przenoszą sie aż na płyte podłogową. Wrażenie takie jakbym miał bańkę na oponie choć ich nie ma bo opony nówki. Dodam też, że zwiększone wibracje są na biegu jałowym pomiedzy 1250-1400 obr, ale podkreślę że wibracje były zawsze tylko dlaczego tak "tłucze na 3 biegu????? Podejrzenia może dwumas?????? nie wiem kiedy było wymieniane bo auto z niemiec, dodam też, że szarpie przy ruszaniu. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam Dawid