wał korbowy
Wielu wie, ze wiele mozna dopasowac i nie jest to tajemnica.
tyle, ze tez wielu zdaje sobie sprawe, ze takie przekladanki moga okazac sie brzemienne w skutkach a koszt remontu jest spory i nikt go nie chce ponownie przechodzic.
pozdr.
E.
tyle, ze tez wielu zdaje sobie sprawe, ze takie przekladanki moga okazac sie brzemienne w skutkach a koszt remontu jest spory i nikt go nie chce ponownie przechodzic.
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
NIKO 40 napisał(a):Żal mi was
A mi żal twoich klientów troszkę. To oni są testerami twoich teorii, a nie ty
Wiemy że lubujesz się w nieoryginalnych rozrządach i różnych dziwnych teoriach.
Dajesz na piśmie rzetelność takiego remontu i że auto pojeździ odpowiednio długo?
ps. Uważam że gdyby wał był ten sam to raczej by nie dostał raczej innych numerów w katalogu.
Jedziecie po koledze ale jesli ma wypracowane, sprawdzone w warsztacie metody, niekoniecznie zgodne z forumowymi kanonami, i co najwazniejsze dzialaja to czemu nie ? Kto nie kobinuje, ten nie zyje jak to mowia. Rynek szybko weryfikuje kompetencje.
Ostatnio edytowano 26 gru 2013, 20:46 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: OT
Powód: OT
-
Przemek323c
Fajnie by było gdyby kolega NIKO 40 opisał ładnie ze zdjęciami co pasuje a co nie i jakie są różnice, z tego co pisze ma wiedzę na ten temat i fajnie by było się czegoś dowiedzieć (nie jestem mechanikiem). Mniej nerwów panowie a więcej rzetelnych dowodów swoich słów, a każdy na tym skorzysta. Nie interesuje mnie czy NIKO 40 robi to dla kogoś czy nie, mnie interesują jakie są fakty
Wie ktoś moze czy wal pasuje z RF2A RF5C do RF7J przeglądam forum i nie znalazłem odpowiedzi, jak nie tutaj pytam to z gory przepraszam i proszę o nakierowanie mnie do odpowiedniego tematu.... :-D
...z 4X HD i Tap4...
...z 4X HD i Tap4...
smile napisał(a):RF2A ( Premacy 200r 101KM ) RF2A-11-300A
RF5C ( Mazda 6 GY 2002r ) RF5C-11-300A => RF7K-11-300A
RF7J ( Mazda 5 2007r DPF ) RF7K-11-300A
Dane z katalogu EPC by Mazda.
Z powyższego wynika, że RF2A ma swój wał i jest tylko do RF2A ( 323/Premacy/626 )
RF5C ( 2,0 ComanRail bez DPF'a ) miał swój wał RF5C.. po wyczerpaniu zapasów została założona zamienność z nowszym wałem od RF7J ( 2,0 ComanRail z DPF'em ). Do RF7J dopuszcza sie stosowanie wału tylko od RF7J.
proszę kolego same świeże dane
P.S. czy ktoś widział,bo poszukuję,polemikę czerwonej i zielonej togi w temacie : "Gwarancji części używanych w oparciu o użycie nazwy producenta mając na względzie rodzinny charakter świąt"
Jeżeli chodzi o ten niezły świąteczny off-top, został wydzielony i znajduje się obecnie w dziale moto: znaki firmowe – wykorzystanie/prawo
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
o dzięki Ci niezliczone
święta bez takiego off-topu to jak bez Kevina w TV
a co do wałów korbowych....
w RF2A 90 KM ludziska montują BOX-y i wyciągają po 120 parę , wały jakoś strzymują
święta bez takiego off-topu to jak bez Kevina w TV
a co do wałów korbowych....
w RF2A 90 KM ludziska montują BOX-y i wyciągają po 120 parę , wały jakoś strzymują
tadziol napisał(a):w RF2A 90 KM ludziska montują BOX-y i wyciągają po 120 parę , wały jakoś strzymują
raczej wał nawet tego nie odczuje, inna sprawa jak by mocy (jak i momentu) było dwa razy tyle co seria to wtedy można by było martwić się o jego wytrzymałość. Miałem 136KM i nawet nie myślałem że dla wału coś się stanie bo te elementy są żywotne.
Neonixos666 napisał(a):raczej wał nawet tego nie odczuje, inna sprawa jak by mocy (jak i momentu) było dwa razy tyle co seria to wtedy można by było martwić się o jego wytrzymałość. Miałem 136KM i nawet nie myślałem że dla wału coś się stanie bo te elementy są żywotne.
Bercik z niemcowni to by sie wadził chopie
oczywiście Michał,że masz rację.my tu co prawda olejem napędowym się raczymy,ale wystarczy spojrzeć w działy z silnikami K-serii.Chłopaki dokładają turbo albo i 2xturbo,podtlenki,gaśnice i inne uszlachetniacze,a co wymieniają najczęściej ? Sprzęgła i skrzynie,wału jeszcze chyba żaden nie ukręcił
tadziol napisał(a):wału jeszcze chyba żaden nie ukręcił
dokładnie, jedynie brak smarowania może go zniszczyć
A czy wał się nie ukręca najczęściej, kiedy z jednej strony spalana ropa chce kręcić wałem z dużą siłą a z drugiej strony jest przyhamowywany lub działają siły, których być nie powinno, np przez luzy na dwumasie?
po wyciagnieciu wału okazało sie ze na panewki głowne 0.75 a korbowe 1.25 i wychodzi na to ze 5 szlif na korbowodach .masakra kto sie podejmóje takich rzeczy i zakłada taki wał.swiadczy to tylko o tym jakich mamy fachowców w polsce.zal.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6