wał korbowy

Postprzez Enduro » 23 gru 2013, 23:46

Wielu wie, ze wiele mozna dopasowac i nie jest to tajemnica.
tyle, ze tez wielu zdaje sobie sprawe, ze takie przekladanki moga okazac sie brzemienne w skutkach a koszt remontu jest spory i nikt go nie chce ponownie przechodzic.
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez bieski » 23 gru 2013, 23:54

NIKO 40 napisał(a):Żal mi was

A mi żal twoich klientów troszkę. To oni są testerami twoich teorii, a nie ty ;)
Wiemy że lubujesz się w nieoryginalnych rozrządach i różnych dziwnych teoriach.
Dajesz na piśmie rzetelność takiego remontu i że auto pojeździ odpowiednio długo?


ps. Uważam że gdyby wał był ten sam to raczej by nie dostał raczej innych numerów w katalogu.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 26 gru 2013, 20:46.
Powód: ot

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 26 gru 2013, 20:46.
Powód: ot

Postprzez Przemek323c » 24 gru 2013, 09:52

Jedziecie po koledze ale jesli ma wypracowane, sprawdzone w warsztacie metody, niekoniecznie zgodne z forumowymi kanonami, i co najwazniejsze dzialaja to czemu nie ? Kto nie kobinuje, ten nie zyje jak to mowia. Rynek szybko weryfikuje kompetencje.
Ostatnio edytowano 26 gru 2013, 20:46 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: OT
Przemek323c
 

Postprzez Neonixos666 » 24 gru 2013, 16:00

Fajnie by było gdyby kolega NIKO 40 opisał ładnie ze zdjęciami co pasuje a co nie i jakie są różnice, z tego co pisze ma wiedzę na ten temat i fajnie by było się czegoś dowiedzieć (nie jestem mechanikiem). Mniej nerwów panowie a więcej rzetelnych dowodów swoich słów, a każdy na tym skorzysta. Nie interesuje mnie czy NIKO 40 robi to dla kogoś czy nie, mnie interesują jakie są fakty :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Janusz626 » 26 gru 2013, 18:21

Wie ktoś moze czy wal pasuje z RF2A RF5C do RF7J ?? przeglądam forum i nie znalazłem odpowiedzi, jak nie tutaj pytam to z gory przepraszam i proszę o nakierowanie mnie do odpowiedniego tematu.... :-D

...z 4X HD i Tap4...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez tadziol » 26 gru 2013, 21:06

smile napisał(a):RF2A ( Premacy 200r 101KM ) RF2A-11-300A
RF5C ( Mazda 6 GY 2002r ) RF5C-11-300A => RF7K-11-300A
RF7J ( Mazda 5 2007r DPF ) RF7K-11-300A

Dane z katalogu EPC by Mazda.
Z powyższego wynika, że RF2A ma swój wał i jest tylko do RF2A ( 323/Premacy/626 )
RF5C ( 2,0 ComanRail bez DPF'a ) miał swój wał RF5C.. po wyczerpaniu zapasów została założona zamienność z nowszym wałem od RF7J ( 2,0 ComanRail z DPF'em ). Do RF7J dopuszcza sie stosowanie wału tylko od RF7J.


proszę kolego :) same świeże dane ;)

P.S. czy ktoś widział,bo poszukuję,polemikę czerwonej i zielonej togi w temacie : "Gwarancji części używanych w oparciu o użycie nazwy producenta mając na względzie rodzinny charakter świąt" <co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dobrzyn22 » 26 gru 2013, 21:31

Jeżeli chodzi o ten niezły świąteczny off-top, został wydzielony i znajduje się obecnie w dziale moto: znaki firmowe – wykorzystanie/prawo
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez tadziol » 26 gru 2013, 21:47

o dzięki Ci niezliczone :)
święta bez takiego off-topu to jak bez Kevina w TV hahaha
a co do wałów korbowych....
w RF2A 90 KM ludziska montują BOX-y i wyciągają po 120 parę , wały jakoś strzymują :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez NIKO 40 » 26 gru 2013, 23:10

CDN
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2013, 12:11
Posty: 47 (0/5)

Postprzez Janusz626 » 27 gru 2013, 10:53

tadziol napisał(a):w RF2A 90 KM ludziska montują BOX-y i wyciągają po 120 parę , wały jakoś wytrzymują

...racja, forumowy kolega Riki ma nawet więcej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez Neonixos666 » 28 gru 2013, 01:19

tadziol napisał(a):w RF2A 90 KM ludziska montują BOX-y i wyciągają po 120 parę , wały jakoś strzymują :|


raczej wał nawet tego nie odczuje, inna sprawa jak by mocy (jak i momentu) było dwa razy tyle co seria to wtedy można by było martwić się o jego wytrzymałość. Miałem 136KM i nawet nie myślałem że dla wału coś się stanie bo te elementy są żywotne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez pavlolp » 28 gru 2013, 12:08

raczej były zywotne i podejrzewam im starszy tym mocniejszy taki wał .bo teraz wszystko idzie jak najmniejszymi kosztami i jakosc materiałów tez pewnie duzo gorsza niz kiedys.
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2013, 10:55
Posty: 36 (0/1)
Auto: Mazda 6 sport active+ 2006 2.0 143km

Postprzez tadziol » 28 gru 2013, 12:24

Neonixos666 napisał(a):raczej wał nawet tego nie odczuje, inna sprawa jak by mocy (jak i momentu) było dwa razy tyle co seria to wtedy można by było martwić się o jego wytrzymałość. Miałem 136KM i nawet nie myślałem że dla wału coś się stanie bo te elementy są żywotne.

Bercik z niemcowni to by sie wadził chopie <lol>
oczywiście Michał,że masz rację.my tu co prawda olejem napędowym się raczymy,ale wystarczy spojrzeć w działy z silnikami K-serii.Chłopaki dokładają turbo albo i 2xturbo,podtlenki,gaśnice i inne uszlachetniacze,a co wymieniają najczęściej ? Sprzęgła i skrzynie,wału jeszcze chyba żaden nie ukręcił ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 28 gru 2013, 13:17

tadziol napisał(a):wału jeszcze chyba żaden nie ukręcił ;)


dokładnie, jedynie brak smarowania może go zniszczyć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 28 gru 2013, 13:59

A czy wał się nie ukręca najczęściej, kiedy z jednej strony spalana ropa chce kręcić wałem z dużą siłą a z drugiej strony jest przyhamowywany lub działają siły, których być nie powinno, np przez luzy na dwumasie?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez pavlolp » 30 gru 2013, 20:52

po wyciagnieciu wału okazało sie ze na panewki głowne 0.75 a korbowe 1.25 i wychodzi na to ze 5 szlif na korbowodach .masakra kto sie podejmóje takich rzeczy i zakłada taki wał.swiadczy to tylko o tym jakich mamy fachowców w polsce.zal.
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2013, 10:55
Posty: 36 (0/1)
Auto: Mazda 6 sport active+ 2006 2.0 143km

Postprzez smile » 31 gru 2013, 00:09

Mamy fachowców ale także niestety handlarzo-druciarzy, a to wszystko napędza naiwność przyszłych nabywców........ 5 szlifów... nieźle... i co dalej <co?>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez pavlolp » 31 gru 2013, 09:58

dalej to wał inny juz kupiony.
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2013, 10:55
Posty: 36 (0/1)
Auto: Mazda 6 sport active+ 2006 2.0 143km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6