Problemy po remoncie silnika – diesel

Mazda 6 diesel 136 km, 2003 r.
Nowe panewki, szlif wału, nowy rozrząd i sprzęgło.
Pierwsza próba po zalaniu oleju i płynów i nic. Nie odpala. Ale widzę że są wycieki z jednej z rurek pompy paliwa. odkręciłem wyczyściłem i odpaliłem
Po chwili okazało się że po naciśnięciu na pedał gazu powyżej 2000 obrotów auto gaśnie zapala się kontrolka trakcji. Tak jest za każdym razem. Wkręca się na obroty ładnie ale po puszczeniu pedału gaśnie. Kolega podłączył komputer i pokazał usterkę "duże wycieki z układu paliwowego". Po skasowaniu błędów znowu pojawia się ten sam komunikat. Odpala normalnie.
Proszę o jakieś sugestie. Fizycznie wycieków nie widać.
Nowe panewki, szlif wału, nowy rozrząd i sprzęgło.
Pierwsza próba po zalaniu oleju i płynów i nic. Nie odpala. Ale widzę że są wycieki z jednej z rurek pompy paliwa. odkręciłem wyczyściłem i odpaliłem

Po chwili okazało się że po naciśnięciu na pedał gazu powyżej 2000 obrotów auto gaśnie zapala się kontrolka trakcji. Tak jest za każdym razem. Wkręca się na obroty ładnie ale po puszczeniu pedału gaśnie. Kolega podłączył komputer i pokazał usterkę "duże wycieki z układu paliwowego". Po skasowaniu błędów znowu pojawia się ten sam komunikat. Odpala normalnie.
Proszę o jakieś sugestie. Fizycznie wycieków nie widać.