Otóż mam problem z moją mazdą 6 2.0 Diesel 121KM
Jakiś czas temu poszła mi turbina w samochodzie i mechanik mi ją regenerował i wstawiał.
Generlanie jakiś cyrk jest bo po tej wymianie strasznie dymi mi autko przy załączeniu turbiny czyli od 2000 obrotów. W nocy widać to swietnie, po prostu bialo sie robi za mna jak mgła.
Byłem u mechanika powtórnie by sprawdził co spartaczył i mi to narawił, po 2 tygodniach trzymania samochodu oddał mi go i jedyne co zrobiłto przeczyścił EGR.
Otóż mam podejrzenie że po prostu z turbiną cośjest nie tak albo coś mechanik spartaczył przy wymianie.
Tak czy siak ciągnie mi troche oleju, z max do min zchodzi tak w 1000 km.
Chcę sprawdzić u innego mechanika co może być nie tak.
Szukam gdzie by tu w Gdańsku znaleźć jakiegoś dobrego mechanika oraz zastanawiam sięczy mogę ja coś na własną rękę sprawdzić? Mam interfejs ELM 327 1.4 b Bluetooth do sprawdzania parametrów silnika, co mogę samodzielnie sprawdzić ?
Tak czy siak poniżej w błędy które zapalają mi lampkę silnika oraz drugi związany z czujnikiem kąta skrętu z którym tez mam problem ale to zostawiam na razie.
Jakies propozycje? Sugestie ?
- Kod: Zaznacz cały
C3F03 –
PIDs supported [01 – 20] 420000583B0001
Freeze DTC 4202000401
Calculated engine load value (EngineLoad) 4204004C
Engine coolant temperature (EGT) 4205007F
Intake manifold absolute pressure (MAP) 420B008B
Engine RPM (RPM) 420C001B8B
Vehicle speed (Speed) 420D0057
Intake air temperature (IAT) 420F0041
MAF air flow rate (MAF) 4210001094
PIDs supported [21 – 40] 42200020000000
Fuel Rail Pressure (diesel, or gasoline direct inject) (FRP2) 4223002C20
P0401 – Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected