Strona 1 z 1

Problem po nagrzaniu silnika.

PostNapisane: 4 paź 2013, 18:09
przez mrhoshi
Witam. Mam kolejny problem z Madzia. ( 2006 2.0. przebiek to 87000 mil ) Jak jest nagrzana to na biegu jalowym faluja obroty, spadają nawet do 500 i czasem silnik gaśnie, do tego dymi mocno na czarno ale tylko podczas falowania do tego czuc mocno zapach spaliny . Poza tym dymi slabo tylko przy gwaltownym przyspieszaniu. Takze po nagrzaniu czuje, że mocno oslabla bardzo wolno sie rozpedza, ale nie ma przy tym obrotow ograniczonych ( moze isc nawet ponad 3000obr/min) Gdy silnik jest zimny zero problemow, brak dymu, brak falowania i moc normalna. Macie jakies sugestie co to moze byc? Po przeczytaniu kilku watkow mysle, że to SCV .?

Dopisano 5 paź 2013, 15:32:

Nie miał nikt z forumowiczow podobnych objawow?

Re: Problem po nagrzaniu silnika.

PostNapisane: 6 paź 2013, 17:08
przez mrhoshi
poprawka: kolor spalin jest szaro niebieski i czuc spaliny... blleeee...

Re: Problem po nagrzaniu silnika.

PostNapisane: 10 paź 2013, 14:58
przez mrhoshi
Witam. Zauważyłem dziś, że po odłączeniu przepływomierza od zasilania objawy te ustępują. Czy to oznacza, że wymiana jego lub czyszczenie wystarczy, czy po prostu wszystko jest z nim ok, a on wskazuje inny problem? Chciałem dodać, że na desce rozdzielczej brak jakiejkolwiek kontrolki typu check lub innej, nawet po odłączeniu przepływomierza. Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi.

PostNapisane: 17 paź 2013, 09:58
przez Enduro
mrhoshi napisał(a):... po odłączeniu przepływomierza od zasilania objawy te ustępują. Czy to oznacza, że wymiana jego lub czyszczenie wystarczy,...

tego nikt nie wie, ale raczej jest on do wymiany.
pozdr.E