Dwumasa a dymienie z rury??

Postprzez danielguliwerek » 10 sie 2013, 15:38

Witam zakladam nowy wątek choc nie wieem czy potrzebnie ale nic nie znalazlem podobnego.
Problem polega na tym iz rano pale auto po calonocnym postoju i przy zimnym silniku i obrotachh kolo 1400 1600 trzesie silnikiem i cala buda i dymi z rury.
Ale gdy nagrzeje sie silnik to nie ma juz tego problemu moze minimalne drgania silnika tylko przy tych obrotach. wcisniecie sprzegla nie pomoglo nic. nowy olej nowe podkladki pod wtryski oraz kalibracja robiona. Swiece wszystkie sprawne jedna nawet wymieniana kilka dni temu. prosze o pomoc w rozwiazaniu.
musze jeszcze zrobic test przelewowy bo stuka na obciazeniu jakies 200 metrow i znika problem moze zawory? nie wiem.

Dopisano 11 sie 2013, 11:41:

koledzy kilkawyswietlen i zero odp ??
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2012, 11:28
Posty: 76
Skąd: Dzierzoniow
Auto: GG 2002–2007 Mazda6

Postprzez jarek999 » 11 sie 2013, 14:56

Szkoda,że nie napisałeś tego,że miałeś robiony remont silnika... Według mnie problem jest w źle wykonanym remoncie lub samym poskładaniu silnika(może pozamieniał miejscami tłoki,korbowody i nie wiadomo co z tym wałem co zatarł się na pierwszej panewce) Napisz dokładnie jak wyglądał ten remont i co zostało wymienione a co naprawione....
danielguliwerek napisał(a):wITAM
przejechalem jakies 700 km po kapitalnym remoncie silnika mam problemy takie....po podlaczeniu pod kompa wykazalo.


1.czujnik cisnienia bezwzglednego w kolektorze ma minusowa wartosc a cisnienie bezwzgledne jest w normie...

2.za male cisnienie na 3 wtryskiwaczu.


kalibracja nie pomogla wtryskow.

nie chodzi zbyt rowno slychac jak diesla starego :)

3.po dodaniu gazu do 2000 do 2300 i zdjeciu nogi z gazu sluchac jakby wycie nie bardzo wiadomo skad ,turbina odpada bo jest ok. komputerowiec mowil cos o rolce lub lozysku na alternatorze.

Prosze o opinie i pomoc co i jak naprawic zrobic.
W sumie mam niby gwarancje na 12 mc u mechanika co skladal silnik.Ale tego wycia przed remontem nie bylo napewno.


czekam na pomoc

Pozd.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2009, 12:27
Posty: 164 (0/2)
Skąd: Siedlce
Auto: Była:Fiat 126p el 96r. Renault 19 1.7 92r. Ford Escort 1.4 94r. Mazda 6 2.0MZR CD 121 KM 03r. Mazda 323 C Z5 94r. ASB.Peugeot 307 1.6 16V 03r.ASB Jest: Volvo S60 2.4 170 KM 09r. Jest Kia Cee'd 1.6 07r ASB

Postprzez danielguliwerek » 11 sie 2013, 18:56

jest 1100km przejechane te wszystkie rzeczzy sa zrobione.

od niedawna zaczelo sie takie cos dziac.
pod pompe vacum podlozylem podkladke lecz nie pomoglo to jedno a po 2 mechanicy 2 mechanikow mowilo by sprawdzic i wyregulowac zawory po kapitalce.

glowica miala planowanie koszt 700 zl
1 szlif walu 300

najlepsze ze wogole oleju nie bierze nie dymi nic tylko tak delikatnie stuka przez chwile a to wku..
i nie wiem co jest. moze jeszcze ktorys wtrysk? ale kalibracja przeszla bez problemow.... i zawory chyba od tego trzeba zaczac...
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2012, 11:28
Posty: 76
Skąd: Dzierzoniow
Auto: GG 2002–2007 Mazda6

Postprzez jarek999 » 11 sie 2013, 20:04

Zobacz te zawory i możesz sprawdzić stetoskopem czy jakiś wtryskiwacz nie klepie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2009, 12:27
Posty: 164 (0/2)
Skąd: Siedlce
Auto: Była:Fiat 126p el 96r. Renault 19 1.7 92r. Ford Escort 1.4 94r. Mazda 6 2.0MZR CD 121 KM 03r. Mazda 323 C Z5 94r. ASB.Peugeot 307 1.6 16V 03r.ASB Jest: Volvo S60 2.4 170 KM 09r. Jest Kia Cee'd 1.6 07r ASB

Postprzez danielguliwerek » 11 sie 2013, 21:35

musze mechanikowi zawiesc aby on to sprawdzil.

bo dymienie z rury na zimnym silniku przy odpaleniu nie ma nic z dwumasa wspolnego...chyba?
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2012, 11:28
Posty: 76
Skąd: Dzierzoniow
Auto: GG 2002–2007 Mazda6

Postprzez Enduro » 17 sie 2013, 10:41

danielguliwerek napisał(a):...

glowica miala planowanie koszt 700 zl
.....

to bardzo drogo, normalny koszt to ok. 120-150 pln za planowanie..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez jarek999 » 17 sie 2013, 22:27

Może docierane były gniazda zaworów,wymieniane uszczelniacze zaworowe albo naprawiana była głowica-może była spawana itd.
Ostatnio edytowano 18 sie 2013, 22:19 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2009, 12:27
Posty: 164 (0/2)
Skąd: Siedlce
Auto: Była:Fiat 126p el 96r. Renault 19 1.7 92r. Ford Escort 1.4 94r. Mazda 6 2.0MZR CD 121 KM 03r. Mazda 323 C Z5 94r. ASB.Peugeot 307 1.6 16V 03r.ASB Jest: Volvo S60 2.4 170 KM 09r. Jest Kia Cee'd 1.6 07r ASB

Postprzez Enduro » 17 sie 2013, 22:39

no to gdybamy..
a kolega napisal "planowana"
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6