Screen z godziny 22:27 jest jak było słychać te stuki metaliczne, screena z godziny 17:48 to wartości jak była błoga cisza i miękka praca silnika.
Korekty są duże, zwlaszcza jak na wtryski, które przejechały 5-6 tyś km od ich regeneracji.
Nierówna praca silnika – jaka możliwa przyczyna?
Co ciekawe, dzisiaj znowu zaczęło lekko metalicznie stukać, a po podłączeniu Forscana, okazało się, że korekty są identyczne, co wtedy jak silnik pracował bezgłośnie. Nie wiem czy to ma znaczenie czy nie, ale jak jest okres, że są te stuki, to one się objawiają na pracy jałowej albo jak jadę i dodam więcej gazu. Jeśli jadę i utrzymuję stałe obroty, przy niewielkim wysileni silnika (np. po płaskiej drodze, albo jak jadę delikatnie w dół i dodaję tylko tyle gazu, żeby utrzymać prędkość) to tych stuków nie słychać.
Robiłem wielokrotnie, nic nie pomogło. W sensie, korekty wzrosły, silnik pracował trochę ciszej, ale ten metaliczny dźwięk był dalej słyszalny. Dzwoniłem ponownie do serwisu, który regenerował mi te wtryski i po krótkiej rozmowie facet stwierdził, że skoro wszystko było wymieniane, to może wadliwa i uszkodzona jest cewka, która może powodować, że wtrysk się "zacina" albo nie otwiera do końca czy jakkolwiek źle funkcjonuje i stąd te stuki.
Podobno nie można tego dostać tak od ręki jak rozpylacze i jedyna opcja to wziąć z innego używanego wtryskiwacza. Czy to prawda? I czy wadliwa praca jednego wtryskiwacza może podbijać korekty pozostałych?
Podobno nie można tego dostać tak od ręki jak rozpylacze i jedyna opcja to wziąć z innego używanego wtryskiwacza. Czy to prawda? I czy wadliwa praca jednego wtryskiwacza może podbijać korekty pozostałych?
Dark_Mat napisał(a): czy wadliwa praca jednego wtryskiwacza może podbijać korekty pozostałych?
może
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6