Zarówno zimny jak i ciepły ciężko odpala

Postprzez lukaszp » 21 wrz 2008, 13:02

Enduro napisał(a):to nie jest normale ,ze z filtra skapało tylko troche ON,
tam powinno byc ok. 0,5-1 Litra paliwa,

u mnie tez nie wylewa sie 0,5 l. oleju tylko dosłownie odrobina (parę kropel), a auto pracuje i zapala dobrze.
Czegoś tu nie rozumiem.
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez Enduro » 21 wrz 2008, 14:31

podałem w duzy przyblizeniu, ile jest w tej obudowie ON,
i przyznaję, ze nigdy nie mierzylem, ile paliwa da się spuscic przez srubke do odprowadzanie wody z filtra...
ale bazując na informacji kolegi, ze niewiele mu wyleciało,
chciałem go uczulic, ze to troche za mało i to moze byc wskazowka usterki
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez merol » 27 wrz 2008, 14:40

Witam wszystkich. Mam problem z odpalaniem samochodu jak jest zimny. wymieniłem filtr paliwa świece rownież i nadal mam taki sam problem. jak go odpale to juz bez problemu pozniej chodzi tak jak powinien :D . dodam ze jak go nabyłem zainstalowano w nim alarm z imobilaizerem. Udalem sie do warsztatu zeby mi rozłaczyli im0obilaizer facet twierdzi ze zrobil zworke i zeby zobaczyc czy nadal bedzie taki sam problem, fakt odłaczyl bo sprawdzalem ale za to centralka teraz warjuje raz sie zalacza raz nie( tak na marginesie gosciu mnie zaczyna draznic)Rano jak go odpalam t0o tak jak by nie dostawal paliwa odpale 3-5 sekund chodzi i gasnie. dopiera za któryms razem dopiero odpala i chodzi. Czytałem rowniez o zaworze SVC i teraz juz nie wiem co mam myslec.; Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
merol
 

Postprzez Enduro » 27 wrz 2008, 16:21

chyba tutaj to dodatk. zabezpieczenie lub jego niefachowy montaz
jest problemem....
ale moze byc tak, ze w pechowej chwili tez SCV ulegl uszkodzeniu!
po pierwsze: trzeby sprawdzic lub najlepiej usunac ten aparat
aby miec na 100% pewnosc....
a nastepnie szukac innej przyczyny jesli......
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez merol » 28 wrz 2008, 07:50

Mam rozumiec Enduro ze mam go wykrecic chodzi o zawór SCV?i wtedy rano próbowac go odpalac?
merol
 

Postprzez Enduro » 28 wrz 2008, 10:35

nie ...to nie tak!!!
przede wszystkim nalezy wymontowac to obce-nieseryjne zabezpieczenie (imobilaizer!)
i wtedy sprawdzic czy auto chodzi?
znam przypadek, ze takie ustrojstwo mieszalo w originalnym systemie.
i jesli wtedy nie bedzie chodzil motor, to cd. szukania
i wtedy moze by obejrzec SCV..
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez merol » 28 wrz 2008, 11:23

Ok Enduro jutro jade do tego goscia niech całkowicie wymontuje imobilaizer moze cos pomoże. Wiesz twierdxzi ze dolaczyl i fakt jest taki ze nie dziala imobilaizer nie dziala tzn nie odlacza ale dziwnie sie zachowuje centralka alarmu i wydaje dziwne sygnaly dzwiekowe i swietlne.
merol
 

Postprzez Enduro » 28 wrz 2008, 13:02

no...
wlasnie, o tym wspominalem,
aby usunac to zabezpieczenie,w celu wykluczenia jego negat. dzialania!
bo,
znajomy w Volvo mial przy kluczach czytnik elektroniczny
do bezobslugowej stacji benzynowej...
i co jakis czas auto robilo jaja...
az doszli do tego,
o ze to ustrojstwo zaklucalo imobilajzer seryjny!!!
proponuje przypatrzec sie, co gosc przy montazu naruszyl
w systemie fabrycznym i czy to wykonal dobrze (izolacjie+lutowanie...) jak to montowal...
moze np. poprzecinal kable i nie poprawil mizernego wykonania..itp..
no i powodzenia
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez xANDy » 28 wrz 2008, 20:57

Enduro – on nie ma SCV tylko SPV a to spora różnica.
Jeśli odpala i gaśnie po 3-5 sek. to klasycznie silnik "atakuje" obwód zabezpieczenia immo.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Enduro » 28 wrz 2008, 21:00

sorry,
racja!!!
przeoczylem, ze kolega z innego plemienia i ma innego konia
a ten ma inny zawor!
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez merol » 29 wrz 2008, 14:43

Witam. Byłem dzisiaj wymontowałem ten imobilaizer zobaczymy jutro rano co i jak i poinformuje
merol
 

Postprzez merol » 29 wrz 2008, 21:24

Jednak to nie jest imobilaizer chcialem odpalic i dalej jest ten sam problem. Czytalem na temat tego SPV ale nie wiele jest moze mi ktos przyblizyc za co on odpowiada? Nie wiem teraz co to moze byc! Jak wczesniej wspomnialem wymienilem swiece i filtr paliwa i co teraz?
merol
 

Postprzez Enduro » 29 wrz 2008, 22:37

a czy po wymianie filtra paliwa dobrze odpowietrzyles uklad paliwowy?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez xANDy » 29 wrz 2008, 22:38

merol – znajdź sobie poradnik do diesla, znajdź tam na dole zbiorczy temat o problemach z odpalaniem – kilkanaście wątków.... po co zakładać następny?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez merol » 29 wrz 2008, 22:49

Nie byłem obecny przy wymianie filtra ale chodzil na cieolym bez zastrzezen,problem jest i tkwi gdy silnik jest zimny. kapelamn mam wrazenie ze jestem na dobrym poscie( zimny i cieply zle odpala) ok poszukam na innym poscie
merol
 


Postprzez merol » 30 wrz 2008, 20:23

dziekuje KAPELAN za informacje dzisiaj wstawilem na badanie cisnienia itd.Pozdrawiam i zniakam z tego posta dziekuja jednoczesnie
merol
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6