Słaba dynamika silnika

Postprzez Revman » 5 gru 2007, 20:58

Nowe serce pracuje w moim autku jednak nadal brak mocy , wykluczyc nalezy wszystko co przypięte jest do silnika , bo wymieniany był cały komplet łącznie ze skrzynią , turbo, wężami , kablami itp.
Nadal pracuje jak poprzedni no może deczko lepiej ( ciszej) równiej jednak więcej jak 165-170 km/h się z niej nie wyciśnie.
Co pozostaje do sparwdzenia ??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 paź 2007, 11:40
Posty: 5
Skąd: Głogów
Auto: Mazda 6 2.0 CDTI

Postprzez xANDy » 5 gru 2007, 23:35

A zmieniałeś komputer?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Revman » 6 gru 2007, 08:49

Nie, nie wymieniałem komutera Na moje oko to jakby był to problem z doładowniem , auto przypomina raczej diesla niż turbo diesla .
Przy obydwu silnikach zachownie dynamiki jest raczej takie samo (no ten stary ze wzgledu na usterke miał deczko nizsze parametry ale nie jest to wyraźna różnica)
Wydaje mi sie ze jedyny słuszny kierunek to Jaksa z tym że mam daleko i czekam aż mi się jakaś trasa ułoży, a zdrugiej strony chciałbym wyeliminowac przynajmniej takie możliwości usterki, które sa w moim zasiegu .
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 paź 2007, 11:40
Posty: 5
Skąd: Głogów
Auto: Mazda 6 2.0 CDTI

Postprzez xANDy » 7 gru 2007, 23:35

Jaką część osprzętu wymieniałeś wraz z silnikiem? Turbinę? dolot, IC i "orurowanie", wiązki?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Revman » 8 gru 2007, 14:45

Pierwszy raz wolna sobota i dzień sam na sam z moją mazdą ( bez pośredników) . Zacząłem od sprawdzania całej części dolotu powietrza od filtra do turbiny no i chyba znalazłem przyczynę usterki. a oto i ona

Obrazek

Ju widzę że czegoś brakuje , proszę o pomoc co tu było i gdzie tego szukać.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 paź 2007, 11:40
Posty: 5
Skąd: Głogów
Auto: Mazda 6 2.0 CDTI

Postprzez xANDy » 8 gru 2007, 17:08

Układ "przepływomierza", który tworzy czujnik ciśnienia i temperatury sprężonego powietrza. Zakładam oczywiście, że to co widzę to jest intercooler, prawda?
Przyznaję się, że widzę to pierwszy raz w życiu więc nie daję 100% pewności, że mam rację – niech wypowiedzą się mądrzejści (np. Jaksa, który lubi rozbierać mazdy).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Jaksa » 8 gru 2007, 22:53

No własnie ...... pisałem chyba duzo wczesniej abyś sprawdził wszystkie podcisnienia oraz selenoidy , widzę ze zgubiłes gdzies ten wazny gadzet.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Revman » 8 gru 2007, 23:09

Nie wiedziałem że w tym miejscu też coś jest.
Jesli jednak jest ktoś kto wie jak to się nazywa (jaki to dokładnie typ części) lub ma coś takiego na sprzedaż, ewentualnie wie gdzie to kupić to proszę o info
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 paź 2007, 11:40
Posty: 5
Skąd: Głogów
Auto: Mazda 6 2.0 CDTI

Postprzez magicadm » 8 gru 2007, 23:25

Moim zdaniem brakuje tu jakiegoś czujnika ciśnienia.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Riki » 8 gru 2007, 23:49

Niezły brud wokół tego IC.... nie brakowało Ci jakiejś osłony? :)


brakuje tu jakiegoś czujnika ciśnienia.


Też tak mi się wydaje.. bo czujnik temp. powietrza jest w IC (na to wygląda.. moze sie mylę)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Jaksa » 9 gru 2007, 00:16

Tam powinien byc selenoid ( sensor cisnienia doładowania czy jakos tak sie nazywa – nowy kosztuje 550 zł ) mozesz go znalezc w uzywkach na www.japancar.pl przynajmniej ja go tam mam :P a IC osłoniety jest nadkolem ( od strony kola )
Ostatnio edytowano 9 gru 2007, 00:19 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez magicadm » 9 gru 2007, 00:18

Jaksa napisał(a):Tam powinien byc selenoid –

A cóż on robi?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Revman » 9 gru 2007, 19:47

Wielkie dzięki za pomoc.
Cały intercooler jest schowany za nadkolem w zasadzie nie wiem dlaczego jest tak brudny.
Czy Mazdy 6 diesel mają montowane halogeny w przednim zderzaku , a jesli tak to jak wyglada wtedy sprawa pobierania powietrza ( chłodzenia ) coolera
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 paź 2007, 11:40
Posty: 5
Skąd: Głogów
Auto: Mazda 6 2.0 CDTI

Postprzez Jaksa » 9 gru 2007, 20:00

Revman napisał(a):Czy Mazdy 6 diesel mają montowane halogeny w przednim zderzaku
Jest mozliwosc ( nawet mam taki komplet – nie pomyslałem o coolerze <glupek2> ) ale tylko w benzynach.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez lukbob » 3 cze 2008, 08:45

Witam sredecznie,
Revman, napisz jak rozwiązała się sprawa z Twoim silnikiem, czy mazda już ciągnie jak należy?
Mam podobne objawy i zastanawiam się od czego zacząć.
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 11 paź 2007, 19:48
Posty: 11
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 GG 2003r, diesel 136KM

Postprzez otiks » 3 cze 2008, 09:25

Jeśli chodzi o chłodzenie coolera jak są zamontowane halogeny to ja mam tak zrobione w MPV, prawy halogen ma pełną obudowę a lewy za którym znajduje się cooler ma jakby otwory po bokach, tak że jest tam bezproblemowy dostęp powietrza podczas jazdy.
Otiks
ObrazekMazda MPV LW 2.0 MZR-CD 136KM '02
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2012 miejsce 1
 
Od: 28 kwi 2007, 22:43
Posty: 397 (0/3)
Skąd: Wrocław
Auto: MPV '02, RX-8 '06 RIP –> GT86

Postprzez rexwolf » 3 cze 2008, 12:04

Ciekawe zjawisko. Po jakimś czasie wadliwe DITD zostały usprawnione a pomór padł na 6. Na auta z "pewnej reki" z udukomentowanym przebiegiem. Kolega za takie zapewnienie 2 lata temu wybulił ponad 5 tys wiecej. Po roku eploatacji odkrył analizując ksiązke serwisową, że przekrecono go conajmniej na 100 tys km. Oczywiście sprzedajac mazdę nie powiedział o swoim odkryiu kupujacemu.
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2006, 14:55
Posty: 134
Skąd: warszawa
Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6