Słaba dynamika silnika
1, 2
Nowe serce pracuje w moim autku jednak nadal brak mocy , wykluczyc nalezy wszystko co przypięte jest do silnika , bo wymieniany był cały komplet łącznie ze skrzynią , turbo, wężami , kablami itp.
Nadal pracuje jak poprzedni no może deczko lepiej ( ciszej) równiej jednak więcej jak 165-170 km/h się z niej nie wyciśnie.
Co pozostaje do sparwdzenia
Nadal pracuje jak poprzedni no może deczko lepiej ( ciszej) równiej jednak więcej jak 165-170 km/h się z niej nie wyciśnie.
Co pozostaje do sparwdzenia
- Od: 30 paź 2007, 11:40
- Posty: 5
- Skąd: Głogów
- Auto: Mazda 6 2.0 CDTI
A zmieniałeś komputer?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Nie, nie wymieniałem komutera Na moje oko to jakby był to problem z doładowniem , auto przypomina raczej diesla niż turbo diesla .
Przy obydwu silnikach zachownie dynamiki jest raczej takie samo (no ten stary ze wzgledu na usterke miał deczko nizsze parametry ale nie jest to wyraźna różnica)
Wydaje mi sie ze jedyny słuszny kierunek to Jaksa z tym że mam daleko i czekam aż mi się jakaś trasa ułoży, a zdrugiej strony chciałbym wyeliminowac przynajmniej takie możliwości usterki, które sa w moim zasiegu .
Przy obydwu silnikach zachownie dynamiki jest raczej takie samo (no ten stary ze wzgledu na usterke miał deczko nizsze parametry ale nie jest to wyraźna różnica)
Wydaje mi sie ze jedyny słuszny kierunek to Jaksa z tym że mam daleko i czekam aż mi się jakaś trasa ułoży, a zdrugiej strony chciałbym wyeliminowac przynajmniej takie możliwości usterki, które sa w moim zasiegu .
- Od: 30 paź 2007, 11:40
- Posty: 5
- Skąd: Głogów
- Auto: Mazda 6 2.0 CDTI
Jaką część osprzętu wymieniałeś wraz z silnikiem? Turbinę? dolot, IC i "orurowanie", wiązki?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Pierwszy raz wolna sobota i dzień sam na sam z moją mazdą ( bez pośredników) . Zacząłem od sprawdzania całej części dolotu powietrza od filtra do turbiny no i chyba znalazłem przyczynę usterki. a oto i ona
Ju widzę że czegoś brakuje , proszę o pomoc co tu było i gdzie tego szukać.
Ju widzę że czegoś brakuje , proszę o pomoc co tu było i gdzie tego szukać.
- Od: 30 paź 2007, 11:40
- Posty: 5
- Skąd: Głogów
- Auto: Mazda 6 2.0 CDTI
Układ "przepływomierza", który tworzy czujnik ciśnienia i temperatury sprężonego powietrza. Zakładam oczywiście, że to co widzę to jest intercooler, prawda?
Przyznaję się, że widzę to pierwszy raz w życiu więc nie daję 100% pewności, że mam rację – niech wypowiedzą się mądrzejści (np. Jaksa, który lubi rozbierać mazdy).
Przyznaję się, że widzę to pierwszy raz w życiu więc nie daję 100% pewności, że mam rację – niech wypowiedzą się mądrzejści (np. Jaksa, który lubi rozbierać mazdy).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
No własnie ...... pisałem chyba duzo wczesniej abyś sprawdził wszystkie podcisnienia oraz selenoidy , widzę ze zgubiłes gdzies ten wazny gadzet.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Niezły brud wokół tego IC.... nie brakowało Ci jakiejś osłony?
Też tak mi się wydaje.. bo czujnik temp. powietrza jest w IC (na to wygląda.. moze sie mylę)
brakuje tu jakiegoś czujnika ciśnienia.
Też tak mi się wydaje.. bo czujnik temp. powietrza jest w IC (na to wygląda.. moze sie mylę)
Tam powinien byc selenoid ( sensor cisnienia doładowania czy jakos tak sie nazywa – nowy kosztuje 550 zł ) mozesz go znalezc w uzywkach na www.japancar.pl przynajmniej ja go tam mam a IC osłoniety jest nadkolem ( od strony kola )
Ostatnio edytowano 9 gru 2007, 00:19 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Wielkie dzięki za pomoc.
Cały intercooler jest schowany za nadkolem w zasadzie nie wiem dlaczego jest tak brudny.
Czy Mazdy 6 diesel mają montowane halogeny w przednim zderzaku , a jesli tak to jak wyglada wtedy sprawa pobierania powietrza ( chłodzenia ) coolera
Cały intercooler jest schowany za nadkolem w zasadzie nie wiem dlaczego jest tak brudny.
Czy Mazdy 6 diesel mają montowane halogeny w przednim zderzaku , a jesli tak to jak wyglada wtedy sprawa pobierania powietrza ( chłodzenia ) coolera
- Od: 30 paź 2007, 11:40
- Posty: 5
- Skąd: Głogów
- Auto: Mazda 6 2.0 CDTI
Jest mozliwosc ( nawet mam taki komplet – nie pomyslałem o coolerze ) ale tylko w benzynach.Revman napisał(a):Czy Mazdy 6 diesel mają montowane halogeny w przednim zderzaku
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jeśli chodzi o chłodzenie coolera jak są zamontowane halogeny to ja mam tak zrobione w MPV, prawy halogen ma pełną obudowę a lewy za którym znajduje się cooler ma jakby otwory po bokach, tak że jest tam bezproblemowy dostęp powietrza podczas jazdy.
Ciekawe zjawisko. Po jakimś czasie wadliwe DITD zostały usprawnione a pomór padł na 6. Na auta z "pewnej reki" z udukomentowanym przebiegiem. Kolega za takie zapewnienie 2 lata temu wybulił ponad 5 tys wiecej. Po roku eploatacji odkrył analizując ksiązke serwisową, że przekrecono go conajmniej na 100 tys km. Oczywiście sprzedajac mazdę nie powiedział o swoim odkryiu kupujacemu.
- Od: 3 sie 2006, 14:55
- Posty: 134
- Skąd: warszawa
- Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6