Wasik napisał(a):Widzę że kolega maxkls miał szczęście jeździć tylko nowymi autami
Niekoniecznie
Wasik napisał(a): Miałem to nieszczęście że przerobiłem ten temat o którym pisałem w kilku autach
Czy to byly mazdy 6 bo tego dotyczy ten post?
Wasik napisał(a):Co do uszczelniaczy. Zawory dzielimy na dolotowe i wylotowe. O ile dolotowe mają uszczelniacze zapobiegające dostawaniu się oleju do układu spalania to przy wylotowych sprawa się odwraca i tam nieszczelność powoduje dymienie. Logiczne prawda?
Rozumiem ze koledze chodzi o to ze na wydechu jest nadcisnienie. W przypadku silnikow turbodoladowanych na dolocie rowniez. To moze z innej beczki Jaka jest roznica w tym silniku pomiedzy uszczelniaczami na zaworach ssacych i wydechowych?
Wasik napisał(a):Co do prowadzenia bagnetu. Nie słyszałem żeby komuś wyrzucało olej tą drogą
Wystarczy zatkac odprowadzenie cisnienia z ukladu korbowego czyli tzw odme ktora w tym silniku wychodzi z pokrywy zaworow nad kolektorem wydechowym.
Wasik napisał(a):. Co było by nagminne przy rozszczelnieniu pierścieni i zanurzeniu go w oleju.
Kazdy ma prawo do wlasnego zdania Najszybszym sposobem sprawdzenia wielkosci przedmuchow silnika jest sciagniecie weza ze wspomnianej wczesniej odmy a nie kontroli przez odkrecanie korka wlewu oleju