Mam problem i jak narazie niewiem gdzie się z tym zgłosić szukałem na forum ale nie znalazłem żadnego takiego szczęściarza jak ja
Pewnego dnia poczytałem sobie o czyszczeniu EGR i postanowiłem zająć się moim,poszło mi całkiem sprawnie jednak zauważyłem ze czujnik temperatury powietrza w IC wisiał sobie na kabelku (urwał się gwint). Poksylina załatwiła swoje ale zauważyłem po tym wzrost spalania. To znaczy 6,5l na 8.3. Komputer wykazał ten czujnik. Po wymianie i skasowaniu błędu zaczełem obserwować spalanie czasami było normalne czyli 6.5l czasami 8.5l a czasami nawet 11l (na średnim spalaniu). Dodatkowo doszło pływanie zimnego silnika na wolnych obrotach i nawet gaśnięcie czasami. Bujanie obrotów na zimnym silniku może wyjaśnić to że zawór SCV ma nr 006. Najbardziej niepokoją mnie te skoki spalania. Ponowne podłączenie pod komputer pokazało błędy:
P3302
P22b7
P1300 (boost calibration fault)
tylko nie mam zielonego pojęcia co one oznaczają.
Niewiem co robić czeka mnie niedługo czeka mnie długa wyprawa i chciałbym zeby moja mała Madzia była zdrowa.