Strona 1 z 3

Brak paliwa przy 3000 obrotach

PostNapisane: 21 paź 2009, 10:24
przez konik_kr
Dzisiaj odczułem dziwne zjawisko przy wyprzedzaniu na 4 i przy obr. ok 3000 zaczął przerywac jaby paliwa niedostawal a na 5 tak ok 2500 i to samo. Jak mu zelzyłem z gazem wsztko ok. Filter paliwa wymieniony. Wolne obroty sa ok. Tak przypuszczam ze chyba pompa mi siada tak jakby nie umiała dac odpowiedniego cisnienia

PostNapisane: 21 paź 2009, 11:11
przez Grzyby
konik_kr napisał(a):przypuszczam ze chyba pompa mi siada

szklana kula Ci podpowiedziała?
A ja dla odmiany przypuszczam że chyba mocno przesadzasz.

PostNapisane: 21 paź 2009, 12:49
przez konik_kr
Grzyby napisał(a):szklana kula Ci podpowiedziała?
A ja dla odmiany przypuszczam że chyba mocno przesadzasz.

zakładam najgorszy scenariusz ale mam nadzieje że sie myle.

PostNapisane: 21 paź 2009, 23:27
przez Jaksa
konik_kr napisał(a):chyba pompa mi siada tak jakby nie umiała dac odpowiedniego cisnienia
Odczytaj jaki masz numer na zaworze SCV , nie ma cisnienia na railu , nie ma jazdy ...

PostNapisane: 22 paź 2009, 11:13
przez konik_kr
006
12E-09597

PostNapisane: 22 paź 2009, 11:46
przez Grzyby
konik_kr napisał(a):006

to teraz poczytaj poradnik (temat przyklejony).

diesel

PostNapisane: 22 paź 2009, 19:14
przez Enduro
wymien filtr paliwa!

a potem SCv czy pompa
pozdr.

E.

PostNapisane: 22 paź 2009, 20:31
przez Grzyby
Enduro <czytaj>
konik_kr napisał(a):Filter paliwa wymieniony

PostNapisane: 22 paź 2009, 20:37
przez Enduro
Grzyby napisał(a):Enduro <czytaj>
konik_kr napisał(a):Filter paliwa wymieniony

sorry,
moje przeoczenie...
E.

PostNapisane: 22 paź 2009, 21:06
przez konik_kr
jesli to byłby ten zawór to małe piwo tylko czy to bedzie to a trzeba coś ustawiac po wymianie zaworu tzn cza podpiąc pod kompa. chyba se kupie ten zawór ale cena nadal jest wysoka no trudno na alegro widziałem za 540 zeta jest to cena ok?

PostNapisane: 22 paź 2009, 22:14
przez Enduro
konik_kr napisał(a):jesli to byłby ten zawór to małe piwo tylko czy to bedzie to a trzeba coś ustawiac po wymianie zaworu tzn cza podpiąc pod kompa. chyba se kupie ten zawór ale cena nadal jest wysoka no trudno na alegro widziałem za 540 zeta jest to cena ok?

po wymianie SCV nie trzeba nic ustawiac...
jak co to mam uzywke,
na 100% okay, za 400pln.
pozdr.
E.

PostNapisane: 22 paź 2009, 22:39
przez konik_kr
dzieki ale juz kupiłem na allegro nówke za 600 zeta bedziemy widziec czy to pomoże miejmy nadzieje ze pomoże jak co to napisze a wiec czekam w nastepnym tygodniu wymieniam jak tylko go dostane.

PostNapisane: 23 paź 2009, 10:36
przez Enduro
a czy na wolnych obrotach silnik tez nie kreci do np. 4000obr/min..?
przerywa?
E.

PostNapisane: 23 paź 2009, 15:33
przez konik_kr
sprawdziłem i nie przerywa na wolnych ale nawet na 3 i obroty około3000 i przerywa a potem ma wolne obroty ok 1100 przez jakąś minute i potem spadają do 800

PostNapisane: 23 paź 2009, 15:37
przez Myjk
konik_kr napisał(a):dzieki ale juz kupiłem na allegro nówke za 600 zeta

Z... jakimi numerami?

PostNapisane: 23 paź 2009, 22:05
przez Jaksa
Nowe są 066 ale to nie tak , w Mabi nic nie mowią o wadliwosci zaworow , to tez nie jest wieczne , 150 tys km i kosz.

PostNapisane: 26 paź 2009, 19:49
przez konik_kr
dzisiaj dostalem zaworek o nr 066 jutro wymienie i sprawdze czy to pomogło

PostNapisane: 26 paź 2009, 23:31
przez Jaksa
konik_kr napisał(a):dzisiaj dostalem zaworek o nr 066 jutro wymienie i sprawdze czy to pomogło
Przy wymianie zaworu musisz dokładnie wszystko w okolo umyc , sterylnosc to podstawa przy tej operacji . Nie dziw sie gdy po wymianie bedziesz musial troche dluzej pokrecic rozrusznikiem .... pompa musi "nabic " cisnienie do szyny .

PostNapisane: 27 paź 2009, 17:33
przez konik_kr
i panowie tak jak myslałem pompa do wymiany zero poprawy :( dalej to samo a wiec pompa do wymiany teraz poszukuje jakieś używanej sprawdzonej pompy najlepiej bez zaworu scv bo mam nówke ale ten stary se zostawie a mam tez pytanie jak go zakonserwowa na przyszłoś. :(

PostNapisane: 28 paź 2009, 20:59
przez konik_kr
pojawiła sie iskra nadzieji po rozmowie ze znajomym o problemie powiedział mi zebym se sprawdził czy w baku na ssaku nie masz marasu czyli wytraconej parafiny z paliwa(galareta)bo miał podobny przypadek u siebie. Dzisiaj mu podpiołem powietrze z kompresora i dmuchnołem mu w przewód koło filtra jutro to spradze jadąc do roboty.