Strona 1 z 4

WTRYSKIWACZE wymiana/czyszczenie/końcówki?

PostNapisane: 7 maja 2008, 18:28
przez zooomzooom
Pogrzebałem w szukarce ale nie znalazłem odpowiedzi na dręczące mnie pytania:

– jak sprawdzić który wtrysk 'wali'? czy można to zrobić tak jak wyczytałem w 323 – wypinając po kolei przewody sterujące wtrysk?
– czy jak już znajdę który mi wali pod maską to czy:
a) próbować wymieniać samą końcówkę?
b) wymieniać cały wtrysk na na nowy czy też próbować używany?
c) czy to sie w ogóle czyści/reguluje?

zzzzooom

PostNapisane: 7 maja 2008, 18:38
przez Grzyby
zooomzooom, a na czym polega problem?

PostNapisane: 7 maja 2008, 22:14
przez magicadm
zooomzooom napisał(a):c) czy to sie w ogóle czyści/reguluje?

Chyba TAK
marta6 miała problem, który rozwiązano czyszczeniem wtryskiwaczy
marta6 napisał(a):Panowie z ASO wyczyscili wtryski
nie wiem słyszałam ze sie nie czysci wtrysków ale co tam moze zle słyszałam:)
podobno były strasznie zafajdane ,ten poprzednik musiał jezdzic na jakimś syfie,

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=46808&postdays=0&postorder=asc&start=90

PostNapisane: 8 maja 2008, 15:28
przez zooomzooom
Ok dziekuję za podpowiedź.
Serwis w Olsztynie wysyła mnie do Mabi <jelen>

Objawy są identyczne jak u Marty6 (o odpaleniu przez kilka sekund słychać dźwięk który przypomina prace silnika na 3 cyl. + wibracje potem jest już OK)

hmmm zobaczymy czy sam mogę wyjąć wtryski? jak myślicie?

PostNapisane: 8 maja 2008, 15:40
przez magicadm
zooomzooom napisał(a):czy sam mogę wyjąć wtryski? jak myślicie?

Wyjąć pewnie tak....
...gorzej z włożeniem spowrotem :D

PS
Nie znam sie na tym...ale poczytaj serwisówkę.

PostNapisane: 8 maja 2008, 16:49
przez topik
zooomzooom napisał(a):hmmm zobaczymy czy sam mogę wyjąć wtryski? jak myślicie?


Witam!Tylko przed wyjęciem wtrysków dobrze wyczyśc gniazda – najlepiej to przedmuchaj sprężonym powietrzem żeby brud nie wpadł do komory spalania.

PostNapisane: 8 maja 2008, 21:36
przez Jaksa
zooomzooom napisał(a):czy sam mogę wyjąć wtryski
Pewnie ze mozesz ale co dalej? Mabi ma odpowiedni sprzet do tego aby sprawdzic co z nimi sie dzieje....
magicadm napisał(a):gorzej z włożeniem spowrotem
Jaki problem ? w szostce łatwiej to zrobic niz w DiTD ....
topik napisał(a):Tylko przed wyjęciem wtrysków dobrze wyczyśc gniazda
Tu się kolega myli , wtryski są pod deklem zaworowym wiec co tam czyscic ?

PostNapisane: 8 maja 2008, 21:48
przez arti.sa
No to ja się dołączę, podobny problem z tym, że nie zawsze występuje.
Jaksa napisał(a):Pewnie ze mozesz ale co dalej? Mabi ma odpowiedni sprzet do tego aby sprawdzic co z nimi sie dzieje....
@Jaksa a ile oni mogą za taką diagnostykę krzyknąć? Strasznie mi tam nie po drodze.
Czyli w serwisie tego nie zrobię? Bo miałem się umówić. A lublin chce wogóle za jakąkolwiek diagnostykę silnika 200... i w górę. A komp KTS nic nie zidentyfikuje? A co z tym czyszczeniem ponoć koleżance to pomogło? ... hymm

PostNapisane: 8 maja 2008, 22:14
przez Jaksa
arti.sa napisał(a):No to ja się dołączę
No ja w sumie też , miałem tydzien temu taki problem ( przez 100 metrów cos mi silnik zaczął pracowć na 3 cylindrach – nie wiem co sie stało , wyprostowałem jej wydech i do dzisiaj jest ok ) dzwoniłem do Mabi ( szkoda ze tam odbiera dziewczyna ktora nie wie o czym do niej mówisz <lol> no tak .... rozumiem ze wtrysk to dla niej jakis "obcy"wyraz ( nie mylić z wytryskiem ;) <lol> ) z pytaniem o koszty ale nic sie nie dowiedziałem ( szkoda ze nie mam wolnej banki złotówek , kupił bym taki stól do pomp i wtrysków <lol> i mieli by konkurencję hahaha – nie no zartowałem , to było by swinstwo z mojej strony ) no ale do rzeczy .... wiem ze Mabi robi taka operacje za 6 czy 7 stówek ale czy efekty sa zadziwiajace ? i w ogole czy wtryski po 125 tysiacach moga sie skonczyc w samochodzie za 50 tysiecy ? mało prawdopodobne .
arti.sa napisał(a):A co z tym czyszczeniem ponoć koleżance to pomogło
Wątpie aby ASO w Łodzi miało taka mozliwosc , co tam było to tylko oni wiedzą bo klientowi mozna wszystko powiedziec tak ? <lol>

PostNapisane: 8 maja 2008, 22:16
przez magicadm
arti.sa napisał(a):A co z tym czyszczeniem ponoć koleżance to pomogło

Zapytaj Koleżankę :)
arti.sa napisał(a):ile oni mogą za taką diagnostykę krzyknąć

Zadzwoń sam i potarguj :D

Jaksa napisał(a):Jaki problem ?

Że wcześniej, trzeba wyczyścić :|

PostNapisane: 8 maja 2008, 22:18
przez Grzyby
To ja proponuję zalanie do paliwa specyfiku np. STP do czyszczenia wtryskiwaczy (do diesla).
Sam to zrobiłem na samym początku profilaktycznie.
A w Cronosie (z racji jazdy na LPG) zalewałem specyfik co pół roku.

PostNapisane: 8 maja 2008, 22:20
przez Jaksa
Grzyby napisał(a):To ja proponuję zalanie do paliwa specyfiku np. STP do czyszczenia wtryskiwaczy (do diesla).
.....a 500 zeta wydac na dobrą zabawe hahaha Ty Mario dobrze piszesz , chyba tak zrobię ....

PostNapisane: 8 maja 2008, 22:27
przez arti.sa
Jaksa napisał(a):wiem ze Mabi robi taka operacje za 6 czy 7 stówek ale czy efekty sa zadziwiajace ?

hymm za wyjęcie i włożenie? Tego również proszę nie mylić z czym innym hahaha I to wszystko jeszcze na stole. ;)
magicadm napisał(a):Zapytaj Koleżankę usmiech
już zapytałem wcześniej – zobaczymy co jej powiedzieli bo z jej opisu "wyczyścili wtryski" nic nie wynika.

magicadm napisał(a):Zadzwoń sam i potarguj zeby
hymm z tą Panią co @Jaksa wspomniał ?
magicadm napisał(a):Że wcześniej, trzeba wyczyścić

edit: ok. to co polecacie STP najlepszy?

PostNapisane: 8 maja 2008, 22:29
przez Grzyby
Jaksa napisał(a):Ty Mario dobrze piszesz , chyba tak zrobię ....

tym bardziej że specyfiki są sprawdzone (przynajmniej nie szkodzą :P) i flaszeczka (dolewa się na pełny zbiornik paliwa) kosztuje niewiele ponad 10 zetów :)
W Cronosie pomagało (a ma przebieg wyższy niż każda z szóstek na tym forum) więc sądzę że i tu może pomóc.

PostNapisane: 8 maja 2008, 22:41
przez Jaksa
arti.sa napisał(a): z tą Panią co @Jaksa wspomniał
Z tą Pania nie pogadasz , jedyny tekst ktory usłyszysz to " prosze przyjechac i zostawic auto " koniec rozmowy <lol> a moze ta Pani na hasło" serwis mazdy z tej strony sie kłania " dostaje białej gorączki <lol> i dlatego nie chce gadać .....
Grzyby napisał(a):W Cronosie pomagało (a ma przebieg wyższy niż każda z szóstek na tym forum
Pewny jestes ze wszystkie szostki w kraju mają po 115 tysi ? hahaha

PostNapisane: 8 maja 2008, 22:42
przez arti.sa
Ostatnio komuś dałem "DIESEL SPLUNG" czy jakoś tak. Miałem wyczyscić to wczesniej w corolce ale sie nie doczekała, a to kosztuje chyba z 50zeta. Miało być dobre, dajcie jakies propozycje bo lepiej wylozyć nawet te 50 zeta na dobry specyfik. A jak nie pomoże to na wtryski trzeba będzie wyłożyć a może na 1? Nie daj się jakoś tego zdiagnozować oprócz tego "stołu"?

Jaksa napisał(a):Pewny jestes ze wszystkie szostki w kraju mają po 115 tysi ?
Tak jestem pewień, że w kraju tak. ;) Tylko pytanie ile miały na zachodzie? hahaha

PostNapisane: 8 maja 2008, 22:49
przez Grzyby
Jaksa napisał(a):Pewny jestes ze wszystkie szostki w kraju mają po 115 tysi ?

a pewien jesteś że Cronos ma tyle co na liczniku ? hahaha

arti.sa napisał(a):dajcie jakies propozycje

STP
http://www.stp.com.pl/produkty/paliwa.html
przedostatni w czarnej butelce

PostNapisane: 8 maja 2008, 22:51
przez Jaksa
arti.sa napisał(a):lepiej wylozyć nawet te 50 zeta na dobry specyfik.
....a 500 zeta wydac na zabawe ..... a nie mowiłem <lol> dobrze myslisz , juz Cie lubie <lol>
Grzyby napisał(a):pewien jesteś że Cronos ma tyle co na liczniku
Cronos ma 115 tysi do miliona hahaha hahaha hahaha ( zartuje )

PostNapisane: 8 maja 2008, 22:53
przez Grzyby
Jaksa napisał(a):Cronos ma 115 tysi do miliona

któż to wie hahaha

PostNapisane: 8 maja 2008, 22:56
przez Jaksa
Grzyby napisał(a):któż to wie
Mysle ze FS tyle by nie zył , chyba ze to juz 3 motor masz pod macha hahaha zbaczamy z tematu wiec Panie Moderatorze bana zaraz dostaniesz hahaha hahaha