Strona 1 z 2
Regulacja zaworów w dieslu CR

Napisane:
8 cze 2007, 23:45
przez maciekmietek
Witam. Mam pytanie,czy w Maździe 6 Turbo Diesel 136KM regulujemy luz zaworów?
Po jakim przebiegu to sprawdzamy lub regulujemy? Moja Mazda 6 ma przebieg ok.95000 i jest z 2003 roku. Dzięki za informacje. Pozdrawiam Maciek

Napisane:
9 cze 2007, 00:29
przez Jaksa
Sprawdzenie /regulacja co 30 tysiecy km ....

Napisane:
9 cze 2007, 09:26
przez xANDy
Wczoraj oglądałem jeszcze manual do MZR-CD – właściwie nie różni się pod tym względem obsługi i regulacji od starożytnego DiTD. Regulacja co 30kkm, luzy też takie same 0,15 ssące i 0,35 wydechowe


Napisane:
9 cze 2007, 19:51
przez mcbeth
Jeśli luz zaworów to 'Ventilspiel' to u mnie w manualu jest po pierwszych 20tys i potem co 100 tys. km.

Napisane:
9 cze 2007, 20:55
przez Jaksa
mcbeth napisał(a):to u mnie w manualu jest po pierwszych 20tys i potem co 100 tys
No własnie , tak tez podaje instrukcja obsługi pojazdu , ciekawe .......

Napisane:
9 cze 2007, 21:03
przez magicadm
Jaksa napisał(a):No własnie , tak tez podaje instrukcja obsługi pojazdu , ciekawe .......
Układają się???


Napisane:
9 maja 2008, 13:57
przez arti.sa
Troche odkopałem temat ale nie wiele się pisze
a jeszcze tu bliźniaczy temat co sie trochę pisze o cenach
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... +zawor%F3w
A jak się taką regulację wykonuje są "blaszki" czy na "śrubki"?
Coś jeszcze więcej potrzeba z części oprócz uszczelki pod pokrywę?

Napisane:
9 maja 2008, 15:59
przez magicadm
arti.sa napisał(a):A jak się taką regulację wykonuje są "blaszki" czy na "śrubki"?
Blaszkami mierzymy, a śrubkami regulujemy kręcąc

arti.sa napisał(a):Coś jeszcze więcej potrzeba z części oprócz uszczelki pod pokrywę?
Raczej nie

re

Napisane:
28 maja 2008, 10:24
przez Blaster7
Czyli można to spokojnie samemu wykonać
A uszczelke trzeba kupić czy wystarczy silikon?????

Napisane:
28 maja 2008, 11:10
przez magicadm
Blaster7 napisał(a):A uszczelke trzeba kupić czy wystarczy silikon?
Uszczelka – zakładając, że jest identyczna w DITD kosztuje w zamienniku ok 30zł
Posmarowana zgodnie z serwisówką silikonem w miejscach zagięć powinna dostarczać tyle samo satysfakcji z użytowania jak ORY


Napisane:
28 maja 2008, 11:17
przez Pawnik
arti.sa napisał(a):Troche odkopałem temat ale nie wiele się pisze
Nie tylko pisze ale pokazuje. "Pytanie jest srebrem a szukanie złotem ..."
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ight=otiks

Napisane:
28 maja 2008, 11:48
przez arti.sa
I wszystko jasne
Widocznie szukajka
Pawnik'a jest lepsza

re

Napisane:
28 maja 2008, 11:50
przez Blaster7
Albo mu sie bardziej nudzi w pracy

PPP
Re: re

Napisane:
28 maja 2008, 12:05
przez Pawnik
Blaster7 napisał(a):Albo mu sie bardziej nudzi w pracy

PPP


Napisane:
28 maja 2008, 12:38
przez Jaksa
magicadm napisał(a):zakładając, że jest identyczna w DITD
Nie jest


Napisane:
28 maja 2008, 13:40
przez peteros1
Dwie ASO, do których dzwoniłem twierdzą, że sprawdzania luzu do 20kkm się nie praktykuje...

Napisane:
28 maja 2008, 13:56
przez magicadm
peteros1 napisał(a):sprawdzania luzu do 20kkm się nie praktykuje...
A kto twierdzi, że jest inaczej?

Napisane:
28 maja 2008, 13:59
przez peteros1
magicadm napisał(a):A kto twierdzi, że jest inaczej?
No... 2x ASO

Napisane:
28 maja 2008, 15:23
przez magicadm
peteros1 napisał(a):No... 2x ASO
To ja już nie rozumiem o czym piszesz....

Napisane:
28 maja 2008, 18:42
przez peteros1
Manual zaleca sprawdzenie luzu przy 20kkm, a 2x ASO twierdzi, że się tego nie robi.