Strona 1 z 2

Regulacja zaworów w dieslu CR

PostNapisane: 8 cze 2007, 23:45
przez maciekmietek
Witam. Mam pytanie,czy w Maździe 6 Turbo Diesel 136KM regulujemy luz zaworów?
Po jakim przebiegu to sprawdzamy lub regulujemy? Moja Mazda 6 ma przebieg ok.95000 i jest z 2003 roku. Dzięki za informacje. Pozdrawiam Maciek

PostNapisane: 9 cze 2007, 00:29
przez Jaksa
Sprawdzenie /regulacja co 30 tysiecy km ....

PostNapisane: 9 cze 2007, 09:26
przez xANDy
Wczoraj oglądałem jeszcze manual do MZR-CD – właściwie nie różni się pod tym względem obsługi i regulacji od starożytnego DiTD. Regulacja co 30kkm, luzy też takie same 0,15 ssące i 0,35 wydechowe :)

PostNapisane: 9 cze 2007, 19:51
przez mcbeth
Jeśli luz zaworów to 'Ventilspiel' to u mnie w manualu jest po pierwszych 20tys i potem co 100 tys. km.

PostNapisane: 9 cze 2007, 20:55
przez Jaksa
mcbeth napisał(a):to u mnie w manualu jest po pierwszych 20tys i potem co 100 tys
No własnie , tak tez podaje instrukcja obsługi pojazdu , ciekawe .......

PostNapisane: 9 cze 2007, 21:03
przez magicadm
Jaksa napisał(a):No własnie , tak tez podaje instrukcja obsługi pojazdu , ciekawe .......

Układają się??? :|

PostNapisane: 9 maja 2008, 13:57
przez arti.sa
Troche odkopałem temat ale nie wiele się pisze ;)
a jeszcze tu bliźniaczy temat co sie trochę pisze o cenach ;)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... +zawor%F3w

A jak się taką regulację wykonuje są "blaszki" czy na "śrubki"? ;)
Coś jeszcze więcej potrzeba z części oprócz uszczelki pod pokrywę?

PostNapisane: 9 maja 2008, 15:59
przez magicadm
arti.sa napisał(a):A jak się taką regulację wykonuje są "blaszki" czy na "śrubki"?

Blaszkami mierzymy, a śrubkami regulujemy kręcąc :)

arti.sa napisał(a):Coś jeszcze więcej potrzeba z części oprócz uszczelki pod pokrywę?

Raczej nie :)

re

PostNapisane: 28 maja 2008, 10:24
przez Blaster7
Czyli można to spokojnie samemu wykonać

A uszczelke trzeba kupić czy wystarczy silikon?????

PostNapisane: 28 maja 2008, 11:10
przez magicadm
Blaster7 napisał(a):A uszczelke trzeba kupić czy wystarczy silikon?

Uszczelka – zakładając, że jest identyczna w DITD kosztuje w zamienniku ok 30zł
Posmarowana zgodnie z serwisówką silikonem w miejscach zagięć powinna dostarczać tyle samo satysfakcji z użytowania jak ORY :)

PostNapisane: 28 maja 2008, 11:17
przez Pawnik
arti.sa napisał(a):Troche odkopałem temat ale nie wiele się pisze

Nie tylko pisze ale pokazuje. "Pytanie jest srebrem a szukanie złotem ..." ;P
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ight=otiks

PostNapisane: 28 maja 2008, 11:48
przez arti.sa
I wszystko jasne ;)
Widocznie szukajka Pawnik'a jest lepsza :P

re

PostNapisane: 28 maja 2008, 11:50
przez Blaster7
Albo mu sie bardziej nudzi w pracy ;PPPP

Re: re

PostNapisane: 28 maja 2008, 12:05
przez Pawnik
Blaster7 napisał(a):Albo mu sie bardziej nudzi w pracy ;PPPP

<ok2>

PostNapisane: 28 maja 2008, 12:38
przez Jaksa
magicadm napisał(a):zakładając, że jest identyczna w DITD
Nie jest :)

PostNapisane: 28 maja 2008, 13:40
przez peteros1
Dwie ASO, do których dzwoniłem twierdzą, że sprawdzania luzu do 20kkm się nie praktykuje...

PostNapisane: 28 maja 2008, 13:56
przez magicadm
peteros1 napisał(a):sprawdzania luzu do 20kkm się nie praktykuje...

A kto twierdzi, że jest inaczej?

PostNapisane: 28 maja 2008, 13:59
przez peteros1
magicadm napisał(a):A kto twierdzi, że jest inaczej?


No... 2x ASO

PostNapisane: 28 maja 2008, 15:23
przez magicadm
peteros1 napisał(a):No... 2x ASO

:|
To ja już nie rozumiem o czym piszesz....

PostNapisane: 28 maja 2008, 18:42
przez peteros1
Manual zaleca sprawdzenie luzu przy 20kkm, a 2x ASO twierdzi, że się tego nie robi.