Uszczelniacze przewodów paliwowych

Postprzez renault » 30 sie 2011, 16:55

Witam.

Czy ktoś może wie gdzie można dostać uszczelniacze przewodów paliwowych przechodzących przez blok silnika do wtrysków?
Początkujący
 
Od: 28 maja 2010, 18:25
Posty: 8
Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 121KM DPF

Postprzez Wojtek » 30 sie 2011, 16:59

renault napisał(a):Witam.

Czy ktoś może wie gdzie można dostać uszczelniacze przewodów paliwowych przechodzących przez blok silnika do wtrysków?

ASO
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez jozim » 30 sie 2011, 18:34

Witam
Jeżeli rozszczelnieniu uległy owe uszczelniacze to bardzo prawdopodobnie jest wywołane to tym, że wewnątrz silnika panuje zbyt duże ciśnienie. A zaś zbyt duże ciśnienie wewnątrz silnika spowodowane może być nieszczelnością wynikającą z tych nieszczęsnych podkładek pod wtryskami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2011, 22:45
Posty: 65
Auto: MAZDA 6 2.0CiTD 136koni 2004r

Postprzez Enduro » 31 sie 2011, 17:11

jozim napisał(a):... zbyt duże ciśnienie wewnątrz silnika spowodowane może być nieszczelnością wynikającą z tych nieszczęsnych podkładek pod wtryskami.

nie tylko...
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez jozim » 31 sie 2011, 23:04

Witam
Tak zgadzam się z tobą Enduro w 100%, ale te podkładki pod wtryskiwaczami w tym przypadku to najbardziej optymistyczna wiadomość dla posiadacza owej 6-tki. <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2011, 22:45
Posty: 65
Auto: MAZDA 6 2.0CiTD 136koni 2004r

Postprzez Enduro » 1 wrz 2011, 09:35

jozim napisał(a):Witam
Tak zgadzam się z tobą Enduro w 100%, ale te podkładki pod wtryskiwaczami w tym przypadku to najbardziej optymistyczna wiadomość dla posiadacza owej 6-tki. <jupi>

absolutnie tak i tego koledze serdecznie zycze, ale pisanie, ze to tylko jedna i jednyna przyczyna problemu, moze ofiare doprowadzic do obledu i spowodowac wielokrotne wymiany tych legendarnych podkladek, jesli problem nie tkwi w ich nieszczelnosci.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Sagitt » 3 sty 2012, 20:37

Szykuje się właśnie do wymiany tych uszczelniaczy (prawdopodobnie stamtąd wycieka mi troche oleju) i to co czytam w tym temacie trochę mnie zmartwiło, może ktoś podać jeszcze inne przyczyny zbyt dużego ciśnienie wewnątrz silnika ? co do podkładek to nie mam pewności co do ich wymiany, ale nie ma tez żadnych objawów ich uszkodzenia.
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 17:33
Posty: 51
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 6 CiTD 121KM GY 2007r.

Postprzez Enduro » 3 sty 2012, 21:15

Sagitt napisał(a):Szykuje się właśnie do wymiany tych uszczelniaczy (prawdopodobnie stamtąd wycieka mi troche oleju)

co nieco tu lekko nie pasuje, bo wycieki paliwa nie maja nic wspolnego z podkladkami pod wtryskami i zbyt wysokim cisnieniem pod deklem glowicy...
Sagitt napisał(a):może ktoś podać jeszcze inne przyczyny zbyt dużego ciśnienie wewnątrz silnika ?

przedmuchy na tlokach/ pierscieniach :|
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Grzyby » 3 sty 2012, 21:18

Enduro, tu nie chodzi o podkładki pod wtryski, a:
renault napisał(a):uszczelniacze przewodów paliwowych
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Sagitt » 4 sty 2012, 12:50

Dokładnie, chodzi mi o te uszczelniacze o których pisał autor tematu, gdzieś w tym rejonie wycieka mi olej(nie benzyna), uszczelkę pod pokrywą zaworów wykluczyłem, więc to raczej uszczelniacze, zwłaszcza ze widać iż są zmęczone. Teraz kolejne pytanie czym są spowodowane te przedmuchy na tłokach pierścieniach?
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 17:33
Posty: 51
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 6 CiTD 121KM GY 2007r.

Postprzez Grzyby » 4 sty 2012, 15:51

Sagitt napisał(a):czym są spowodowane te przedmuchy na tłokach pierścieniach?

A to dla odmiany
Grzyby napisał(a):podkładki pod wtryski
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Enduro » 4 sty 2012, 17:08

Sagitt napisał(a):Dokładnie, chodzi mi o te uszczelniacze o których pisał autor tematu, gdzieś w tym rejonie wycieka mi olej(nie benzyna),
ale w dieslu nie ma lub raczej nie powinno byc benzyny
Sagitt napisał(a):uszczelkę pod pokrywą zaworów wykluczyłem, więc to raczej uszczelniacze, zwłaszcza ze widać iż są zmęczone.
jak co, to mam do odsprzedania promocyjnie uszczelniacze wtryskow i to w bardzo dobrym stanie i mam tu na mysli te zwenetrzne, gumowe..
Sagitt napisał(a):Teraz kolejne pytanie czym są spowodowane te przedmuchy na tłokach pierścieniach?

wyeksplatowaniem pierscieniu lub gladzi cylindra
pozdr.
E
Ostatnio edytowano 9 lut 2012, 13:19 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Sagitt » 4 sty 2012, 17:27

Sorki pisząc benzyna (przyzwyczajenia) chodziło mi oczywiście o paliwo (ON) <glupek2> , mimo wszytko wycieka olej silnikowy. Na razie to wyczyściłem, trochę pojeżdżę i zobaczymy co mechanik powie...
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 17:33
Posty: 51
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 6 CiTD 121KM GY 2007r.

Postprzez Sagitt » 30 sty 2012, 18:23

Do wymiany idą właśnie te uszczelniacze, teraz pytanie byłem ASO i śpiewają sobie 80zł za sztuke a potrzeba czterech, można gdzieś dostać je taniej??
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 17:33
Posty: 51
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 6 CiTD 121KM GY 2007r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6