Witam.
Czy ktoś może wie gdzie można dostać uszczelniacze przewodów paliwowych przechodzących przez blok silnika do wtrysków?
Uszczelniacze przewodów paliwowych
Strona 1 z 1
renault napisał(a):Witam.
Czy ktoś może wie gdzie można dostać uszczelniacze przewodów paliwowych przechodzących przez blok silnika do wtrysków?
ASO
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Witam
Jeżeli rozszczelnieniu uległy owe uszczelniacze to bardzo prawdopodobnie jest wywołane to tym, że wewnątrz silnika panuje zbyt duże ciśnienie. A zaś zbyt duże ciśnienie wewnątrz silnika spowodowane może być nieszczelnością wynikającą z tych nieszczęsnych podkładek pod wtryskami.
Jeżeli rozszczelnieniu uległy owe uszczelniacze to bardzo prawdopodobnie jest wywołane to tym, że wewnątrz silnika panuje zbyt duże ciśnienie. A zaś zbyt duże ciśnienie wewnątrz silnika spowodowane może być nieszczelnością wynikającą z tych nieszczęsnych podkładek pod wtryskami.
Mam na sprzedanie podkładki pod przewody przelewowe:
http://img5.imageshack.us/img5/6097/rf2a13833a.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/2897 ... eoemaz.jpg
http://img683.imageshack.us/img683/1330 ... rzelew.png
http://img5.imageshack.us/img5/6097/rf2a13833a.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/2897 ... eoemaz.jpg
http://img683.imageshack.us/img683/1330 ... rzelew.png
- Od: 2 mar 2011, 22:45
- Posty: 65
- Auto: MAZDA 6 2.0CiTD 136koni 2004r
jozim napisał(a):... zbyt duże ciśnienie wewnątrz silnika spowodowane może być nieszczelnością wynikającą z tych nieszczęsnych podkładek pod wtryskami.
nie tylko...
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam
Tak zgadzam się z tobą Enduro w 100%, ale te podkładki pod wtryskiwaczami w tym przypadku to najbardziej optymistyczna wiadomość dla posiadacza owej 6-tki.
Tak zgadzam się z tobą Enduro w 100%, ale te podkładki pod wtryskiwaczami w tym przypadku to najbardziej optymistyczna wiadomość dla posiadacza owej 6-tki.

Mam na sprzedanie podkładki pod przewody przelewowe:
http://img5.imageshack.us/img5/6097/rf2a13833a.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/2897 ... eoemaz.jpg
http://img683.imageshack.us/img683/1330 ... rzelew.png
http://img5.imageshack.us/img5/6097/rf2a13833a.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/2897 ... eoemaz.jpg
http://img683.imageshack.us/img683/1330 ... rzelew.png
- Od: 2 mar 2011, 22:45
- Posty: 65
- Auto: MAZDA 6 2.0CiTD 136koni 2004r
jozim napisał(a):Witam
Tak zgadzam się z tobą Enduro w 100%, ale te podkładki pod wtryskiwaczami w tym przypadku to najbardziej optymistyczna wiadomość dla posiadacza owej 6-tki.
absolutnie tak i tego koledze serdecznie zycze, ale pisanie, ze to tylko jedna i jednyna przyczyna problemu, moze ofiare doprowadzic do obledu i spowodowac wielokrotne wymiany tych legendarnych podkladek, jesli problem nie tkwi w ich nieszczelnosci.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Szykuje się właśnie do wymiany tych uszczelniaczy (prawdopodobnie stamtąd wycieka mi troche oleju) i to co czytam w tym temacie trochę mnie zmartwiło, może ktoś podać jeszcze inne przyczyny zbyt dużego ciśnienie wewnątrz silnika ? co do podkładek to nie mam pewności co do ich wymiany, ale nie ma tez żadnych objawów ich uszkodzenia.
- Od: 5 mar 2011, 17:33
- Posty: 51
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: Mazda 6 CiTD 121KM GY 2007r.
Sagitt napisał(a):Szykuje się właśnie do wymiany tych uszczelniaczy (prawdopodobnie stamtąd wycieka mi troche oleju)
co nieco tu lekko nie pasuje, bo wycieki paliwa nie maja nic wspolnego z podkladkami pod wtryskami i zbyt wysokim cisnieniem pod deklem glowicy...
Sagitt napisał(a):może ktoś podać jeszcze inne przyczyny zbyt dużego ciśnienie wewnątrz silnika ?
przedmuchy na tlokach/ pierscieniach
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro, tu nie chodzi o podkładki pod wtryski, a:
renault napisał(a):uszczelniacze przewodów paliwowych
Dokładnie, chodzi mi o te uszczelniacze o których pisał autor tematu, gdzieś w tym rejonie wycieka mi olej(nie benzyna), uszczelkę pod pokrywą zaworów wykluczyłem, więc to raczej uszczelniacze, zwłaszcza ze widać iż są zmęczone. Teraz kolejne pytanie czym są spowodowane te przedmuchy na tłokach pierścieniach?
- Od: 5 mar 2011, 17:33
- Posty: 51
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: Mazda 6 CiTD 121KM GY 2007r.
Sagitt napisał(a):czym są spowodowane te przedmuchy na tłokach pierścieniach?
A to dla odmiany
Grzyby napisał(a):podkładki pod wtryski
ale w dieslu nie ma lub raczej nie powinno byc benzynySagitt napisał(a):Dokładnie, chodzi mi o te uszczelniacze o których pisał autor tematu, gdzieś w tym rejonie wycieka mi olej(nie benzyna),
jak co, to mam do odsprzedania promocyjnie uszczelniacze wtryskow i to w bardzo dobrym stanie i mam tu na mysli te zwenetrzne, gumowe..Sagitt napisał(a):uszczelkę pod pokrywą zaworów wykluczyłem, więc to raczej uszczelniacze, zwłaszcza ze widać iż są zmęczone.
Sagitt napisał(a):Teraz kolejne pytanie czym są spowodowane te przedmuchy na tłokach pierścieniach?
wyeksplatowaniem pierscieniu lub gladzi cylindra
pozdr.
E
Ostatnio edytowano 9 lut 2012, 13:19 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6