Szlif wału korbowego po przytarciu panewek...

Witam,
Mam pytanie do speców.
Mam wał po przytarciu pod 4-ym tłokiem. Klasyk.
W zakładzie szlifującym wały gościu stwierdził, że pod 3-ma korbami wyszlifuje na 0,25mm, a pod tym 4-ym tłokiem na 0,50mm albo 0,75mm (jeszcze zobaczy). Główne na 0.25mm.
I teraz pytanie, czy jest sens tak różnicować te szlify pod korbowodami??? Panewki sprzedają w kompletach na jeden wymiar... Chyba, że ktoś może polecić sklep/hurtownię w Warszawie (okolicach), który dobiera panewki...?!?
Pzdrw.
Mam pytanie do speców.
Mam wał po przytarciu pod 4-ym tłokiem. Klasyk.
W zakładzie szlifującym wały gościu stwierdził, że pod 3-ma korbami wyszlifuje na 0,25mm, a pod tym 4-ym tłokiem na 0,50mm albo 0,75mm (jeszcze zobaczy). Główne na 0.25mm.
I teraz pytanie, czy jest sens tak różnicować te szlify pod korbowodami??? Panewki sprzedają w kompletach na jeden wymiar... Chyba, że ktoś może polecić sklep/hurtownię w Warszawie (okolicach), który dobiera panewki...?!?
Pzdrw.