Strona 1 z 3

PostNapisane: 15 sty 2008, 01:03
przez Jaksa
Jak masz pierwsze 120 tysiecy wystarczy wymienic :

Pasek rozrządu RF5C-12-205
Napinacz hydrauliczny RF2A-12-770
Uszczelka pokrywy zaworowej RF5C-10-235 ( przy regulacji zaworów )

Wszystko kupisz w sieci mazdy....

PostNapisane: 15 sty 2008, 01:35
przez magicadm
ooo – to rolki są "na dłużej"???

Sorki za wprowadzenie w błąd :)

PostNapisane: 15 sty 2008, 10:18
przez Jaksa
magicadm napisał(a):– to rolki są "na dłużej
Jak jest autentyczne 120 to wymienia sie pasek + napinacz reszta przy nastepnej wymianie .Są klienci ktorzy zyczą sobie wymienic wszystko ( zalezy od punktu widzenia ;) )

PostNapisane: 15 sty 2008, 20:01
przez szoszon1983
Wielkie dzięki.

A jest na forum gdziej jakiś manual wymiany rozrządu?? bo nie znalazłem...

PostNapisane: 15 sty 2008, 20:10
przez magicadm
Poszukaj w podpisie GofNet-a

PostNapisane: 17 sty 2008, 00:41
przez szoszon1983
pasek wymieniliśmy, ale jedna rzecz mnie troszkę przestraszyła: po zdjęciu obudowy rozrządu, złapałem pasek między kołem na wałku rorządu, a pompą i był luźny, spokojnie mogłem ugiąć go na około 1 cm. To chyba nie jest normalne. Poza tym poszło bez komplikacji i teraz już jeżdżę bez stresu.....

dzięki za pomoc

PostNapisane: 17 sty 2008, 00:51
przez magicadm
szoszon1983 napisał(a):pompą i był luźny, spokojnie mogłem ugiąć go na około 1 cm

Raczej to normalny stan. Pasek jest tam dość długi, więc ma prawo się ugiąć.
A jak stary hydronapinacz? Suchy???

PostNapisane: 17 sty 2008, 11:22
przez Jaksa
magicadm napisał(a):Pasek jest tam dość długi, więc ma prawo się ugiąć.
....ale nie tyle....

PostNapisane: 17 sty 2008, 16:10
przez magicadm
Jaksa napisał(a):...ale nie tyle....

To chyba zależy od siły?
Pudzian to by i zerwał pasek :D

PostNapisane: 17 sty 2008, 22:35
przez szoszon1983
magicadm napisał(a):
Jaksa napisał(a):...ale nie tyle....

To chyba zależy od siły?
Pudzian to by i zerwał pasek :D


...chyba nie dał by rady...

pasek był po prostu luźny, nie musiałem używać żadnej siły. Napinacz był suchy.

Co mnie zaskoczyło to to, że w UK części są tańsze niż w PL, za pasek i napinacz zapłaciłem w serwisie 250 funtów, czyli jakieś 1200pln, a wymiana w serwisie z częściami kosztuje 310funtów (daja upust na częśli). Teraz zostało mi jeszcze filtr kabinowy kupić, dobrać śruby do osłony silnika (dół), bo w sewisie przy jakiś mechanik urwał jedną i jedną zgubił (mogła też sama się odkręcić). Przy dużych prędkościach trochę ją słychać...

PostNapisane: 17 sty 2008, 22:40
przez Grzyby
szoszon1983 napisał(a):Co mnie zaskoczyło to to, że w UK części są tańsze niż w PL, za pasek i napinacz zapłaciłem w serwisie 250 funtów, czyli jakieś 1200pln

Jesteś pewien że taniej? :)
Ja za pasek, rolki i napinacz dałem 1150 :P Co prawda nie w ASO ale ori :)

PostNapisane: 19 sty 2008, 00:12
przez szoszon1983
Ja tu na forum już widziałem ceny rzędu 1500pln :| za pasek i napinacz, dla tego uznałem, że nie przepłaciłem.

PostNapisane: 12 maja 2008, 20:51
przez arti.sa
To można by podać oznaczenie części do rozrządu?
Możecie to uzupełnić, pomoze to weliminować błędy w zakupie. :]

Np. do M6 CiTD (121, 136ps):
– pasek UNITA nr ........... ?
– rolka prowadząca NTN nr....................?
– rolka napinająca NTN nr ..................?
nie wiem która rolka ma ten symbol RF5c-12-700 ;)
– napinacz hydrauliczny NTN ...............?
– pompa wody nr ....................?

PostNapisane: 12 maja 2008, 22:58
przez Jaksa
Pasek rozrządu RF5C-12-205
Rolka prowadząca RF5C-12-730
Rolka napinajaca RF5C-12- 700
Napinacz hydrauliczny RF2A-12-770
Pompa wodna RF2A-15-100

PostNapisane: 14 maja 2008, 08:11
przez arti.sa
Mam takie indeksy podane przez sklep.
Czym się różnią 2 ostatnie pozycje bo na końcu jest B w przypadku napinacza i C pompy?

Indeksy:
– pasek oryginał mazda UNITA nr RF5C-12-205
– rolka prowadząca NTN nr E53042 (RF5C-12-700)
– rolka napinająca NTN nr E53043 (RF5C-12-730)
– napinacz hydrauliczny ORYGINAŁ nr RF2A-12-770B
– pompa wody oryginał mazda nr RF2A-15-100C

PostNapisane: 14 maja 2008, 08:24
przez zdzich44
arti.sa napisał(a):
– napinacz hydrauliczny ORYGINAŁ nr RF2A-12-770B

Mam zamontowany napinacz o tym właśnie symbolu.
Dodatkowo w oznaczeniach paska mam literkę "A" na końcu.

re

PostNapisane: 7 lip 2008, 13:33
przez Blaster7
Mnei wyszedł rozrząd 1050 kpl z pompą po zniżkach w intercar

PostNapisane: 11 sty 2009, 22:05
przez Witold Ziajka
Cześć Jaksa mam pytanie dotyczące wymiany rozrządu ile kosztuje u was rozrząd z wymianą oryginalny gdyby był wymieniany pierwszy raz a ile gdyby to był drugi raz co wymieniać się powinno żeby mieć gwarancję (gwarancja jest na km czy lata) . Podajesz 5 elementów a na forum ludzie podają 3 elementy + pompa przy kolejnym razie. Dziękuje za odpowiedź.

PostNapisane: 12 sty 2009, 07:45
przez Blaster7
Wymienia się wszystko inaczej nie ma żadnej gwarancji!!!!!!!

PostNapisane: 12 sty 2009, 18:22
przez Enduro
Blaster7 napisał(a):Wymienia się wszystko inaczej nie ma żadnej gwarancji!!!!!!!

ale bez pompy wody
ta jest przy drugiej wzmianie do wzmiany
tzn. przy ok. 240tkm przebiegu!
E