Ale do rzeczy. Zakupiłem niedawno Mazdę 6 z silnikiem 2.0 CiTD 136Km z 2003r
autko przywiozłem z Niemiec przebieg oryginalny 160tys km
auto serwisowane w aso do listopada 2012 jedyna właścicielka silnik walił jak by ktoś młotkiem tłuk

Wyjąłem i rozebrałem silnik okazało się że panewki na 4 cylindrze nie ma
Wał posiada owal może na 4 szlif by wydał.
I teraz zastanawiam się co robić ponieważ kolega posiada idealny silnik wyjęty z Mazdy Premacy (rozbitej) 2.0 RF2A 101KM Silnik wygląda identycznie lecz?????
Może ktoś z kolegów ma odpowiedź na pytanie czy jest sens zakładać ten silnik do M6 i bawić się w przeróbki/
Choć ponoć te silniki RF2A są dużo wytrzymalsze niż RF5C
Chciałbym oczywiście wykorzystać Turbine i parę innych części .
Jeśli macie jakieś uwagi czy operacja może się powieść czekam na podpowiedzi.
Pozdrawiam