Strona 1 z 1

Mazda 6 dymi

PostNapisane: 19 gru 2012, 23:36
przez lalol
Witam,

otoz niedawno opisywalem problem jaki mialem :) mianowicie gasl nie odpalal etc

zrobione juz prawie 2 000 km i autko nie zgaslo ani razu a i chodzi rowniutko czy rano czy wieczoem. :) dziekuej jeszcze raz ra rozwiazanie!

natomiast z tego co przeczytalem na forum, i co powiedzial mi Enduro przez telefon, to te mazdy nie powinny w ogole dymic. Zastanawia mnie fakt, ze gdzy moja jeszcze nie jest calkiem nagrzana, to troszke dymi. ale jest to taki dym, ktorego ledwo widac. Ew. na zakrecie w prawym lusterku, ale tylko jeeli faktycznie gaz jest do podlogi. wymieniony filter paliwa, sitko w baku czyste, czyszcony bak przy okazji... no i scv tez wyminiony. wtryski po regenracji jakies 6 000 km. wczesniej bylo tak samo. nie pali wiecej, leje tylko dobrego diesla, po tym jak raz zatankowalem w holandii, i zaczelo sie psuc przestralem eksperymentowac.. no i zastanawia mnie ten fakt, poniewaz jest rownie duzo osob ktore mowia "to diesel – musi pokopcic" jak i tych ktorzy mowia "mazda 6 kopci? silnik do remontu". dodam ze nie wiem an jaki kolor dymi, bo tak naprawde porownac to moza tylko z mgielka. ciagnie normalnie na kazdym biegu moc jest nie pali wiecej. jedyne co zauwazylem, to jak rano go odpale, to przez chwilke slychac troszke glosniejszy klekot, ale to jest tylko na chwilke wiec tym sie nie martwie, aczkolwiek dym mnie dziwi.

poza tym, jade w piatek do Polski, mowie bo wczoraj bylem na komputerze tak. u znajomego i wyszedl blad egr, mechanik jhuz na poczatku listopada mowil ze wypadaloby przeczyscic bo moze sie zacinac, ale jakos nie starczylo juz na to czasu. po swietach jestem umowiony z serwisem japantech na krzykach we wroclawiu. w zwiazku t egr-em powstal blad geometrii turbiny,m ktora dziala bez zarzutow. check engine i tsc zapala sie sopradycznie i gasnie rownie nieregularnie.


moze ktos pomoze :)? czy to egr?

PostNapisane: 19 gru 2012, 23:46
przez moniad23
lalol napisał(a):wtryski po regenracji

Jakiej regeneracji?

PostNapisane: 20 gru 2012, 00:04
przez lalol
wymiana koncowek i czyszczenie ultradzwiekami i takie tam. no i oczywiscie od razu po zakupie byly wymieniane podkladki.

PostNapisane: 20 gru 2012, 09:39
przez Osypiuk
lalol napisał(a):wymiana koncowek i czyszczenie ultradzwiekami i takie tam. no i oczywiscie od razu po zakupie byly wymieniane podkladki.


To ktoś Ci wepchnął ciemnotę, bo nawet sam producent (DENSO) jeszcze nie opracował metody regeneracji wtryskiwaczy.
Tam są takie ciśnienia, że lepiej nie pytaj i grzebanie przy końcówkach
lalol napisał(a):wymiana koncowek
i pasowanie ich nie przez fabrykę jest jak dla mnie wielce ryzykowne !!

Poczytaj sobie na forum, jest kilka tematów na ten temat.

Pozdrawiam,
Adamos