Strona 1 z 1

Identyfikacja przewodów przy filtrze paliwa

PostNapisane: 1 lis 2012, 10:14
przez koluk
Witam,
Proszę o informację, którym przewodem paliwo do filtra wpływa, a którym z niego wypływa.

Obrazek

PostNapisane: 1 lis 2012, 10:42
przez marex
A co tu identyfikować chyba strzałki na filtrze wyraźnie mówią, który jest wejściowy a który wyjściowy?
Obejrzyj dokładnie filtru przy króćcach i będziesz wiedział.

PostNapisane: 1 lis 2012, 10:58
przez koluk
OK, a gdybym instalował zaworek zwrotny to instalować go przed filtrem czy za nim?

Re: Identyfikacja przewodów przy filtrze paliwa

PostNapisane: 2 lis 2012, 09:17
przez dobrzyn22
jak ma on służyć do pomocy przy wymiane fitra(żeby się paliwo nie cofało po zdjęciu przewodów) to przed...
Ale z drugiej strony -masz przecież pompkę(przycisk)więc to nie jest problemem...

Wyjaśnij więc – po co Ci ten zaworek??

Re: Identyfikacja przewodów przy filtrze paliwa

PostNapisane: 2 lis 2012, 21:08
przez koluk
Taki zaworek świetnie sprawdza się w zimie kiedy cofa się paliwo i są problemy z odpaleniem. To stary patent. Pomyślałem sobie, że zamontuję go u siebie. W czasie wysokich mrozów kilka razy moja Madzia miała problem z odpaleniem. Ten sam problem miał mój tato w Peugeocie 405. Zaworek zwrotny rozwiązał problem a autko nawet przy -22st. C paliło "na pół obrotu".

PostNapisane: 3 lis 2012, 10:41
przez marex
hmm przy sprawnym układzie paliwowym w mazdach nie ma mowy o cofaniu się paliwa i powinna palić z półobrotu, jednak ciekawy jestem efektów po wstawieniu zaworka. Zapytaj Taty czy wstawił go przed czy za filtrem bo tak naprawdę wydaje mi się to już kwestią indywidualną ja bym montował przed. Jednak z drugiej strony czasem filtry przepuszczają wiec mógłbyś już tracić ciśnienie. Poza tym masz pompkę i możesz na początek sprawdzić czy on jest Ci potrzebny robiąc testy: przez tydzień przed każdym odpaleniem dopompowujesz ręczną pompką, a później drugi tydzień nie dopompowujesz.
Nie mówię że pomysł zły ale za dużo dodatków to też nie dobrze ;)