Identyfikacja przewodów przy filtrze paliwa

Postprzez koluk » 1 lis 2012, 10:14

Witam,
Proszę o informację, którym przewodem paliwo do filtra wpływa, a którym z niego wypływa.

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2009, 12:59
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2.0CiTD

Postprzez marex » 1 lis 2012, 10:42

A co tu identyfikować chyba strzałki na filtrze wyraźnie mówią, który jest wejściowy a który wyjściowy?
Obejrzyj dokładnie filtru przy króćcach i będziesz wiedział.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 18:49
Posty: 421 (1/0)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GY1 '06 MZR-CD 2.0 105KW

Postprzez koluk » 1 lis 2012, 10:58

OK, a gdybym instalował zaworek zwrotny to instalować go przed filtrem czy za nim?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2009, 12:59
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2.0CiTD

Postprzez dobrzyn22 » 2 lis 2012, 09:17

jak ma on służyć do pomocy przy wymiane fitra(żeby się paliwo nie cofało po zdjęciu przewodów) to przed...
Ale z drugiej strony -masz przecież pompkę(przycisk)więc to nie jest problemem...

Wyjaśnij więc – po co Ci ten zaworek??
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez koluk » 2 lis 2012, 21:08

Taki zaworek świetnie sprawdza się w zimie kiedy cofa się paliwo i są problemy z odpaleniem. To stary patent. Pomyślałem sobie, że zamontuję go u siebie. W czasie wysokich mrozów kilka razy moja Madzia miała problem z odpaleniem. Ten sam problem miał mój tato w Peugeocie 405. Zaworek zwrotny rozwiązał problem a autko nawet przy -22st. C paliło "na pół obrotu".
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2009, 12:59
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2.0CiTD

Postprzez marex » 3 lis 2012, 10:41

hmm przy sprawnym układzie paliwowym w mazdach nie ma mowy o cofaniu się paliwa i powinna palić z półobrotu, jednak ciekawy jestem efektów po wstawieniu zaworka. Zapytaj Taty czy wstawił go przed czy za filtrem bo tak naprawdę wydaje mi się to już kwestią indywidualną ja bym montował przed. Jednak z drugiej strony czasem filtry przepuszczają wiec mógłbyś już tracić ciśnienie. Poza tym masz pompkę i możesz na początek sprawdzić czy on jest Ci potrzebny robiąc testy: przez tydzień przed każdym odpaleniem dopompowujesz ręczną pompką, a później drugi tydzień nie dopompowujesz.
Nie mówię że pomysł zły ale za dużo dodatków to też nie dobrze ;)
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 18:49
Posty: 421 (1/0)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GY1 '06 MZR-CD 2.0 105KW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6