Mazda 6 (diesel 136KM 2004r.) – brak kabli oporowych do wtryskiwaczy

Witam wszystkich!
Mój ojciec ma mazdę 6, diesel, 136KM, 2004r. VIN: JMZGY19R201199785. Sprowadzona w 2009r. z Niemiec, prawdopodobnie po taksówce. Kilka miesięcy temu zatarł się w niej silnik (został już wymieniony).
Piszę, ponieważ ten samochod nie ma kabli oporowych przy wtryskiwaczach. Co dziwne, wg dokumentacji Mazdy, tak chyba powinno byc:
http://www.japancars.ru/cat/mazda/index ... 2&blk=1372
Kabel oporowy (13-TW1) jest co prawda na ilustracji, ale nie ma go wyszczególnionego w częściach. Jeśli poszukamy jakiejs innej mazdy z 2003/2004r. to zobaczymy, ze tam już kabel oporowy normalnie występuje.
Moje pytania:
1) Czy ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem?
2) Wiecie może czemu nie tych kabli? Co je zastępuje?
3) Czy można je zamontować? A nawet jeśli tak, to czy ma to sens? Wiem, że to nie będzie proste, ponieważ są tam inne przewody elektryczne i takie standardowe kable oporowe tam nie pasują.
4) Czy można skalibrować takie wtryski? Czy jest jakaś różnica między kalibracją w standardowej maździe 2003/2004, a tej mojej?
Pytam o to, bo przy obrotach 1100-1200 samochód wpada w drgania (nawet na luzie) i mechanik powiedział, że może to być problem związany z wtryskami.
Z góry serdecznie dziękuję za każdą pomoc!
Mój ojciec ma mazdę 6, diesel, 136KM, 2004r. VIN: JMZGY19R201199785. Sprowadzona w 2009r. z Niemiec, prawdopodobnie po taksówce. Kilka miesięcy temu zatarł się w niej silnik (został już wymieniony).
Piszę, ponieważ ten samochod nie ma kabli oporowych przy wtryskiwaczach. Co dziwne, wg dokumentacji Mazdy, tak chyba powinno byc:
http://www.japancars.ru/cat/mazda/index ... 2&blk=1372
Kabel oporowy (13-TW1) jest co prawda na ilustracji, ale nie ma go wyszczególnionego w częściach. Jeśli poszukamy jakiejs innej mazdy z 2003/2004r. to zobaczymy, ze tam już kabel oporowy normalnie występuje.
Moje pytania:
1) Czy ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem?
2) Wiecie może czemu nie tych kabli? Co je zastępuje?
3) Czy można je zamontować? A nawet jeśli tak, to czy ma to sens? Wiem, że to nie będzie proste, ponieważ są tam inne przewody elektryczne i takie standardowe kable oporowe tam nie pasują.
4) Czy można skalibrować takie wtryski? Czy jest jakaś różnica między kalibracją w standardowej maździe 2003/2004, a tej mojej?
Pytam o to, bo przy obrotach 1100-1200 samochód wpada w drgania (nawet na luzie) i mechanik powiedział, że może to być problem związany z wtryskami.
Z góry serdecznie dziękuję za każdą pomoc!