Pękające węże turbo przy IC

Bardzo proszę o pomoc bo potrzebuję konkretu.
Mazda 6, 2006r, mzr-cd 143km dpf. Chodzi mi o wąż tturbo połączony z intercoolerem, ten na dole, ten mniejszy. Kupiłem już Mazde prawdopodobnie z pękniętym lub zaraz po zakupie pękł. Założyłem używany i znowu pękł po jakimś czasie i wąż zszedł około 1cm z IC pomimo że opaska była mocno przykręcona. Znowu założyłem używany ale w bardzo dobrym stanie, przeczyściłem przepustnicę przy okazji i całe wnetrze obudowy filtra powietrza, no i dzisiaj przy wyprzedzaniu i około 2700 obrotów na 5 biegu trzasło dość głośno. Okazało się że nie pękł ale zszedł z intercoolera razem z opaską, tzn całkowicie się odłączył od IC. Wcześniej jak pękały to też przy IC zaraz za opaską.
Dodam że po wymianie auto jeździ świetnie, naprawdę ma kopa, mam porównanie z a4 b7 143km i mazdą 6 przed liftem i u mnie jest dynamiczniej.
Najpierw opaski przykręcałem dość mocno, ostatnio trochę lżej żeby się tak nie wrzynały ale też solidnie. Myślałem już o wymianie opaski na nową lub inną większą, chociaż wyglądają dobrze i ręką nie da się ich rozszeżyć używając siły. Trzymają
Auto mam od października 2011
Co może być przyczyną tych problemów??????
Czy coś mogę robić źle, a może coś jest zepsute??
Wszystko robiłem sam korzystając z wiedzy zamieszczonej na forum. Egr czysty, intercooler też ok(nie czyściłem ale z wierzchu wygląda ok), nigdzie nic nie przepuszcza oleju, nic się nie poci, filtry prawie nowe i oryginalne, nigdzie nie ma sadzy pod maską, w kolektorze niewiele nagaru, jeżdzę na oleju Motul 8100 Eco-clean 5W30 C1 i zbliża się wymiana bo dochodzi powoli do poziomu X.
Mazda 6, 2006r, mzr-cd 143km dpf. Chodzi mi o wąż tturbo połączony z intercoolerem, ten na dole, ten mniejszy. Kupiłem już Mazde prawdopodobnie z pękniętym lub zaraz po zakupie pękł. Założyłem używany i znowu pękł po jakimś czasie i wąż zszedł około 1cm z IC pomimo że opaska była mocno przykręcona. Znowu założyłem używany ale w bardzo dobrym stanie, przeczyściłem przepustnicę przy okazji i całe wnetrze obudowy filtra powietrza, no i dzisiaj przy wyprzedzaniu i około 2700 obrotów na 5 biegu trzasło dość głośno. Okazało się że nie pękł ale zszedł z intercoolera razem z opaską, tzn całkowicie się odłączył od IC. Wcześniej jak pękały to też przy IC zaraz za opaską.
Dodam że po wymianie auto jeździ świetnie, naprawdę ma kopa, mam porównanie z a4 b7 143km i mazdą 6 przed liftem i u mnie jest dynamiczniej.
Najpierw opaski przykręcałem dość mocno, ostatnio trochę lżej żeby się tak nie wrzynały ale też solidnie. Myślałem już o wymianie opaski na nową lub inną większą, chociaż wyglądają dobrze i ręką nie da się ich rozszeżyć używając siły. Trzymają
Auto mam od października 2011
Co może być przyczyną tych problemów??????
Czy coś mogę robić źle, a może coś jest zepsute??
Wszystko robiłem sam korzystając z wiedzy zamieszczonej na forum. Egr czysty, intercooler też ok(nie czyściłem ale z wierzchu wygląda ok), nigdzie nic nie przepuszcza oleju, nic się nie poci, filtry prawie nowe i oryginalne, nigdzie nie ma sadzy pod maską, w kolektorze niewiele nagaru, jeżdzę na oleju Motul 8100 Eco-clean 5W30 C1 i zbliża się wymiana bo dochodzi powoli do poziomu X.