Strona 1 z 1

Drgania, gaśnie, po wystygnięciu odpala ale znów są drgania.

PostNapisane: 1 kwi 2012, 13:45
przez Kulop
Witam.! Posiadam M6 2.0 Mzr-cd 181000km już od 4 lat. Wymieniłem już w niej rozrząd,turbinę(nowa) przy 130000km,
(sprzęgło,rolki i napinacz paska wielorowkowego, sprężarkę klimy, elektrozawory EGR w zaprzyjaźnionym warsztacie MazVagTech.) Do pana Mariusza mam troszkę daleko dlatego szukam odpowiedzi tutaj na forum. Dzisiaj po przejechaniu 20km. auto przed przejazdem kolejowym wpadło w drgania i był dziwny dźwięk w silniku przypominał mi dźwięk silniczka krokowego w vectra. lecz po zjechaniu na parking auto zgasło i nie chciało odpalić po 15 minutach odpaliło ale znów ten dźwięk i drgania. Sprawdzałem już posty na temat zaworu SCV ale dziwny jest dźwięk silnika dodam że auto holowałem do domu bo bałem się że rozrząd mógł się przestawić, może mógłby ktoś doradzić co zrobić.? pozdro z góry dzięki.!!!

Re: Drgania, gaśnie, po wystygnięciu odpala ale znów są drgania.

PostNapisane: 1 kwi 2012, 20:19
przez siegu
Nie ten dział, przenoszę do diesla.

Re: Drgania, gaśnie, po wystygnięciu odpala ale znów są drgania.

PostNapisane: 1 kwi 2012, 22:00
przez tadziol
Kulop napisał(a): Wymieniłem już w niej rozrząd,turbinę(nowa) przy 130000km,
(sprzęgło,rolki i napinacz paska wielorowkowego, sprężarkę klimy, elektrozawory EGR

przy tak niskim przebiegu ??
dziwne troszkę....

PostNapisane: 1 kwi 2012, 22:25
przez Pioteq25
tadziol napisał(a):
Kulop napisał(a): Wymieniłem już w niej rozrząd,turbinę(nowa) przy 130000km,
(sprzęgło,rolki i napinacz paska wielorowkowego, sprężarkę klimy, elektrozawory EGR

przy tak niskim przebiegu ??
dziwne troszkę....

Nawet bardzo...

PostNapisane: 3 kwi 2012, 11:26
przez smile
tadziol napisał(a):przy tak niskim przebiegu dziwne troszkę....

Albo przebieg dziwny, albo sama wymiana...
A rozrząd jaki tam włożyłeś?

Re: Drgania, gaśnie, po wystygnięciu odpala ale znów są drgania.

PostNapisane: 3 kwi 2012, 22:43
przez Carpasja
a kontrolka oleju ci przypadkiem nie mrygnęła przed wpadnięciem w drgania?

PostNapisane: 4 kwi 2012, 10:15
przez Riki
Myslę, że jak auto było w MAZVAG to nierząd jest OE.

Michę ściągałeś kiedykolwiek i podkładki robiłeś?

Z tego co czytam kolega nie ma auta od nowości więc skąd te wierzenia w przelot?

Re: Drgania, gaśnie, po wystygnięciu odpala ale znów są drgania.

PostNapisane: 6 kwi 2012, 13:59
przez Kulop
witam! ponownie, kontrolka nie mrugnęła nigdy nie wiem co mu jest silnik ciężko odpala tzn. jak sie odpali to jest odgłos jakby tarcia metalu może to głowica, albo tłoki:( ?? misy nigdy nie ściągałem, olej Elf syntetyk od początku zalewany. A dlaczego przy takim przebiegu były wymiany, widocznie było konieczne w końcu MazVagTech nie jest byle jakim serwisem olej mi wypływał z łączenia skrzyni z silnikiem więc Pan Mariusz powiedział że przy okazji sprzęgło się wymieni jak bd uszczelniona skrzynia sprzęgło wymienił ale ze skrzyni się dalej rosi niby nie duzo ale jednak jest widoczny olej, myśle że nie przez to. ale pomijając to dziś odwiozłem auto do znajomego mechanika celem sprawdzenia czy jest opłacalna naprawa bo nie wiem co się stało, sam nigdy nie grzebałem w aucie auto było sprowadzone w 2008r. z Włoch przy przebiegu 121000 i od 129000tys.km zaczęło się ładowanie pieniędzy w naprawę auta nie było miesiąca żeby coś nie nie stało porażka!!!

PostNapisane: 12 kwi 2012, 18:37
przez Kulop
Witam. Właśnie wracam od mechanika : panewki urwane, wał szlif jak się będzie dało, więc remont silnika :( jestem ciekaw jaki będzie koszt :O ahh ta Mazda

Re: Drgania, gaśnie, po wystygnięciu odpala ale znów są drgania.

PostNapisane: 15 kwi 2012, 09:46
przez Carpasja
taniej będzie poszukać używanego silnika. Podejrzewam, że został sprowadzony z uszkodzonym motorem i został złożony przez jakiegoś mistrza garażowych rewolucji. Zadzwoń do AutoJaksa. Tam się znają na takich problemach i wiedzą jak porządnie naprawić taki silnik.

PostNapisane: 18 kwi 2012, 14:51
przez s4v4g3
carpasja napisał(a):taniej będzie poszukać używanego silnika. Podejrzewam, że został sprowadzony z uszkodzonym motorem i został złożony przez jakiegoś mistrza garażowych rewolucji. Zadzwoń do AutoJaksa. Tam się znają na takich problemach i wiedzą jak porządnie naprawić taki silnik.

Niestety pewnie masz rację:(
To nie pierwsza M6 sprowadzona właśnie z Włoch z takimi problemami.
Raz widziałem na własne oczy w jednym z warsztatów M6 sprowadzoną z Italy – motor przedliftowy złożony z 2 motorów – przedlift z poliftowym... turbinę miał koleś do wymiany, wtryski itd... i to właśnie po kilku tyś km w Polsce...
Naprawa wyniosła go jakieś 6k zł... Porażka...

Re: Drgania, gaśnie, po wystygnięciu odpala ale znów są drgania.

PostNapisane: 19 kwi 2012, 21:04
przez Kulop
Szlif na 0.25 panewki dobrane, pierścienie nowe, podkładki pod wtryskami nowe pełne uszczelniacze silnika, jeszcze tylko olej kupić filtry nowe i można zawozić do mechanika. nie jest tak drogo jak myślałem..

PostNapisane: 24 kwi 2012, 17:11
przez Enduro
Kulop napisał(a):, pierścienie nowe, ....

to koniecznie nalezy przehonować cylindry,ale mechanik powienien o tym wiedzieć, wg mnie..
pozdr.E