Witam.! Posiadam M6 2.0 Mzr-cd 181000km już od 4 lat. Wymieniłem już w niej rozrząd,turbinę(nowa) przy 130000km,
(sprzęgło,rolki i napinacz paska wielorowkowego, sprężarkę klimy, elektrozawory EGR w zaprzyjaźnionym warsztacie MazVagTech.) Do pana Mariusza mam troszkę daleko dlatego szukam odpowiedzi tutaj na forum. Dzisiaj po przejechaniu 20km. auto przed przejazdem kolejowym wpadło w drgania i był dziwny dźwięk w silniku przypominał mi dźwięk silniczka krokowego w vectra. lecz po zjechaniu na parking auto zgasło i nie chciało odpalić po 15 minutach odpaliło ale znów ten dźwięk i drgania. Sprawdzałem już posty na temat zaworu SCV ale dziwny jest dźwięk silnika dodam że auto holowałem do domu bo bałem się że rozrząd mógł się przestawić, może mógłby ktoś doradzić co zrobić.? pozdro z góry dzięki.!
Drgania, gaśnie, po wystygnięciu odpala ale znów są drgania.
Strona 1 z 1
Nie ten dział, przenoszę do diesla.
Kulop napisał(a): Wymieniłem już w niej rozrząd,turbinę(nowa) przy 130000km,
(sprzęgło,rolki i napinacz paska wielorowkowego, sprężarkę klimy, elektrozawory EGR
przy tak niskim przebiegu
dziwne troszkę....
tadziol napisał(a):Kulop napisał(a): Wymieniłem już w niej rozrząd,turbinę(nowa) przy 130000km,
(sprzęgło,rolki i napinacz paska wielorowkowego, sprężarkę klimy, elektrozawory EGR
przy tak niskim przebiegu
dziwne troszkę....
Nawet bardzo...
a kontrolka oleju ci przypadkiem nie mrygnęła przed wpadnięciem w drgania?
Szukasz porządnego auta? Zadzwoń lub napisz do mnie
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl
+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl
+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
witam! ponownie, kontrolka nie mrugnęła nigdy nie wiem co mu jest silnik ciężko odpala tzn. jak sie odpali to jest odgłos jakby tarcia metalu może to głowica, albo tłoki:( misy nigdy nie ściągałem, olej Elf syntetyk od początku zalewany. A dlaczego przy takim przebiegu były wymiany, widocznie było konieczne w końcu MazVagTech nie jest byle jakim serwisem olej mi wypływał z łączenia skrzyni z silnikiem więc Pan Mariusz powiedział że przy okazji sprzęgło się wymieni jak bd uszczelniona skrzynia sprzęgło wymienił ale ze skrzyni się dalej rosi niby nie duzo ale jednak jest widoczny olej, myśle że nie przez to. ale pomijając to dziś odwiozłem auto do znajomego mechanika celem sprawdzenia czy jest opłacalna naprawa bo nie wiem co się stało, sam nigdy nie grzebałem w aucie auto było sprowadzone w 2008r. z Włoch przy przebiegu 121000 i od 129000tys.km zaczęło się ładowanie pieniędzy w naprawę auta nie było miesiąca żeby coś nie nie stało porażka!!!
Bitch please.... it's MAZDA !!!
- Od: 17 mar 2012, 19:02
- Posty: 4
- Skąd: Wadowice
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD
2004r.
taniej będzie poszukać używanego silnika. Podejrzewam, że został sprowadzony z uszkodzonym motorem i został złożony przez jakiegoś mistrza garażowych rewolucji. Zadzwoń do AutoJaksa. Tam się znają na takich problemach i wiedzą jak porządnie naprawić taki silnik.
Szukasz porządnego auta? Zadzwoń lub napisz do mnie
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl
+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl
+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
carpasja napisał(a):taniej będzie poszukać używanego silnika. Podejrzewam, że został sprowadzony z uszkodzonym motorem i został złożony przez jakiegoś mistrza garażowych rewolucji. Zadzwoń do AutoJaksa. Tam się znają na takich problemach i wiedzą jak porządnie naprawić taki silnik.
Niestety pewnie masz rację:(
To nie pierwsza M6 sprowadzona właśnie z Włoch z takimi problemami.
Raz widziałem na własne oczy w jednym z warsztatów M6 sprowadzoną z Italy – motor przedliftowy złożony z 2 motorów – przedlift z poliftowym... turbinę miał koleś do wymiany, wtryski itd... i to właśnie po kilku tyś km w Polsce...
Naprawa wyniosła go jakieś 6k zł... Porażka...
http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
Szlif na 0.25 panewki dobrane, pierścienie nowe, podkładki pod wtryskami nowe pełne uszczelniacze silnika, jeszcze tylko olej kupić filtry nowe i można zawozić do mechanika. nie jest tak drogo jak myślałem..
Bitch please.... it's MAZDA !!!
- Od: 17 mar 2012, 19:02
- Posty: 4
- Skąd: Wadowice
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD
2004r.
Kulop napisał(a):, pierścienie nowe, ....
to koniecznie nalezy przehonować cylindry,ale mechanik powienien o tym wiedzieć, wg mnie..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 13 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6