Drgania, gaśnie, po wystygnięciu odpala ale znów są drgania.

Postprzez Kulop » 1 kwi 2012, 13:45

Witam.! Posiadam M6 2.0 Mzr-cd 181000km już od 4 lat. Wymieniłem już w niej rozrząd,turbinę(nowa) przy 130000km,
(sprzęgło,rolki i napinacz paska wielorowkowego, sprężarkę klimy, elektrozawory EGR w zaprzyjaźnionym warsztacie MazVagTech.) Do pana Mariusza mam troszkę daleko dlatego szukam odpowiedzi tutaj na forum. Dzisiaj po przejechaniu 20km. auto przed przejazdem kolejowym wpadło w drgania i był dziwny dźwięk w silniku przypominał mi dźwięk silniczka krokowego w vectra. lecz po zjechaniu na parking auto zgasło i nie chciało odpalić po 15 minutach odpaliło ale znów ten dźwięk i drgania. Sprawdzałem już posty na temat zaworu SCV ale dziwny jest dźwięk silnika dodam że auto holowałem do domu bo bałem się że rozrząd mógł się przestawić, może mógłby ktoś doradzić co zrobić.? pozdro z góry dzięki.!!!
Bitch please.... it's MAZDA !!!
Początkujący
 
Od: 17 mar 2012, 19:02
Posty: 4
Skąd: Wadowice
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD
2004r.

Postprzez siegu » 1 kwi 2012, 20:19

Nie ten dział, przenoszę do diesla.
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: 626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez tadziol » 1 kwi 2012, 22:00

Kulop napisał(a): Wymieniłem już w niej rozrząd,turbinę(nowa) przy 130000km,
(sprzęgło,rolki i napinacz paska wielorowkowego, sprężarkę klimy, elektrozawory EGR

przy tak niskim przebiegu ??
dziwne troszkę....
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Pioteq25 » 1 kwi 2012, 22:25

tadziol napisał(a):
Kulop napisał(a): Wymieniłem już w niej rozrząd,turbinę(nowa) przy 130000km,
(sprzęgło,rolki i napinacz paska wielorowkowego, sprężarkę klimy, elektrozawory EGR

przy tak niskim przebiegu ??
dziwne troszkę....

Nawet bardzo...
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez smile » 3 kwi 2012, 11:26

tadziol napisał(a):przy tak niskim przebiegu dziwne troszkę....

Albo przebieg dziwny, albo sama wymiana...
A rozrząd jaki tam włożyłeś?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Carpasja » 3 kwi 2012, 22:43

a kontrolka oleju ci przypadkiem nie mrygnęła przed wpadnięciem w drgania?
Szukasz porządnego auta? Zadzwoń lub napisz do mnie
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl

+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 cze 2010, 22:25
Posty: 87 (2/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Skoda Superb III 2.0 TSI 272KM SportLine
BMW E65 745i
BMW E38 725 TDS
Saab 9000 3.0 V6

Postprzez Riki » 4 kwi 2012, 10:15

Myslę, że jak auto było w MAZVAG to nierząd jest OE.

Michę ściągałeś kiedykolwiek i podkładki robiłeś?

Z tego co czytam kolega nie ma auta od nowości więc skąd te wierzenia w przelot?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Kulop » 6 kwi 2012, 13:59

witam! ponownie, kontrolka nie mrugnęła nigdy nie wiem co mu jest silnik ciężko odpala tzn. jak sie odpali to jest odgłos jakby tarcia metalu może to głowica, albo tłoki:( ?? misy nigdy nie ściągałem, olej Elf syntetyk od początku zalewany. A dlaczego przy takim przebiegu były wymiany, widocznie było konieczne w końcu MazVagTech nie jest byle jakim serwisem olej mi wypływał z łączenia skrzyni z silnikiem więc Pan Mariusz powiedział że przy okazji sprzęgło się wymieni jak bd uszczelniona skrzynia sprzęgło wymienił ale ze skrzyni się dalej rosi niby nie duzo ale jednak jest widoczny olej, myśle że nie przez to. ale pomijając to dziś odwiozłem auto do znajomego mechanika celem sprawdzenia czy jest opłacalna naprawa bo nie wiem co się stało, sam nigdy nie grzebałem w aucie auto było sprowadzone w 2008r. z Włoch przy przebiegu 121000 i od 129000tys.km zaczęło się ładowanie pieniędzy w naprawę auta nie było miesiąca żeby coś nie nie stało porażka!!!
Bitch please.... it's MAZDA !!!
Początkujący
 
Od: 17 mar 2012, 19:02
Posty: 4
Skąd: Wadowice
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD
2004r.

Postprzez Kulop » 12 kwi 2012, 18:37

Witam. Właśnie wracam od mechanika : panewki urwane, wał szlif jak się będzie dało, więc remont silnika :( jestem ciekaw jaki będzie koszt :O ahh ta Mazda
Bitch please.... it's MAZDA !!!
Początkujący
 
Od: 17 mar 2012, 19:02
Posty: 4
Skąd: Wadowice
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD
2004r.

Postprzez Carpasja » 15 kwi 2012, 09:46

taniej będzie poszukać używanego silnika. Podejrzewam, że został sprowadzony z uszkodzonym motorem i został złożony przez jakiegoś mistrza garażowych rewolucji. Zadzwoń do AutoJaksa. Tam się znają na takich problemach i wiedzą jak porządnie naprawić taki silnik.
Szukasz porządnego auta? Zadzwoń lub napisz do mnie
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl

+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 cze 2010, 22:25
Posty: 87 (2/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Skoda Superb III 2.0 TSI 272KM SportLine
BMW E65 745i
BMW E38 725 TDS
Saab 9000 3.0 V6

Postprzez s4v4g3 » 18 kwi 2012, 14:51

carpasja napisał(a):taniej będzie poszukać używanego silnika. Podejrzewam, że został sprowadzony z uszkodzonym motorem i został złożony przez jakiegoś mistrza garażowych rewolucji. Zadzwoń do AutoJaksa. Tam się znają na takich problemach i wiedzą jak porządnie naprawić taki silnik.

Niestety pewnie masz rację:(
To nie pierwsza M6 sprowadzona właśnie z Włoch z takimi problemami.
Raz widziałem na własne oczy w jednym z warsztatów M6 sprowadzoną z Italy – motor przedliftowy złożony z 2 motorów – przedlift z poliftowym... turbinę miał koleś do wymiany, wtryski itd... i to właśnie po kilku tyś km w Polsce...
Naprawa wyniosła go jakieś 6k zł... Porażka...
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez Kulop » 19 kwi 2012, 21:04

Szlif na 0.25 panewki dobrane, pierścienie nowe, podkładki pod wtryskami nowe pełne uszczelniacze silnika, jeszcze tylko olej kupić filtry nowe i można zawozić do mechanika. nie jest tak drogo jak myślałem..
Bitch please.... it's MAZDA !!!
Początkujący
 
Od: 17 mar 2012, 19:02
Posty: 4
Skąd: Wadowice
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD
2004r.

Postprzez Enduro » 24 kwi 2012, 17:11

Kulop napisał(a):, pierścienie nowe, ....

to koniecznie nalezy przehonować cylindry,ale mechanik powienien o tym wiedzieć, wg mnie..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 13 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6