Czyszczenie / rozebranie wtryskiwacza w RF5C (M6+MPV)

Postprzez smile » 16 kwi 2012, 21:18

Dziwna jakaś ta aukcja... zero komentarzy, wieloletni partner Denso a to wszystko jakieś bezimienne... Adres email na wp, żadnych danych firmy... Ciekawe kto jest gwarantem <co?> I czy to ory Denso <co?>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Kai. » 16 kwi 2012, 21:59

Dokładnie... Podaje, żę jest partnerem Denso, nie ma swojej strony internetowej, sklepu (nie wspomina o nim) – wygląda troszkę na "lipę". Ciekawe czy odbiór osobisty wchodzi u niego w grę :)
Obrazek
“The only courage you ever need is the courage to live your heart’s desire.”
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2011, 12:07
Posty: 273 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Może będzie:
RX-8
Jest:
Renault Talisman 16r
Było:
VW PaSStuch B6 08r
BMW E46 Coupe, 320Ci, 99r.
Mazda 626 GF, 1,8 90KM, 98r.
Mazda 3 BK, 2.0 MZR-CD 07r.

Postprzez tonidriver » 17 kwi 2012, 04:17

Kai. napisał(a):Dokładnie... Podaje, żę jest partnerem Denso, nie ma swojej strony internetowej, sklepu (nie wspomina o nim) – wygląda troszkę na "lipę". Ciekawe czy odbiór osobisty wchodzi u niego w grę :)


Zadzwoń to sie dowiesz,skoro gostek napisał oryginalne firmy Denso to raczej lipy nie wciska bo zawsze można to oddać.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 16:22
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS

Postprzez Norby » 17 kwi 2012, 07:33

Muszę napisać także o doświadczeniu z "nowymi wtryskami" do tego gościa. Oryginały kosztują 8400 zł za komplet trochę dużo, zadzwoniłem więc z zapytaniem ile za cztery sztuki bo jak komplet to może jakiś upust czy coś a w odpowiedzi usłyszałem że wszyscy biorą cztery i na razie nie ma bo sprzedał. Umówiłem się w końcu na ostateczną cenę 1300 zł za sztukę, w końcu to nie 8 tyś a nieco ponad 5 ale mam czekać i się sam odezwie. Faktycznie przedstawił się jako były przedstawiciel dla serwisów i że ma dostęp do nowych wtrysków zapewniał że stan magazynowy z zaślepkami w oryginalnych pudełkach na 100% oryginały. Po dwóch tygodniach odezwał się, ucieszony poprosiłem o dane do przelewu konkretną kwotę i tu zonk <co?> zaskoczył mnie ceną i okazało się, że cena jednego to 1800 zł. Tłumaczył to tym ze wszelkie rozmowy na temat ceny dotyczyły ceny brutto (na co nigdy nie zwrócił uwagę) i nie powinienem być zaskoczony. Podziękowałem i tyle było z "nowych wtrysków". Coś mi się wydaje, że gostek czekał po prostu aby dostać jak najmniejszym kosztem cztery używki i sprzedać po cenie oryginału a że znalazł pewniaka na kupno za cenę 1300 to na koniec poszedł na całość i podniósł cenę pewien sprzedaży. Na tą chwilę odradzam zakupów poza sieciami sklepów od rzekomych przedstawicieli.
Była MPV
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2009, 06:16
Posty: 272
Skąd: Lubin
Auto: MPV

Postprzez tonidriver » 17 kwi 2012, 14:51

Norby napisał(a):Coś mi się wydaje, że gostek czekał po prostu aby dostać jak najmniejszym kosztem cztery używki i sprzedać po cenie oryginału a że znalazł pewniaka na kupno za cenę 1300 to na koniec poszedł na całość i podniósł cenę pewien sprzedaży. Na tą chwilę odradzam zakupów poza sieciami sklepów od rzekomych przedstawicieli.


Nie rozumiem tego co napisałeś. Skoro gostek sprzedaje nowe wtryski to na jakie używki czekał ?
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 16:22
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS

Postprzez Pioteq25 » 17 kwi 2012, 16:53

Po jakich "realnych" przebiegach padają wam wtryski?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Riki » 18 kwi 2012, 12:16

wieloletni partner firmy DENSO


diesel-wtryski@wp.pl



Dobry partner skoro jeszcze domeny nie otrzymał ;)

ciekawe komu brakuje wtrysków podczas corocznego remanentu <lol>

Pioteq25 napisał(a):Po jakich "realnych" przebiegach padają wam wtryski?


Znam szóstki co mają 200.000km i wtrysk jest do kosza a są takie co mają 300.000km i auto jeździ jak wściekłe..
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez dobrzyn22 » 18 kwi 2012, 20:40

Riki napisał(a):Znam szóstki co mają 200.000km i wtrysk jest do kosza a są takie co mają 300.000km i auto jeździ jak wściekłe..


dokładnie – nie ma w tym przypadku reguły...
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez tonidriver » 19 kwi 2012, 12:59

ja mam akurat 200k i padają. Jade na ich zbadanie lada dzień.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 16:22
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS

Postprzez smile » 19 kwi 2012, 15:01

dobrzyn22 napisał(a):dokładnie – nie ma w tym przypadku reguły...

czy nie ma, pewny nie jestem... regularna wymiana filtra paliwa, nie marketowe stacje i od czasu do czasu F ADFC i problemów nie powinno być.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Riki » 19 kwi 2012, 20:05

tonidriver napisał(a):ja mam akurat 200k i padają. Jade na ich zbadanie lada dzień.


tak szczerze :) na szafie czy w kołach? :)

smile napisał(a):regularna wymiana filtra paliwa, nie marketowe stacje i od czasu do czasu F ADFC i problemów nie powinno być.


dokładnie tak.
Dodam jeszcze...... od czasu do czasu okolice 4000rpm na obrotomierzu.
Panowie te auta uwielbiają taką jazdę* <faja>


*-pod warunkiem: świeży rozrząd, odpowiedni stan oleju, sprawdzony smok, podkładki... and more more <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez dobrzyn22 » 19 kwi 2012, 21:21

Riki napisał(a):*-pod warunkiem: świeży rozrząd, odpowiedni stan oleju, sprawdzony smok, podkładki... and more more <lol>

dobrze, że to dopisałeś, bo zaraz tu by się narobiło 2 strony OT <lol> <spoko>
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez tonidriver » 20 kwi 2012, 06:38

Riki napisał(a):tak szczerze :) na szafie czy w kołach? :)


Tydzień temu w serwisie mi powiedzieli,że auto 4 lata temu miało 160tyś. Teraz ma 200 więc uznaje to za prawie prawdziwy przebieg. ;P
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 16:22
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS

Postprzez bieski » 20 kwi 2012, 07:20

tonidriver napisał(a):auto 4 lata temu miało 160tyś.


Czyli przez pierwsze 6 lat robiło po ok 25k km rocznie, a potem przez 4 lata po 10k km rocznie. No tak przebieg może być prawdziwy :>
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez tonidriver » 25 kwi 2012, 04:05

byłem u faceta który regeneruje wtryski i ma dostęp do części Denso. Koszt regeneracji jednej sztuki to 550 pln. Zostaje tylko stara budowa wtrysku i cewka a reszta jest nowa. Tu jest kontakt jakby ktoś chciał bo uważam,że lepsza regeneracja u niego jak uzywka za 400 pln http://prodiesel.pl/
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 16:22
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS

Postprzez bieski » 25 kwi 2012, 09:32

To jak juz zregenerujesz to zrób test przelewowy i podziel się wynikami.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Riki » 25 kwi 2012, 10:18

bieski napisał(a):To jak juz zregenerujesz to zrób test przelewowy i podziel się wynikami.


Dokładnie....

czekamy na wyniki
:) :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez tonidriver » 25 kwi 2012, 17:14

Wtryski mam w takim stanie,że nie przechodzą kalibracji w serwisie. Dam znać po regeneracji.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 16:22
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS

Postprzez regan79 » 23 maja 2012, 09:27

Witam. Panowie, to czyszczenie to głupiego robota- bez obrazy. Głównym problemem w tych wtryskiwaczach jest zaworek i jego szczelność, oraz trzpień, a czyszczeniem się tego nie zregeneruje. narobiłem się trochę wtryskiwaczy bosch, delphi, ale z denso jest problem no chyba,że zaworki z CHRL czego nie popieram. Tu macie fajny materiał żeby było łatwiej
http://www.dieseldistributors.co.nz/Fil ... IDE_V4.pdf
Ogólnie współczuje wam użytkownikom kosmicznych cen napraw. póki jeździ jest cacy ale jak się sypie <płacze>
Kompleksowa naprawa układów zasilania Common Rail
Początkujący
 
Od: 26 lut 2006, 01:02
Posty: 11
Skąd: goleniów
Auto: A4 8E 1.8T

Postprzez Riki » 30 maja 2012, 23:34

tonidriver napisał(a):Dam znać po regeneracji.


Minął miesiąc i 5 dni :) jakieś wnioski?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6