Strona 26 z 27

Re: Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

PostNapisane: 30 sie 2017, 12:17
przez dareq
Ok dzięki
Muszę jeszcze"tylko" lapka dokupić bo mój już stary i bateria do <dupa> :D
Pozdrowionka

Re: Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

PostNapisane: 30 sie 2017, 15:39
przez Mac8181
Zainstaluj forscana na telefon z androidem/ios będzie prościej sprawdzać

Re: Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

PostNapisane: 30 sie 2017, 15:55
przez dareq
O forscanie już słyszałem ale będę musiał jeszcze trochę poczytać bo nie mam zielonego pojęcia jak to wszystko działa i jak połączyć się z autem? :D ale dzięki za info, może nie będę musiał tak szybko tego kompa kupować? :)

PostNapisane: 22 sty 2018, 09:55
przez radek-h
Witam! Jestem po wymianie podkładek pod wtryskami. Po złożeniu całości zauważyłem, że cieknie olej na dwóch gumowych uszczelniaczach przewodów wysokiego ciśnienia (CR)... Pytanie: czy należy je wymienić bo auta ma 160 tys przebiegu czy coś innego mu dolega? Wczesniej nie ciekły. Czy próbować uszczelnić go silikonem wysokotemperaturowym czy próbować innej jakiejś metody?

Re: Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

PostNapisane: 22 sty 2018, 23:28
przez dobrzyn22
często bywa tak ze te uszczelniacze puszczają olej po ruszeniu ich – tak zapewne było w tym przypadku. Uszczelniacze do wymiany i polecam wymienić od razu wszystkie

Dopisano 22 stycznia 2018, o 23:28:

często bywa tak ze te uszczelniacze puszczają olej po ruszeniu ich – tak zapewne było w tym przypadku. Uszczelniacze do wymiany i polecam wymienić od razu wszystkie

Re: Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

PostNapisane: 29 sty 2018, 23:15
przez Hubix
Witam

Mam problem z samochodem, opisałem go w wątku:

viewtopic.php?f=410&t=201703&start=20

Nie mniej jednak w trakcie poszukiwania problemu zauważyłem ropę na wtryskiwaczu:

Obrazek

Ogólnie to widać, że ta uszczelka gumowa wokół wtryskiwacza jest mokra. Czy coś należy z tym robić już ? Czy taki wyciek jest dopuszczalny ?

Ogólnie to problem mam z błędem P0093, szukam przyczyny cały czas.

PostNapisane: 23 sie 2018, 20:55
przez Dark_Mat
Jestem po regeneracji wtryskiwaczy i razem z wtryskiwaczami dali mi od razu podkładki. Zamienniki firmy "Star". Z tego co obczaiłem to jakaś włoska firma. Podjechałem do ASO i porównywałem je z podkładkami oryginalnymi i powiedziałbym, że nawet o 0,1mm te zamienniki są grubsze. Ori mają ścięte brzegi, natomiast zamienniki wygładzone. Jutro mają mi montować wtryski i teraz nie wiem – czy zostawić te zamienniki czy może wymienić na oryginalne. Niby wyglądają tak samo, no i ten sam metal – miedź. Co o tym sądzicie?

Re: Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

PostNapisane: 23 sie 2018, 21:56
przez DooOminO
Miedź to miedź, konik lepiej dociśnie wtryski :)

Re: Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

PostNapisane: 17 sie 2019, 15:05
przez dcc69
Witajcie.
Właśnie przymierzam się do wymiany podkładek bo jak większości przypadków tu opisanych zaczął więcej palić po mieście 10l, ubywać zaczęło oleju a co do dymienia trochę idzie dymek jak odkręciłem korek.
Zakupione już mam podkładki, w tym wypadku kupiłem Boscha numer F 00V C17 504 oraz komplet uszczelki pod pokrywę zaworów wraz z tymi origami czy jak tam zwał.

Ale czytając temat piszecie, że lepiej mieć jeszcze jeden rodzaj podkładek.
Gdzie one się znajdują?
Na Allegro znalazłem coś takiego, czy to będzie to?

PODKŁADKA PODWÓJNA LISTWY PRZELEWU MAZDA 6 GG GH
https://allegro.pl/oferta/podkladka-pod ... witemShare


Czy dwie godzinki zajmie taka wymiana?

Re: Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

PostNapisane: 20 sie 2019, 22:56
przez dcc69
Moi drodzy
U mnie wielka masakra.
3 wtryskiwacze wyszły w sumie po 2 godzinach roboty ale jeden tak zassany jakby był zespawany.
Nie wiem czy handlarz który go sprowadził użył jakiegoś kleju ale podważanie, pukanie raz z lewej raz z prawej nic nie dało. Brecha, młotek, duży śrubokręt, środki odrdzewiające i inne, i nic
3 wtrysk jak siedzi w gnieździe, tak siedzi dalej.
MASAKRA.
Tak samo podstawione były przy nim zawory. Jak to mój tata z wujkiem stwierdzili prawie zero luzu.

Po chyba 4 godzinach kombinowania nad tym wtryskiwaczem poddaliśmy się i postanowiliśmy tak go zostawić i składać wszytko do kupy.

Pozostałe 3 wtryskiwacze który też nie wyszły tak łatwo ale wyszły tak były zabrudzone niemal całe. Jedna wielka mazia i jakby czarne granulki.

Po złożeniu na szczęście odpalił, już nie śmierdzą tak spaliny, z korka też się nie dymiło.

Ale może ktoś z Was ma pomysł, co zrobić żeby go wyciągnąć?

Czekam na podpowiedzi.
Pomocy!

PostNapisane: 20 sie 2019, 23:39
przez Janusz626
Szkoda że zostawiłeś wtryskiwacz w głowicy, szkoda... Kiedy Się za niego zabierasz ponownie i gdzie ?? podjechać ?? :D
Ogólnie to pozdrawiam <spoko>

PostNapisane: 21 sie 2019, 16:51
przez dcc69
A masz Janusz626 jakiś ściągacz?

PostNapisane: 21 sie 2019, 17:23
przez Janusz626
Ściągacz mam, do kapsli butelkowych :D

A tak na serio to szansa na wyjęcie, jest jedynie poprzez kręcenie lewo prawo, i ciągnąć zarazem do góry.
Nic innego raczej nie działa, a tym bardziej zxiagacz (ciągnąć tylko do góry) przy tak zapieczonym wtryskiwaczu.

Re: Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

PostNapisane: 12 wrz 2019, 10:50
przez pawelsz
Generalnie jak zostawiłeś ten jeden to jest wielkie prawdopodobieństwo że to on jest najbardziej zasyfiały i tam może mocno puszczać
Mi też kiedyś nie chciał wyjść, wiec złozyłem do kupy, rozgrzałem silnik i na gorącym silniku wyciągałem i sie udało

PostNapisane: 12 wrz 2019, 11:23
przez dcc69
Właśnie tak też zrobiłem. Jak będę mieć wolna chwilę będę chciał tak zrobić. Mam nadzieję, że jak będzie rozgrzany to wyjdzie.

Re: Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

PostNapisane: 14 wrz 2019, 11:38
przez smile
Dokładnie, na rozgrzanym silniku masz większe szanse i tak jak poprzednicy mówią, najpierw kluczem 17 albo 19, albo nastawnym :) pokręć nim aby go wzruszyć. Potem dodatkowo go podważać i powolutku wyjdzie <spoko>

PostNapisane: 14 wrz 2019, 12:02
przez dcc69
Dzisiaj biorę się za niego.
Wcześniej jak już ostygł silnik z godzinę poruszaliśmy nim i za cholerę nie chciał iść do góry.

3majcie kciuki <spoko>

PostNapisane: 14 wrz 2019, 13:29
przez Janusz626
Ten problemowy wtryskiwacz, jak nim krecisz, to w ogóle rusza się lewo prawo?
Jeśli tak, to kręcąc ciągle druga osoba ciągnie go do góry.
Po jakiejś chwili musi wyjść.

No i oczywiście ten drugi obok (pod tą samą łapą) też jest do wyjęcia, i pod tym drugim musisz założyć podkładkę nową bo podkładka jest jednorazowa i już zgnieciona. Ponowny montaż tej samej podkładki odpada!

PostNapisane: 14 wrz 2019, 13:35
przez dcc69
Kręcił się , oczywiście na ile pozwalał ruch między dźwigienkami. Podawdzaliśmy breszką metrowa i nic.
Może jak to przestygło to smoła która tam jest wokół wtryskiwacza zastygła i trzymało.
Mówię zaraz jadę i zobaczymy.

Kolejny problem to dowiedziałem się, że takie wtryski powinno dać się do sprawdzenia.
Muszę w Piotrkowie zobaczyć kto się czymś takim zajmuje. Następnie jak się będzie lać to wymiana na inny czyli programowanie.

Na ten czas wyjąć muszę tego smyka, wyczyścić zmienić podkładkę a jak będę mieć czas znajdę warsztat co sprawdzi będę raz jeszcze bawić się w wymontowywanie i montowanie wtedy już na nowych uszczelkach. Jedno dobre po wyjęciu wcześniejszym tych 3, że nie ucieka olej, nie kopci.

PostNapisane: 14 wrz 2019, 13:40
przez Janusz626
Ważne aby kręcić i ciągnąć do góry jednocześnie, w tym samym czasie.
Jeśli pokrecisz, a później będziesz breszką podrywć do góry, to tak nie pójdzie.

Jednocześnie krecisz i w tym samym czasie do góry.

Sprawdzać wtryski na stole też możesz, nie zaszkodzi, ale w PTR chyba nikt tego nie sprawdzi.