Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

Postprzez kierownik » 2 paź 2014, 09:00

Dolson napisał(a):zaraz po odkręceniu korka i po chwili nie widać prawie nic prócz "mgiełki"

tak może być :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez carloss » 11 paź 2014, 09:26

Nie uwierzycie ile chcą za wymianę podkładek i uszczelki w serwisie.
Pan powiedział "około 3000" . Żeby nie było wątpliwości – trzy tysiące złotych polskich <glupek2>
Początkujący
 
Od: 14 lut 2011, 12:48
Posty: 5
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 Kombi, 2006

Postprzez dobrzyn22 » 11 paź 2014, 11:36

moja noga więcej w takim serwisie by nie stanęła więcej...

Dopisano 11 października 2014, o 11:37:

PS. zapraszam do mojej fotorelacji ;)
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez szubex82 » 5 lis 2014, 23:56

Witam. Czy wymiana podkładek w wersji GH wygląda tak samo jak w GY?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sty 2013, 12:18
Posty: 10 (1/0)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 Diesel 140KM GH 2008r. RF-7J

Postprzez smile » 6 lis 2014, 00:14

Jeżeli mówimy o GH z silnikiem RF7 to tak, jeżeli mowa o GH z R2 to nie :) Ale kolego masz RF7 więc spoko!
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez szubex82 » 6 lis 2014, 00:21

A znany jest komuś moment dokręcenia elementów odkręcanych przy takiej wymianie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sty 2013, 12:18
Posty: 10 (1/0)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 Diesel 140KM GH 2008r. RF-7J

Postprzez smile » 6 lis 2014, 00:23

Było wielokrotnie, wystarczy pokopać
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez szubex82 » 6 lis 2014, 00:39

Znalazłem coś takiego:
Przelewy 20-23Nm
Wtryski 52-62Nm
Pokrywa zaworów 8-10Nm
Czy te wartości by się zgadzały?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sty 2013, 12:18
Posty: 10 (1/0)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 Diesel 140KM GH 2008r. RF-7J

Postprzez krystian77 » 6 lis 2014, 11:29

Wszystkie momenty dokręcania się zgadzają.
Do komplety brakuje tylko zasilania wtrysku od strony CR – rurki podające paliwo – 40-50Nm
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2007, 18:10
Posty: 181 (4/19)
Skąd: Piotrków Trybunalski, Radomsko
Auto: M6 GL 2.2 SH (2016r.)
M6 GH 2.0 MZR-CD (2008r.)
ex. 323F BA Z5 (1998r.)
ex. 323 BF (1989r.)

Postprzez szubex82 » 6 lis 2014, 21:56

Super dzięki.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sty 2013, 12:18
Posty: 10 (1/0)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 Diesel 140KM GH 2008r. RF-7J

Postprzez krystian77 » 6 lis 2014, 23:08

Jak będziesz miał wyjęte wtryski to sprawdź sobie od razu luz zaworów – warto. Przy wkręconych wtryskach ciężko to zrobić, nawet płaskim kluczem ciężko dojść, a o manometrycznym to już nie wspomnę.
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2007, 18:10
Posty: 181 (4/19)
Skąd: Piotrków Trybunalski, Radomsko
Auto: M6 GL 2.2 SH (2016r.)
M6 GH 2.0 MZR-CD (2008r.)
ex. 323F BA Z5 (1998r.)
ex. 323 BF (1989r.)

Postprzez Janusz626 » 6 lis 2014, 23:26

... chociaż mi się udało... ;) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez kierownik » 7 lis 2014, 13:34

krystian77 napisał(a):Jak będziesz miał wyjęte wtryski to sprawdź sobie od razu luz zaworów – warto. Przy wkręconych wtryskach ciężko to zrobić, nawet płaskim kluczem ciężko dojść, a o manometrycznym to już nie wspomnę.

przesadzasz ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez krystian77 » 7 lis 2014, 16:13

Nie mówię, że się nie da bo u siebie ustawiłem, ale z odkręconymi wtryskami jest o wiele łatwiej.
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2007, 18:10
Posty: 181 (4/19)
Skąd: Piotrków Trybunalski, Radomsko
Auto: M6 GL 2.2 SH (2016r.)
M6 GH 2.0 MZR-CD (2008r.)
ex. 323F BA Z5 (1998r.)
ex. 323 BF (1989r.)

Postprzez mazi2280 » 29 lis 2014, 12:48

Witam. Mam pytanie o podkładki. Przeszukałem forum, poczytałem wypowiedzi, jednak nadal kwestia podkładek i ich montażu nie została wyjaśniona w 100%. Nowe podkładki mają "wcięcie" na obwodzie z jednej strony. Pytanie brzmi. Która stroną montować je? Rantem do góry, rantem w dół. Jak rozumieć rantem, wcięciem w dół do komory silnika, czy wcięciem do wtrysku? Poprzednio miałem wcięciem w dół do komory silnika, teraz założyłem wcięciem w górę w stronę wtrysku. Nadal nie mam pewności, bo opinie są nadal niejasne i nie potwierdzone przez przykłady zaleceń serwisowych.
Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2009, 11:46
Posty: 33
Skąd: Ripon
Auto: mazda 6 2005, 2,0 D 136KM

Postprzez hog » 30 gru 2014, 14:59

witam
Mam problem z pieszym wtryskiem obraca się lewo prawo z oporem ale obrala(kolejne 3 dużo lzej), tylko do góry ani rusz?ktoś miał wrzucic jakąś fotke przyrządu ale nie mogę znaeść.
Pozdrawiam

Ps. czy możliwe ze wtysk sie rozkręca i dlatego jest obrut
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 19:36
Posty: 68 (0/1)
Skąd: DE
Auto: Mazda 5 2,0 Diesel 2006r. 110KM

Postprzez smile » 31 gru 2014, 19:51

jak się obraca to jedną ręką obracaj a drugą ciągnij w górę. Nie rozkręca się przy wyciąganiu.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez hog » 1 sty 2015, 14:33

Nie ma opcji nim kręcić ręką a co dopiero wyciągać do góry.
Jutro robimy 2 podejście na dobrze rozgrzanym silniku i chce próbować młotkiem bezwładnościowym, tylko za bardzo nie ma go jak zaczepić, jeśli ktos uzywal tego patentu proszę o info, czy demontować wałek rozrządu, rozbierać wtrysk i tam sie wkręcać w jakiś gwint?
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 19:36
Posty: 68 (0/1)
Skąd: DE
Auto: Mazda 5 2,0 Diesel 2006r. 110KM

Postprzez smile » 1 sty 2015, 16:12

hog napisał(a):Mam problem z pieszym wtryskiem obraca się lewo prawo z oporem ale obrala

Podlej go jakimś nitro i kręcąc od lewej do prawej podciągaj go do góry. Bezwładnościowo to ostateczność.
Klucz zaprzyj o gwintowany króciec. Powodzenia!
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez kierownik » 7 sty 2015, 13:17

smile napisał(a):Nie rozkręca się przy wyciąganiu.

z tym różnie bywa, ale nie powinien ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6