Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)
boscha duzo tansze i te warto zakupic.
pozdr.E
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
2 razy NIE!
i nie montuje sie starych
przy pierwszym montazu ulegaja one zcisnieciu i ponowne ich zamontowanie nie moze byc poprawne
bo w tych samych miejscach sa sprasowane a w innych nie dopasuja sie za nic do wytrysku..
pozdr.
E
i nie montuje sie starych
przy pierwszym montazu ulegaja one zcisnieciu i ponowne ich zamontowanie nie moze byc poprawne
bo w tych samych miejscach sa sprasowane a w innych nie dopasuja sie za nic do wytrysku..
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Krople oleju nie świadczą o niesprawnych podkładkach.
Moje są wymienione a olej pojawia się.
Trzeba do wlewu oleju przystawić kawałek papieru i obserwować jego zachowanie. Jeśli będzie "pulsował" w okolicy poziomu, to podkładki są sprawne. Jeśli będzie się odchylał ku górze – podkładki do wymiany.
Moje są wymienione a olej pojawia się.
Trzeba do wlewu oleju przystawić kawałek papieru i obserwować jego zachowanie. Jeśli będzie "pulsował" w okolicy poziomu, to podkładki są sprawne. Jeśli będzie się odchylał ku górze – podkładki do wymiany.
jesli nie jestes w 100% pewien, ze przed chwila, rzetelnie , ktos nowe zamontowal , to wymien!
przy okazji oczysc wtryski i podreguluj zawory (luzy)
E
przy okazji oczysc wtryski i podreguluj zawory (luzy)
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
jesli do wymiany oleju daleko, to nie zwlekaj
jedno z drugim nie ma nic wspolnego
a i koszta wtedy podzielone zostana na dwa rachunki.
pozdr i polecam
E
jedno z drugim nie ma nic wspolnego
a i koszta wtedy podzielone zostana na dwa rachunki.
pozdr i polecam
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Nawet jak byście mieli tylko profilaktycznie takie podkładki wymienić to to zróbcie. Ja swój silnik już ratowałem po czymś takim...
jasne.
lepiej z 2 godzinki,
pozdr.E
lepiej z 2 godzinki,
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Znalazłem w Intercarsie takie podkładki odpowiedniki OE Mazda RF2A-13-H51B:
BOSCH (15 x 7,75|7 x 2) F00VC17504
Erling (16 x 7,3 x 2) EL569370
Kupiłem Erlinga. Okazuje się, że te Erlinga nie trzymają wymiaru zamiast 2mm jest 1,8mm.
Obawiam się, że może mieć to jakiś wpływ na szczelność.
Ktoś stosował może tego Erlinga?
Z drugiej strony podkładki BOSCHa mają trochę inne wymiary w poziomie (średnica zewnętrzna mniejsza 15mm wewnętrzna większa 7,75mm + 4 wypustki do wymiaru 7mm) tak wynika z opisu.
Czy pisząc w tym wątku o podkładkach Boscha mieliście takie właśnie na myśli i czy ktoś mierzył ich rzeczywistą grubość?
A tak na marginesie odnośnie samych objawów przepuszczającyh podkładek:
Zaczęło się od problemów z dpf'em.
Po dowiezieniu się jakoś do domu na drugi dzień stwierdziłem suchy bagnet.
Zeżarło mi ze 2 litry oleju na jakieś 1200 km, (uff silnik to jakoś przetrwał).
No i na rozgrzanym silniku parowóz spod korka wlewu oleju.
Większość mechaników, twierdziło, że to raczej nie podkładki tylko silnik do remontu, pierścienie itp.
Stan wtryskiwaczy przy wymianie:
Pierwszy cylinder sponad godzina wyciągania, pozostałe wyszły bez problemu, przy czym na trzecim cylindrze wtryskiwacz wyglądał jak nówka sztuka nie śmigana, pozostałe dwa również usyfione.
Obecnie w chwili odkręcania korka wlewu oleju mały dymek i dalej już nic.
BOSCH (15 x 7,75|7 x 2) F00VC17504
Erling (16 x 7,3 x 2) EL569370
Kupiłem Erlinga. Okazuje się, że te Erlinga nie trzymają wymiaru zamiast 2mm jest 1,8mm.
Obawiam się, że może mieć to jakiś wpływ na szczelność.
Ktoś stosował może tego Erlinga?
Z drugiej strony podkładki BOSCHa mają trochę inne wymiary w poziomie (średnica zewnętrzna mniejsza 15mm wewnętrzna większa 7,75mm + 4 wypustki do wymiaru 7mm) tak wynika z opisu.
Czy pisząc w tym wątku o podkładkach Boscha mieliście takie właśnie na myśli i czy ktoś mierzył ich rzeczywistą grubość?
A tak na marginesie odnośnie samych objawów przepuszczającyh podkładek:
Zaczęło się od problemów z dpf'em.
Po dowiezieniu się jakoś do domu na drugi dzień stwierdziłem suchy bagnet.
Zeżarło mi ze 2 litry oleju na jakieś 1200 km, (uff silnik to jakoś przetrwał).
No i na rozgrzanym silniku parowóz spod korka wlewu oleju.
Większość mechaników, twierdziło, że to raczej nie podkładki tylko silnik do remontu, pierścienie itp.
Stan wtryskiwaczy przy wymianie:
Pierwszy cylinder sponad godzina wyciągania, pozostałe wyszły bez problemu, przy czym na trzecim cylindrze wtryskiwacz wyglądał jak nówka sztuka nie śmigana, pozostałe dwa również usyfione.
Obecnie w chwili odkręcania korka wlewu oleju mały dymek i dalej już nic.
- Od: 24 kwi 2014, 18:19
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 GY RF7J 143KM 2007
jesli po wymianie podkladek problem zuzycia oleju pozostanie to bez, to bez wymiany turbiny lub co gorsza remotu silnika nie poprawi sie ten stan.
zuzycie oleju wplywa mocno na stan czystosci DPFa
zawsze trzeba sie temu przygladac dokladnie i regularnie.
w twoim przypadku polecam dobrze i solidnie wyszyscic silnik np. poprzez demontaz miski.
no i wymiane oleju z filtrem
pozdr.
E
zuzycie oleju wplywa mocno na stan czystosci DPFa
zawsze trzeba sie temu przygladac dokladnie i regularnie.
w twoim przypadku polecam dobrze i solidnie wyszyscic silnik np. poprzez demontaz miski.
no i wymiane oleju z filtrem
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):jesli po wymianie podkladek problem zuzycia oleju pozostanie to bez, to bez wymiany turbiny lub co gorsza remotu silnika nie poprawi sie ten stan.
zuzycie oleju wplywa mocno na stan czystosci DPFa
Niestety, ale na 99% tak będzie.
witam, panowie szykuje się powoli do wymiany podkładek pod wtryskami w swojej madzi, znalazłem na allegro taki zestaw, niestety dość drogi:
http://allegro.pl/uszczelniacze-i-podkl ... ml#thumb/1
warto go kupować i wymieniać te wszystkie uszczelniacze przy okazji ? czy same podkładki oryginalne wystarczą? + oczywiście uszczelka pokrywy zaworów.
Jeszcze w najbliższych dniach rozbiorę zdejmę miskę olejową zobaczę w jakim stanie jest smok, czy mam się spieszyć z wymiana podkładek czy tez mogę to odłożyć na troszeczkę później.
http://allegro.pl/uszczelniacze-i-podkl ... ml#thumb/1
warto go kupować i wymieniać te wszystkie uszczelniacze przy okazji ? czy same podkładki oryginalne wystarczą? + oczywiście uszczelka pokrywy zaworów.
Jeszcze w najbliższych dniach rozbiorę zdejmę miskę olejową zobaczę w jakim stanie jest smok, czy mam się spieszyć z wymiana podkładek czy tez mogę to odłożyć na troszeczkę później.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6