Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

Postprzez dcc69 » 14 wrz 2019, 19:00

I dupa.
5 godzin i nic. Tak jak wcześniej ruszał się lewo prawo i nic. Brecha, stukanie pukanie nic do góry.
Poddałem się.
Trzeba wstawić chyba do jakiegoś mechanika, tylko u nas to ...
https://youtu.be/Gr1TPgKd3fw
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 12:53
Posty: 703
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez DooOminO » 15 wrz 2019, 10:44

Młot bezwladnosciowy.. ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 14:43
Posty: 440 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez dcc69 » 15 wrz 2019, 10:51

Dlatego postanowiłem poszukać kogoś kto się tym zajmie. Już mi polecono mechanika co siedzi w Japończykach zarówno w Moto jak i auto.
Odstawiam 24, dzień przed moim pójściem do szpitala, tak więc nie będzie musiał się spieszyć tylko będzie musiał to zrobić. Sprawdzone też będę mieć wtryskiwacze i mam nadzieję, że będzie już wtedy tylko dobrze.
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 12:53
Posty: 703
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Janusz626 » 15 wrz 2019, 15:01

Nie zapomnij zlecić sprawdzenie smoka olejowego. Oraz olej do wymiany równie mile widziany <czytaj> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 15:14
Posty: 1876 (52/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez dcc69 » 19 paź 2019, 07:16

Auto odstawione do mechanika.
Stało bez 2 dni miesiąc.
Jedynie Janusz626 wie co się narobiło.
Jedna wielka masakra.
Auto miało mieć regenerowane wtryski a po wklepaniu kodów kopciło jakby się auto paliło.
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 12:53
Posty: 703
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Janusz626 » 19 paź 2019, 08:20

Zgadza się.
Zaczęło się od wymiany podkładek, było widoczne dość duże kopcenie z wlewu oleju. Stan przepalonych podkładek potwierdził dość mocno zakkejony smok olejowy.

Można powiedzieć że wymiana podkładek była obowiązkowa.
Były problemy z wyjęciem jednego wtrysku, ale po czasie jakoś poszło.

Temat z ciągłym klepaniem silnika pozostał, jakby wtrysk, bo od tego wszystko się zaczęło.

Wtryski poszły do regeneracji.
Wróciły, z nowymi kodami.

Wklepałem nowe kody wtrysków do sterownika.

Uruchomiliśmy silnik..... Masakra..

Silnik nierówno pracował na wolnych obrotach, delikatnie dymił.
Na nieco wyższych obrotach kopcił już tak bardzo, że świata nie było widać. Dym gęsty niebiesko szary, jazda nie była możliwa, że strachu...

Wklepałem ponownie ale kody spisane z wtrysków, wszystko wróciło do normy.
Ale klepanie pozostało..., niezadowolenie właściciela M6 również :( bo wyszły dodatkowe "kwiatki" silnika <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 15:14
Posty: 1876 (52/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez dcc69 » 19 paź 2019, 08:28

Dzisiaj mam mieć odpowiedź od mechanika który to składał co dalej.
Nie mam do niego pretensji jedynie do zakładu który , miał zrobić wtryski.
Mechanik stwierdził, że może zamieniono kartki ale numery raczej zapisał punkt w którym były sprawdzane, regenerowane.
Ma mnie umówić tak, że pojadę autem i podłączą jakieś urządzenie pod auto.
Zapytał jedynie czy nie mamy spisanych tych kluczy które były przed wklepaniem tych z wydruku?
Jest Janusz możliwość w tym programie jakoś odszukać tych które były przed wklepaniem?
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 12:53
Posty: 703
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Janusz626 » 19 paź 2019, 08:37

Te pierwsze, które Forscan odczytał, nie były spisane. Później wpisałem te z kartki i była tragedia. Więc wpisałem te co są na wtryskach.
Można powiedzieć, że kody wtrysków były trzy. Te na początku których już nie mamy, nowe z kartki, i trzecie spisane z wtrysków i wklepane do forscana.
Może i kolejność na kartkach (wydruki z regeneracji) były zmienione, nie wiem, ale wpisałem te kody które były ponumerowane odpowiednio dla każdego z czterech wtrysków.

W tygodniu mogę z tobą podjechać do tego mechanika, wpiszę kody takie jakie on poda, tzn taką kolejność jaką poda.
Skoro on nie potrafił przez tydzień wpisać wtrysków po regeneracji, to ja to zrobię za niego.

Edit..

Wreszcie się udało, nowe kody wtryskiwaczy PCM przyjął, i nastała cisza. Powiedzmy że absolutna ale jest lepiej.
Kalibracja zrobiona, i skasowany błąd wtrysków INJ 512.
<spoko>

Daj znać jak pojeździsz, zdaj relację po wykonanej pracy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 15:14
Posty: 1876 (52/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6