Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

Postprzez dareq » 30 sie 2017, 11:17

Ok dzięki
Muszę jeszcze"tylko" lapka dokupić bo mój już stary i bateria do <dupa> :D
Pozdrowionka
Początkujący
 
Od: 26 cze 2017, 21:52
Posty: 28
Skąd: Gladbeck Ostrow Wlkp
Auto: mazda 5 2.0 diesel 143km 2006

Postprzez Mac8181 » 30 sie 2017, 14:39

Zainstaluj forscana na telefon z androidem/ios będzie prościej sprawdzać
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2016, 21:19
Posty: 82 (8/3)
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel 143KM Active Plus 2007

Postprzez dareq » 30 sie 2017, 14:55

O forscanie już słyszałem ale będę musiał jeszcze trochę poczytać bo nie mam zielonego pojęcia jak to wszystko działa i jak połączyć się z autem? :D ale dzięki za info, może nie będę musiał tak szybko tego kompa kupować? :)
Początkujący
 
Od: 26 cze 2017, 21:52
Posty: 28
Skąd: Gladbeck Ostrow Wlkp
Auto: mazda 5 2.0 diesel 143km 2006

Postprzez radek-h » 22 sty 2018, 08:55

Witam! Jestem po wymianie podkładek pod wtryskami. Po złożeniu całości zauważyłem, że cieknie olej na dwóch gumowych uszczelniaczach przewodów wysokiego ciśnienia (CR)... Pytanie: czy należy je wymienić bo auta ma 160 tys przebiegu czy coś innego mu dolega? Wczesniej nie ciekły. Czy próbować uszczelnić go silikonem wysokotemperaturowym czy próbować innej jakiejś metody?
Początkujący
 
Od: 22 sty 2018, 08:44
Posty: 1
Auto: Mazda 6, 121 KM Diesel, 2006 r.

Postprzez dobrzyn22 » 22 sty 2018, 22:28

często bywa tak ze te uszczelniacze puszczają olej po ruszeniu ich – tak zapewne było w tym przypadku. Uszczelniacze do wymiany i polecam wymienić od razu wszystkie

Dopisano 22 stycznia 2018, o 23:28:

często bywa tak ze te uszczelniacze puszczają olej po ruszeniu ich – tak zapewne było w tym przypadku. Uszczelniacze do wymiany i polecam wymienić od razu wszystkie
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4973 (16/54)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Hubix » 29 sty 2018, 22:15

Witam

Mam problem z samochodem, opisałem go w wątku:

viewtopic.php?f=410&t=201703&start=20

Nie mniej jednak w trakcie poszukiwania problemu zauważyłem ropę na wtryskiwaczu:

Obrazek

Ogólnie to widać, że ta uszczelka gumowa wokół wtryskiwacza jest mokra. Czy coś należy z tym robić już ? Czy taki wyciek jest dopuszczalny ?

Ogólnie to problem mam z błędem P0093, szukam przyczyny cały czas.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 18:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Dark_Mat » 23 sie 2018, 19:55

Jestem po regeneracji wtryskiwaczy i razem z wtryskiwaczami dali mi od razu podkładki. Zamienniki firmy "Star". Z tego co obczaiłem to jakaś włoska firma. Podjechałem do ASO i porównywałem je z podkładkami oryginalnymi i powiedziałbym, że nawet o 0,1mm te zamienniki są grubsze. Ori mają ścięte brzegi, natomiast zamienniki wygładzone. Jutro mają mi montować wtryski i teraz nie wiem – czy zostawić te zamienniki czy może wymienić na oryginalne. Niby wyglądają tak samo, no i ten sam metal – miedź. Co o tym sądzicie?
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2015, 01:14
Posty: 291 (10/0)
Auto: Mazda6 kombi
MZR-CD 121 KM
2006 rok

Postprzez DooOminO » 23 sie 2018, 20:56

Miedź to miedź, konik lepiej dociśnie wtryski :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 14:43
Posty: 449 (17/4)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez dcc69 » 17 sie 2019, 14:05

Witajcie.
Właśnie przymierzam się do wymiany podkładek bo jak większości przypadków tu opisanych zaczął więcej palić po mieście 10l, ubywać zaczęło oleju a co do dymienia trochę idzie dymek jak odkręciłem korek.
Zakupione już mam podkładki, w tym wypadku kupiłem Boscha numer F 00V C17 504 oraz komplet uszczelki pod pokrywę zaworów wraz z tymi origami czy jak tam zwał.

Ale czytając temat piszecie, że lepiej mieć jeszcze jeden rodzaj podkładek.
Gdzie one się znajdują?
Na Allegro znalazłem coś takiego, czy to będzie to?

PODKŁADKA PODWÓJNA LISTWY PRZELEWU MAZDA 6 GG GH
https://allegro.pl/oferta/podkladka-pod ... witemShare


Czy dwie godzinki zajmie taka wymiana?
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 12:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez dcc69 » 20 sie 2019, 21:56

Moi drodzy
U mnie wielka masakra.
3 wtryskiwacze wyszły w sumie po 2 godzinach roboty ale jeden tak zassany jakby był zespawany.
Nie wiem czy handlarz który go sprowadził użył jakiegoś kleju ale podważanie, pukanie raz z lewej raz z prawej nic nie dało. Brecha, młotek, duży śrubokręt, środki odrdzewiające i inne, i nic
3 wtrysk jak siedzi w gnieździe, tak siedzi dalej.
MASAKRA.
Tak samo podstawione były przy nim zawory. Jak to mój tata z wujkiem stwierdzili prawie zero luzu.

Po chyba 4 godzinach kombinowania nad tym wtryskiwaczem poddaliśmy się i postanowiliśmy tak go zostawić i składać wszytko do kupy.

Pozostałe 3 wtryskiwacze który też nie wyszły tak łatwo ale wyszły tak były zabrudzone niemal całe. Jedna wielka mazia i jakby czarne granulki.

Po złożeniu na szczęście odpalił, już nie śmierdzą tak spaliny, z korka też się nie dymiło.

Ale może ktoś z Was ma pomysł, co zrobić żeby go wyciągnąć?

Czekam na podpowiedzi.
Pomocy!
Załączniki
IMG_20190820_125821.jpg
IMG_20190820_125815.jpg
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 12:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Janusz626 » 20 sie 2019, 22:39

Szkoda że zostawiłeś wtryskiwacz w głowicy, szkoda... Kiedy Się za niego zabierasz ponownie i gdzie ?? podjechać ?? :D
Ogólnie to pozdrawiam <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 15:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez dcc69 » 21 sie 2019, 15:51

A masz Janusz626 jakiś ściągacz?
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 12:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Janusz626 » 21 sie 2019, 16:23

Ściągacz mam, do kapsli butelkowych :D

A tak na serio to szansa na wyjęcie, jest jedynie poprzez kręcenie lewo prawo, i ciągnąć zarazem do góry.
Nic innego raczej nie działa, a tym bardziej zxiagacz (ciągnąć tylko do góry) przy tak zapieczonym wtryskiwaczu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 15:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez pawelsz » 12 wrz 2019, 09:50

Generalnie jak zostawiłeś ten jeden to jest wielkie prawdopodobieństwo że to on jest najbardziej zasyfiały i tam może mocno puszczać
Mi też kiedyś nie chciał wyjść, wiec złozyłem do kupy, rozgrzałem silnik i na gorącym silniku wyciągałem i sie udało
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 11:02
Posty: 150 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez dcc69 » 12 wrz 2019, 10:23

Właśnie tak też zrobiłem. Jak będę mieć wolna chwilę będę chciał tak zrobić. Mam nadzieję, że jak będzie rozgrzany to wyjdzie.
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 12:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez smile » 14 wrz 2019, 10:38

Dokładnie, na rozgrzanym silniku masz większe szanse i tak jak poprzednicy mówią, najpierw kluczem 17 albo 19, albo nastawnym :) pokręć nim aby go wzruszyć. Potem dodatkowo go podważać i powolutku wyjdzie <spoko>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2650 (68/55)
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez dcc69 » 14 wrz 2019, 11:02

Dzisiaj biorę się za niego.
Wcześniej jak już ostygł silnik z godzinę poruszaliśmy nim i za cholerę nie chciał iść do góry.

3majcie kciuki <spoko>
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 12:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Janusz626 » 14 wrz 2019, 12:29

Ten problemowy wtryskiwacz, jak nim krecisz, to w ogóle rusza się lewo prawo?
Jeśli tak, to kręcąc ciągle druga osoba ciągnie go do góry.
Po jakiejś chwili musi wyjść.

No i oczywiście ten drugi obok (pod tą samą łapą) też jest do wyjęcia, i pod tym drugim musisz założyć podkładkę nową bo podkładka jest jednorazowa i już zgnieciona. Ponowny montaż tej samej podkładki odpada!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 15:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez dcc69 » 14 wrz 2019, 12:35

Kręcił się , oczywiście na ile pozwalał ruch między dźwigienkami. Podawdzaliśmy breszką metrowa i nic.
Może jak to przestygło to smoła która tam jest wokół wtryskiwacza zastygła i trzymało.
Mówię zaraz jadę i zobaczymy.

Kolejny problem to dowiedziałem się, że takie wtryski powinno dać się do sprawdzenia.
Muszę w Piotrkowie zobaczyć kto się czymś takim zajmuje. Następnie jak się będzie lać to wymiana na inny czyli programowanie.

Na ten czas wyjąć muszę tego smyka, wyczyścić zmienić podkładkę a jak będę mieć czas znajdę warsztat co sprawdzi będę raz jeszcze bawić się w wymontowywanie i montowanie wtedy już na nowych uszczelkach. Jedno dobre po wyjęciu wcześniejszym tych 3, że nie ucieka olej, nie kopci.
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 12:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Janusz626 » 14 wrz 2019, 12:40

Ważne aby kręcić i ciągnąć do góry jednocześnie, w tym samym czasie.
Jeśli pokrecisz, a później będziesz breszką podrywć do góry, to tak nie pójdzie.

Jednocześnie krecisz i w tym samym czasie do góry.

Sprawdzać wtryski na stole też możesz, nie zaszkodzi, ale w PTR chyba nikt tego nie sprawdzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 15:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6