Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

Postprzez Enduro » 25 lis 2016, 19:26

E
Dawidkvip napisał(a):...
warto go kupować i wymieniać te wszystkie uszczelniacze przy okazji ? czy same podkładki oryginalne wystarczą? + oczywiście uszczelka pokrywy zaworów. ....

nie,
tak
tez, ale nie koniecznie

E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Li Mu Bai » 26 lis 2016, 12:02

te uszczelniacze tylne w mazparts były po 80zl za sztukę, wtrysków to 10 zl, nie wiem jak te górne. cena 588... trochę zdaje się być wygórowana
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2013, 16:38
Posty: 293 (14/16)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BP skyX Enso

Postprzez Dawidkvip » 26 lis 2016, 15:38

a poza podkładkami jeszcze coś było pisane o podkładkach pod przelewy? to też obowiązkowo ? Szukałem tego na necie, allegro ale nie idzie nigdzie dostać jedynie pewnie w ASO.
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2016, 10:45
Posty: 45 (0/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 Hatchback 2006r.
2.0 CITD 143km

Postprzez Enduro » 26 lis 2016, 18:23

je warto wymienic przy grzebaniu w silniku, mozna je wprawdzie ponownie zamontowac, jesli ich stan jest naprawe dobry, ale na wlasne ryzyko!
jesli nie, to po rozszczelnieniu diesel bedzie wlatywal do oleju w silniku i go instensywnie rozrzedzal <glupek2>

E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Dawidkvip » 26 lis 2016, 20:22

teraz pytanie jeszcze czy w moim silniku rzeczywiście te podkładki pod przelewy są? RF7J 143 km wersja z DPF. według tego co pisze na pierwszej stronie to niby są, ale z tego co tu czytam komentarze innych użytkowników to jedni mówią ze powinny być inni ze nie ma, teraz to już sam nie wiem? <co?> <nauka>
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2016, 10:45
Posty: 45 (0/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 Hatchback 2006r.
2.0 CITD 143km

Postprzez smile » 26 lis 2016, 21:58

Wersja z DPF a więc po lifcie, uszczelki pod przelewy powinieneś dać nowe chociaż stare też zazwyczaj dają radę ( bo kosztują 30 zł za szt w ASO <czarodziej> a potrzebujesz ich aż 5 sztuk :) )
RF2A-12-833A

W sklepach motoryzacyjnych powinni coś mieś podobnego ;)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Dawidkvip » 27 lis 2016, 08:16

Jakby mi się udało kupić w ASO po 30zl to nie było by źle.

Dopisano 27 lis 2016, 23:30:

a taka wymiana tych podkładek na jaki czas wystarcza?
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2016, 10:45
Posty: 45 (0/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 Hatchback 2006r.
2.0 CITD 143km

Postprzez Dawidkvip » 28 lis 2016, 17:20

jak lekko pryska z korka wlewu oleju to nie ma co się martwić o podkładki? dopiero jak by się dymek ulatniał ?
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2016, 10:45
Posty: 45 (0/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 Hatchback 2006r.
2.0 CITD 143km

Postprzez elvis_9 » 2 gru 2016, 10:31

Witam kolegów
Przedwczoraj wymieniłem wspominane w temacie podkładki w swojej Mazdzie 6 GH 2.0 diesel 140 KM. Przed wymianą silnik chodził dobrze tylko tak jak piszecie zaczął pokazywać się dym z pod korka wlewu oleju. Wszystko poszło dość gładko, nawet nie było większych problemów z wyjęciem wtrysków. Ale teraz mam teaki problem że jak auto postoi dłużej to silnik odpala, ale zaraz gaśnie i trzeba go chwilę pokręcić aby odpalił. Jak już odpali to jest dobrze. Zaznaczam że przed wymianą tych podkładek ten problem nie występował, więc proszę o info co może być problemem. Wspomnę jeszcze że nie wymieniłem podkładek pod przelewami, bo wyglądały na całkiem dobre. Proszę o pomoc.
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2009, 19:20
Posty: 10
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 GL 2019 2.0 SkyActiv-G, poprzednio Mazda 6 RF-7J 2009 r., a była Mazda 626 GF RF4F 2001 r., a wcześniej Mazda 323F BG B6-ME 1993r.

Postprzez Enduro » 2 gru 2016, 23:12

moze jakas nieszczelnosc w systemie paliwa, cos niedokrecone..sprawdzic koniecznie,
bo moze byc drogo


pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez elvis_9 » 3 gru 2016, 18:37

Dzięki kolego, już mi sprawdzili przewody wysokiego ciśnienia i wszystko jest oki, więc zostają tylko te przelewy, bo nic innego nie było rozkręcane z układu paliwowego. Po za tym jak auto odpali to już pracuje i jeździ jak dawniej, a nawet może i lepiej.
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2009, 19:20
Posty: 10
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 GL 2019 2.0 SkyActiv-G, poprzednio Mazda 6 RF-7J 2009 r., a była Mazda 626 GF RF4F 2001 r., a wcześniej Mazda 323F BG B6-ME 1993r.

Postprzez dzaper » 3 gru 2016, 19:05

Witam jak sprawa podkladek pod ftryskami ma się do silnika DITD
Czy tesz są tak liche znalazłem informacje że wadliwe uszczelki montowali dopiero od 2002roku
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2015, 21:06
Posty: 75 (10/1)
Skąd: Żywiec
Auto: Mazda premancy 2.0

Postprzez Steve » 5 gru 2016, 23:01

Tez puszczaja, ale skutki nie sa takie tragiczne jak w tych nowszych. Zrob searcha, byl watek.
Ostatnio edytowano 6 gru 2016, 10:08 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez elvis_9 » 6 gru 2016, 20:44

Witam kolegów
No to dzisiaj w końcu udało się wyeliminować problem z utrudnionym odpalaniem. Jednak była nieszczelność na tych przelewach, a dokładnie to na głównym wyprowadzeniu przelewów poza głowicę. Tak dla informacji to jeszcze napiszę że należy uważać akurat na tę jedną śrubę, bo ona wkręca się w aluminium i łatwo tam uszkodzić gwint i problem murowany. <spoko>
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2009, 19:20
Posty: 10
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 GL 2019 2.0 SkyActiv-G, poprzednio Mazda 6 RF-7J 2009 r., a była Mazda 626 GF RF4F 2001 r., a wcześniej Mazda 323F BG B6-ME 1993r.

Postprzez Dawidkvip » 15 lut 2017, 16:08

Panowie te podkładki będą pasowały to RF7J?
Załączniki
Podkładki amzda.jpg
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2016, 10:45
Posty: 45 (0/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 Hatchback 2006r.
2.0 CITD 143km

Postprzez Kamil91 » 4 kwi 2017, 18:48

Witam muszę wymienić w mojej Mazdzie uszczelkę pokrywy wtryskiwaczy jak i cztery uszczelki wtryskiwaczy, bo strasznie się poci w tych miejscach. I się zastanawiam czy wymienić podkładki pod wtryskami, auto mam już trochę przejechane a nie wiem czy kiedykolwiek były wymieniane ale nie dymi spod korka i nie bierze oleju.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2011, 00:34
Posty: 73 (7/1)
Skąd: Lgota KCH
Auto: Mazda 6 Kombi 2.0 MZR-CD (CiTD) 121 KM 2003 rok Czarna Perła :)

Postprzez DooOminO » 5 kwi 2017, 11:10

Profilaktycznie czemu nie, lepiej zapobiegać niż leczyć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez Metaxa » 20 kwi 2017, 19:42

Witam,
Mam problem, wzięłam się dzisiaj za wymianę podkładek pod wtryskiwaczami w związku z czarnym dymem. Smok wyczyszczony olej zmieniony zostały podkładki.
I pojawił się problem. Wtryskiwacz 1,2,4 wyszły po delikatnym ruszeniu, chociaż podkładki były tak wypalone że zostały w gniazdach. Stare kwiatki.
Problem polega na tym, iż wtryskiwacz nr 3 kreci użyciu siły, próbowałam prawo lewo prawo lewo prawo lewo przez prawie 40 minut i nie wyszedł.
Czy ktoś może mi podpowiedzieć co jeszcze mogę zrobić w takim przypadku, nie chcę jeździć z jednym brudasem jak pozostałe są wyczyszczone bo to szkoda już włożonej pracy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 lut 2017, 17:22
Posty: 24
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda 6 2003 Kombi 121KM

Postprzez drx8 » 21 kwi 2017, 07:36

Miałem ten sam problem 3 tyg temu. wrócę do domu to wrzucę fotkę jaki przyrząd musisz zrobić aby wyszedł w 5 sek. Generalnie chodzi o młotek bezwładnościowy + ściągacz do łożysk/tarcz.
Załączniki
mlot.jpg
Młotek bezwładnościowy + ściągacz
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2015, 00:31
Posty: 168 (0/5)
Skąd: CK
Auto: Mazda 6 GG Liftback
2.0MZR-CD 136KM
2004r. RF5C

Postprzez Metaxa » 21 kwi 2017, 10:47

Wszystko pieknie ladnie. Tylko powiedz mi za co lapałeś ściągacz. Bo obawiam się że jeśli za to co myślę to wtryskiwacz do kosza od razu wywaliłeś. Mam ściągacz I młotek ale uważam to raczej za ostateczność.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 lut 2017, 17:22
Posty: 24
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda 6 2003 Kombi 121KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6