Strona 1 z 1

Dziura podczas przyśpieszania w okolicy 1800 rpm

PostNapisane: 11 sie 2011, 00:57
przez PS_VIP
Witam,
proszę o podpowiedź co to może być ...?

Podczas przyśpieszania, gdy zmieniam na wyższy bieg, puszczam sprzęgło, obroty tak w okolicy 1600-1900rpm czuję taki mocny opór, że aż lekkie szarpnięcie do tyłu (jak bym lekko hamulec nacisnął) ...
Jak przekroczę 2000rpm to turbina nadrabia i nie ma tragedii, ale jednak coś jest nie tak.
Dodam, że nie zawsze tak jest i chyba tylko przy nagrzanym silniku.
Klima jest wyłączona i nie ma znaczenia, czy dzień jest upalny czy zimna noc ...
Ma ktoś jakiś pomysł co to może być i jak to usunąć ?

Z góry dzięki za pomoc.

Dziura podczas przyśpieszania

PostNapisane: 12 sie 2011, 19:43
przez Enduro
jedz do ASO na tester , niech odczytaja bledy i wczytaja nowe oprogramowanie
ALE
po dokonaniu niego Musisz koniecznie otrzymac od serwisanta numer, ktory to po zmianie oprogramowania umozliwi kolejne dzialania testerem przy twoim aucie!
pozdr.E

Re: Dziura podczas przyśpieszania w okolicy 1800 rpm

PostNapisane: 13 sie 2011, 11:50
przez PS_VIP
Dzięki za info.

a jak to jest z tym nowym oprogramowaniem, bo gdzieś czytałem, że słabsze osiągi mogą być ?

Re: Dziura podczas przyśpieszania w okolicy 1800 rpm

PostNapisane: 13 sie 2011, 13:32
przez Enduro
PS_VIP napisał(a):Dzięki za info.
a jak to jest z tym nowym oprogramowaniem, bo gdzieś czytałem, że słabsze osiągi mogą być ?

raczej niewyczuwalne w polifcie
w przedlifcie wzrasta zuzycie paliwa, to moge potwierdzic.
pozdr.E

Re: Dziura podczas przyśpieszania w okolicy 1800 rpm

PostNapisane: 15 sie 2011, 22:08
przez PS_VIP
no to zobaczymy co pomoże – dzięki za info.

Re: Dziura podczas przyśpieszania w okolicy 1800 rpm

PostNapisane: 19 sie 2011, 09:14
przez PS_VIP
Pomogli Panowie z JAKSY.
Wymiana zaworu SCV załatwiła sprawę.
Pozdrawiam.