Strona 2 z 2

PostNapisane: 22 lip 2014, 15:55
przez Gekoon
Enduro napisał(a):ok.
ale przy elementach hydraulicznych nie ma regulacji rowniez przy dzwignie
nich moze ten spec pokaze placem gdzie reguluje
a ty pstryknij fotke dla forum..
bedzieo czym pisac..

pozdr.
E


Będzie mi robił uszczelki pod wtryskami i regulację zaworów to poproszę o instruktaż :D
Ale to dopiero za 8dni – wyjeżdżam teraz... <czarodziej>

PostNapisane: 24 lip 2014, 16:13
przez cebulas
POMPA DO WYMIANY LUB ZAKUPIĆ ZESTAW NAPRAWCZY KOSZT 20 ZŁ !!!! MIAŁEM TEN SAM PROBLEM ZE SPRZĘGŁEM I REGENERACJA POMPY POMOGŁA! !!

PostNapisane: 26 lip 2014, 00:24
przez Riki
ostatnio u klienta był problem w postaci... samego pedału sprzęgła (sprężyna na tulejkach siadła)
też radzę zwrócić na to uwagę, bo wysprzęglik/sprzęglo/odpowietrzenie moze byc ok:)

PostNapisane: 8 sie 2014, 10:40
przez Gekoon
Riki napisał(a):ostatnio u klienta był problem w postaci... samego pedału sprzęgła (sprężyna na tulejkach siadła)
też radzę zwrócić na to uwagę, bo wysprzęglik/sprzęglo/odpowietrzenie moze byc ok:)


A "śmierdziało" sprzęgłem?

Re: Regulacja sprzęgła w silniku diesla

PostNapisane: 6 maja 2023, 02:33
przez Dariusz84
Ta śruba jest do niwelacji luzu pedału(ogranicznik)by pedał nie podnosił się za wysoko i nie miał nie potrzebnego luzu.znajduje się przy samym pedale sprzęgła (nad nim 13 klucz,zwykła śruba z nakrętką jako kontra.)nie ma nic wspólnego z problemem w temacie.rada:nie ustawiać pedału niżej niż delikatny opór wciskając ręką,tak by tylko dotykał pompki.