problem z obrotami i mocą

Postprzez Enduro » 24 lis 2011, 16:23

Steve napisał(a):..
Hmm <co?> to z jakimi obrotami jeżdzić <glupek2>
Jade w korku 10 km/h i mam obroty 1500/min i juz nie mam biegu nizszego od jedynki <oczy>
Jade po miescie 30 km/h na dwójce i oczywiscie obroty są 1500/min.
Mam go pilowac na jedynce przy 30 km/h :|

dobre pytanie.
w sumie w takich sytuacjach trudno je omijac, ale na pewno w opisywanej kwstii, warto spojrzec od czasu do czasu na obrotomierz.
sam tez niekiedy przylapuje sie, ze na takich obrotach jeda, ale wtedy raczej staram sie je zmienic/podwyzszyc.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Riki » 29 lis 2011, 01:05

Co innego jest mieć na 1b 1500 i dać ognia a co innego wykonać to samo na 5b :P

Gwoli ścisłości – xANDy-ego CiTD przed chwilą przekroczyło 200.000km, napęd 100% fabryczny i kiedy ostatnio Jego auto ujeżdżałem nie zauważyłem najmniejszego zużycia sprzęgła – kierownik się liczy :)
Kiedyś miałem klienta w GH przy przebiegu 50.000km wymieniał zestaw. cóż... Żonka załatwiła <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Clay » 26 maja 2020, 00:31

Witam mam problem 2 dni temu kupiłem od gościa mazde 6 2003r silnik diesel 2.0. 136km
Na trasie do domu okolo 100km nie bylo zadnych problemów. Na drugi dzień też caly dzien jezdziłem załatwiałem sprawy ogolnie zrobiłem łącznie lekko ponad 300km i nagle dzis sie pojawił problem dokładnie chodzi o to

Auto normalnie jechało nagle daje gazu a auto nie chce krecic wiecej niz 1500 obrotów. Na każdym biegu 1500 obrotow i nic wiecej. Po zatrzymaniu sie zgaszeniu auta odpaleniu bylo normalnie obroty normalnie sie kreciły do konca. Po ok 2 km znow to samo zatrzymalem sie pogazowałem na luzie ale tez krecil do 1,5k... Zgasiłem odpaliłem i znow auto chodzi jak powinno po nastepnych 5km znow sie to pojawiło z racji , że dojechałem do domu zgasiłem odpalilem znow i przygazowalem na luzie to normalnie sie krecił <glupek2> I tak już zostawiłem

I tu moje pytanie !
Czy wie ktoś z was może co się mogło stać , że sie tak nagle stalo
Co mogło się ,,popsuć” ?
Czy to coś poważnego i ewentualne szacowane koszty naprawy ?
Sprzedajacy nic nie wspominał o takim problemie hahaha

Dopisano 25 maja 2020, 23:32:

Z góry przepraszam jeśli wybrałem jakiś zły dział lub coś w tym stylu. Ale nie jestem typem forumowicza i nie ogarniam zbyt gdzie dokładnie napisać temat. Wiec prosił bym o wyrozumiałosc i wrazie W przeniesienie tematu :)

Dopisano 26 maja 2020, 18:49:

Po podlaczeniu do kompa takie cos.
Wie ktos co moglo byc przyczyna problemu ? I ogolnie wyjasnic mi błedy jak ktos ogarnia
Załączniki
5A51DA55-7935-4217-8710-FAB9AB74E424.jpeg
Początkujący
 
Od: 26 maja 2020, 00:10
Posty: 1
Auto: Mazda 6
2003rok
2.0 diesel
200k przebiegu

Postprzez zgrYwus » 1 cze 2020, 11:18

Zawór scv jeśli nie ma zewnętrznych wycieków
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2020, 22:44
Posty: 26 (1/1)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6