Strona 1 z 1

przybywa oleju w układzie wspomagania

PostNapisane: 13 cze 2011, 19:47
przez madzio6
Witam.mam problem z moją 6tką.od jakiegoś czasu przybywa jej olej w zbiorniczku od wspomagania.aż wyrzuca korkiem.dodam też że zmienił on barwę z czerwonego na czarny.był płukany cały układ i zalany powtórnie(nie do pełna)ale dalej sytuacja się powtarza jest już pełno czarnego tak jakby dolał ktoś przez pomyłkę silnikowego.ubywa mi troszkę w silniku ale jak czytam to jest to prawie normalka.może mi ktoś doradzić co robić?

Re: przybywa oleju w układzie wspomagania

PostNapisane: 13 cze 2011, 23:14
przez Hubix
hmm, bardzo dziwne.

Olej z układu wspomagania wyrzuca gdy jest go mało i się układ zapowietrza. Tutaj pompa jest napędzana z rozrządu. Co do przedostawania się oleju z silnika do zbiorniczka wyrównawczego od wspomagania się nie wypowiem.

przybywa oleju w układzie wspomagania

PostNapisane: 14 cze 2011, 23:27
przez Enduro
trzeba poszukac, gdzie łączy się olej silnikowy z układem servo..?
pozdr.E

Re: przybywa oleju w układzie wspomagania

PostNapisane: 15 cze 2011, 00:00
przez madzio6
dobra myśl- chyba?a znajomy mechanik kontaktował się z ,,fachowcem''i ten stwierdził że przedostawanie się oleju z silnika do układu wspomagania jest niemożliwe.widocznie muszę odwiedzic serwis <płacze> czuję że będzie bolało...

przybywa oleju w układzie wspomagania

PostNapisane: 15 cze 2011, 11:54
przez Enduro
madzio6 napisał(a):dobra myśl-.. znajomy mechanik kontaktował się z ,,fachowcem''i ten stwierdził że przedostawanie się oleju z silnika do układu wspomagania jest niemożliwe.....

no jest, skoro ten fenomen u ciebie jest zauwazalny!
pozdr.E

Re: przybywa oleju w układzie wspomagania

PostNapisane: 15 cze 2011, 23:35
przez Hubix
madzio6 napisał(a):dobra myśl- chyba?a znajomy mechanik kontaktował się z ,,fachowcem''i ten stwierdził że przedostawanie się oleju z silnika do układu wspomagania jest niemożliwe.widocznie muszę odwiedzic serwis <płacze> czuję że będzie bolało...


Bo fachowiec pewnie uważa, że pompa napędzana jest paskiem, tym samym co alternator. Wówczas takie coś to konkretny paradoks.

Tutaj jest inaczej. Pompa napędzana jest bezpośrednio z rozrządu. Nie studiowałem instrukcji, ale musi tam być uszczelnienie, i coś "wychodzić" z rozrządu i napędzać pompę wspomy.