I mnie ta przypadłośc dopadła tzn wymiana podkładek pod wtryskami.
I tutaj mam problemik
Wykręciłem mocowanie wtrysków ( 1 i 2), wtrysk nr.1 zdemotowałem( pod nim wypaliła sie podkładka(stary typ.tzw. kwiatuszek)), natomiast 2 wtrysku za nic, nie moge wyciągnąć!!!
Obraca się w lewo i prawo ale w góre za nic. Podważałem breszką ale ani drgnie.
Macie jakiś "patent" żeby wyciągnąć???qzym
Demontaż wtryskiwaczy
Strona 1 z 1
qzym napisał(a):Ponadto, demontaż wtrysków nie tylko jest związany z wymianą podkładek.
Ale tez nie jest zwiazany w zaden sposob z działem GG/GY. Powinnien być raczej w MZR-CD. Tutaj raczej nie trzeba smiecić.
Ja spróbował bym obwiązać wtryskiwacz stalową linką lub drutem. Następnie ciągnął bym go do góry przy pomocy rurki i jednocześnie popukiwał młotkiem w rurkę by spowodować drgania. No i skoro miałeś wypaloną podkładkę pod wtryskiem to bez zastanowienia demontuj miskę olejową w celu skontrolowania smoka olejowego.
Daj znać jakim sposobem uporałeś się z tym problemem.Powodzenia
Daj znać jakim sposobem uporałeś się z tym problemem.Powodzenia
Mam na sprzedanie podkładki pod przewody przelewowe:
http://img5.imageshack.us/img5/6097/rf2a13833a.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/2897 ... eoemaz.jpg
http://img683.imageshack.us/img683/1330 ... rzelew.png
http://img5.imageshack.us/img5/6097/rf2a13833a.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/2897 ... eoemaz.jpg
http://img683.imageshack.us/img683/1330 ... rzelew.png
- Od: 2 mar 2011, 22:45
- Posty: 65
- Auto: MAZDA 6 2.0CiTD 136koni 2004r
Stara metoda warsztatowa; należy zalać gniazdo z wtryskiwaczem naftą , pokręcić pare razy wtryskiwaczem i ponownie zalać i odczekać nawet pare godzin i musi się dać wyciągnąć.
jozek 66.
jozek 66.
- Od: 10 kwi 2010, 08:58
- Posty: 30
- Skąd: Głogów /Dolny Śląsk /
- Auto: Mazda6 05r km136.
na szczęście u mnie ręką dało się wyjąć wtryski
Podobno w niektórych przypadkach trzeba wyjmować na porządnie rozgrzanym silniku.
Podobno w niektórych przypadkach trzeba wyjmować na porządnie rozgrzanym silniku.
Józek 66.MZR-CD. napisał(a):Stara metoda warsztatowa; należy zalać gniazdo z wtryskiwaczem naftą , pokręcić pare razy wtryskiwaczem i ponownie zalać i odczekać nawet pare godzin i musi się dać wyciągnąć
zalane było całą nockę – niestety jak siedział tak siedzi, zreszta jak tu dobrze zalać na głowicy
Neonixos666 napisał(a):Podobno w niektórych przypadkach trzeba wyjmować na porządnie rozgrzanym silniku
Na rozgrzanym silniku już wykręcałem śrubę trzymającą wtryski- ico-

Rozszerzalność aluniniowej głowicy i stalowej śruby jest zdecydowanie różna. Nie polecam tego nikomu robić. Odkręcać tylko na zimnym silniku.
Spróbuj przed wyciąganiem zalać wtryskiwacz tym: http://remgaz.com.pl/sklep/?11,odrdzewi ... ekem-ws-38 Nie musi być wekem – dużo firm robi coś takiego i na pewno w ASO go używają.
Nie spiesz się, niech nawet stoi w tym trzy dni. Po całej zabawie wymieniłbym olej i filtr, bo część tego odrdzewiacza spłynie do starego oleju.
Nie spiesz się, niech nawet stoi w tym trzy dni. Po całej zabawie wymieniłbym olej i filtr, bo część tego odrdzewiacza spłynie do starego oleju.
Stosowałem ten środek
http://www.bowatech.isu.pl/?id=pokaz_pr ... prod=72855
wprawdzie tylko kilka godzin- nie pomogło
Zaleję chyba na weekend naftą , niech postoi ze 2 dni i wtedy popróbuje.
Zdobyłem stary wtryskiwacz z 6 i mam pożyczony ściągacz udarowy do półosi. Zmajstruje więc jakiś przyrząd z mocowaniem na wtryskiwacz i mam nadzieję że się uda.
http://www.bowatech.isu.pl/?id=pokaz_pr ... prod=72855
wprawdzie tylko kilka godzin- nie pomogło
Zaleję chyba na weekend naftą , niech postoi ze 2 dni i wtedy popróbuje.
Zdobyłem stary wtryskiwacz z 6 i mam pożyczony ściągacz udarowy do półosi. Zmajstruje więc jakiś przyrząd z mocowaniem na wtryskiwacz i mam nadzieję że się uda.
Jak już chemia nie daje rady, to 100% sukcesu powinien być po takim młotku udarowym.
Jest to jednak metoda siłowa i nie jestem specjalistą, ale zastosowałbym ją na samym końcu jak już nic innego nie pomaga.
Sam tak zbijałem przegub w 323F bo niczym innym nie szło
Siła jest ogromna i przez mocny udar wyrywa wszystko 
http://carmax24.pl/mlotek-bezwladnoscio ... -p-66.html
Jest to jednak metoda siłowa i nie jestem specjalistą, ale zastosowałbym ją na samym końcu jak już nic innego nie pomaga.
Sam tak zbijałem przegub w 323F bo niczym innym nie szło
http://carmax24.pl/mlotek-bezwladnoscio ... -p-66.html
jakis czas temo mialem okazje kilka tygodniu eksperymentowac z zapieczonym wtryskiem i pomimo pryskania go wszystkim czym mozliw,e nie wyszedl..
w takich przypadkach polecam odwiedzic dobry warsztat blacharski i pozyczyc hak do wyklepywania wgniotow w karserii.
cos w tym stylu co kolega powyzej polecil...
http://carmax24.pl/mlotek-bezwladnoscio ... -p-66.html[/quote]
no i im wiekszy tym lepszy,
i przy jego pomocy zaczepic o korpus wtrysku i mocno stukac, tak aby wyszedl mechanicznie do gory!
przestrzegam przed kreceniem lub ciegnieciem za grzybek, bo nie jest on mocno zamocowany i latwo mozna zerwac gwint!i to jest abs. najlepszy sposob...
powodzenia.
Enduro

w takich przypadkach polecam odwiedzic dobry warsztat blacharski i pozyczyc hak do wyklepywania wgniotow w karserii.
cos w tym stylu co kolega powyzej polecil...
http://carmax24.pl/mlotek-bezwladnoscio ... -p-66.html[/quote]
no i im wiekszy tym lepszy,
i przy jego pomocy zaczepic o korpus wtrysku i mocno stukac, tak aby wyszedl mechanicznie do gory!
przestrzegam przed kreceniem lub ciegnieciem za grzybek, bo nie jest on mocno zamocowany i latwo mozna zerwac gwint!i to jest abs. najlepszy sposob...
powodzenia.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam,
Zrobiłem test przelewowy w swojej M6 CiTD 2003 i z jednego nalało mi dużo więcej niż w pozostałych – to jest prawdopodobnie przyczyną tego, że samochód czasami na wolnych obrotach gaśnie( komputer czasami wykrywa błąd – nieszczelność układu paliwowego), przymierzam się do samodzielnej wymiany tego wtrysku nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Czy mógłby ktoś dać jakieś wskazówki, bo po zdemontowaniu pokrywy silnika patrzę na to i nie wiem od czego zacząć.
z góry dziękuje za pomoc
pozdrawiam
Zrobiłem test przelewowy w swojej M6 CiTD 2003 i z jednego nalało mi dużo więcej niż w pozostałych – to jest prawdopodobnie przyczyną tego, że samochód czasami na wolnych obrotach gaśnie( komputer czasami wykrywa błąd – nieszczelność układu paliwowego), przymierzam się do samodzielnej wymiany tego wtrysku nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Czy mógłby ktoś dać jakieś wskazówki, bo po zdemontowaniu pokrywy silnika patrzę na to i nie wiem od czego zacząć.
z góry dziękuje za pomoc
pozdrawiam
-
M6_speed
M6_speed napisał(a):Czy mógłby ktoś dać jakieś wskazówki, bo po zdemontowaniu pokrywy silnika patrzę na to i nie wiem od czego zacząć.
kto szuka nie bladzi
viewtopic.php?p=924156
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6