Świerszczenie przy wciśniętym pedale sprzęgła Mazda 6 2.0 Diesel 121KM RF5C

Postprzez mular90 » 28 cze 2014, 18:10

Witam.mam taki problem mianowicie po wcisnieciu sprzegla slychac swierszczenie piszczenie z tego co wyczytalem na forum to lozysko oporowe sprzegla ..moje pytanie to czy dojade na tym lozysku do Polski 1300km bo jestem Mazda za granica..i wymienie je juz u mechanika w Polsce.
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2012, 21:03
Posty: 31
Skąd: Radom
Auto: Mazda 6 2.0 136 km 2003
hatchback

Postprzez smile » 28 cze 2014, 18:34

Dasz radę. Generalnie jedź spokojnie, bez wariackich prędkości silnika i będzie OK.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez mular90 » 28 cze 2014, 18:37

ok.wielkie dzieki..
140 jest predkoscia odpowiednia?
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2012, 21:03
Posty: 31
Skąd: Radom
Auto: Mazda 6 2.0 136 km 2003
hatchback

Postprzez smile » 29 cze 2014, 17:47

Tu bardziej bym się skupił na nie przekraczaniu np. 3 tyś obrotów bez względu na to, który to bieg.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Koniu25 » 29 cze 2014, 21:19

Kolego, mi też kiedyś zaczęło piszczeć i wszyscy twierdzili, że to łożysko oporowe. Niestety zostawiłem 3kPLN, bo to była dwumasa. To piszczenie to ścieranie łbów od nitów. Jak słychać tylko na wciśniętym pedale to jeszcze nie ma tragedii, ale powinieneś się również szykować na dwumas.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2008, 00:05
Posty: 119 (1/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Była Mazda 6 GG RF5C 121KM '04
Była Mazda 626 GF Lift HB RF2A 101KM '00
Była Mazda 626 GE FP 105KM '95

Postprzez mular90 » 29 cze 2014, 22:15

Dużo możliwe że to moze byc tez dwumas tym bardziej ze mam juz przejechane 392tys.... :)ale mam nadzieje ze bedzie to lozysko ...podejrzewam ze juz dwumas byl kiedys wymieniony przy takim przebiegu :D
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2012, 21:03
Posty: 31
Skąd: Radom
Auto: Mazda 6 2.0 136 km 2003
hatchback

Postprzez kubsztyk » 29 cze 2014, 23:58

To niemożliwe, mazdy 6 pierwszej generacji zawsze mają około 200 tysięcy przebiegu aż do końca swoich dni / do pierwszego remontu.
Świerszczenie też miałem, potem ustąpiło, a w kolejnym roku okazało się, że dwumasa była do wymiany i ścinała śruby.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez mular90 » 30 cze 2014, 19:25

Co jest nie mozliwe przebieg 392 tys??
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2012, 21:03
Posty: 31
Skąd: Radom
Auto: Mazda 6 2.0 136 km 2003
hatchback

Postprzez dobrzyn22 » 30 cze 2014, 21:03

to była ironia ;)
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez prnx » 19 gru 2014, 13:05

Witam panowie, pozwolę sobie odkurzyć wątek. Objawy mam podobne do już wcześniej wymienionych, tj. świerszcz przy wciśniętym sprzęgle (choć czasem i bez). Świerszcz odzywa się najczęściej przy ciepłym silniku, ale co ciekawe przeważnie ucisza się po chwili od włączenia klimy, więc dwumasy raczej nie podejrzewam. Po dłuższych trasach na jakiś czas w ogóle milknie. Byłem z tym w ASO parę miesięcy temu, ale nic nie stwierdzili :| tymczasem świerszcz nie odpuszcza i wkurza. Macie jakieś pomysły? pasek/łożysko alternatora? łożysko kompresora klimy? czy jeszcze coś innego? <co?>
Początkujący
 
Od: 3 sty 2014, 10:52
Posty: 3 (0/1)
Skąd: KR
Auto: Dawniej: 6 GY 2006
2.0 RF-7J 143KM

Dziś: szukam GH Pb

Postprzez mular90 » 30 gru 2014, 19:49

Witam panowie, pozwolę sobie odkurzyć wątek. Objawy mam podobne do już wcześniej wymienionych, tj. świerszcz przy wciśniętym sprzęgle (choć czasem i bez). Świerszcz odzywa się najczęściej przy ciepłym silniku, ale co ciekawe przeważnie ucisza się po chwili od włączenia klimy, więc dwumasy raczej nie podejrzewam. Po dłuższych trasach na jakiś czas w ogóle milknie. Byłem z tym w ASO parę miesięcy temu, ale nic nie stwierdzili :| tymczasem świerszcz nie odpuszcza i wkurza. Macie jakieś pomysły? pasek/łożysko alternatora? łożysko kompresora klimy? czy jeszcze coś innego? <co?>


łożysko oporowe skrzyni u mnie jest to sama raz swierszczy raz nie ...ja podnosilem samoochod na podnosniku kolega wciskal sprzeglo i ewidentnie bylo slychac piszczenie swierszenie w skrzyni biegow:p
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2012, 21:03
Posty: 31
Skąd: Radom
Auto: Mazda 6 2.0 136 km 2003
hatchback

Postprzez prnx » 13 sty 2015, 12:49

Jednak okazalo sie, ze to lozysko rolki alternatora. Rolka wymieniona, objawy ustaly :)
Początkujący
 
Od: 3 sty 2014, 10:52
Posty: 3 (0/1)
Skąd: KR
Auto: Dawniej: 6 GY 2006
2.0 RF-7J 143KM

Dziś: szukam GH Pb

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6