Strona 1 z 1

Wymiana paska wielorowkowego

PostNapisane: 30 paź 2010, 09:24
przez syrena
Witam.

Muszę wymienić dzisiaj pasek wielorowkowy (już kupiłem) ale jeszcze nie wiem czy dam radę sam to zrobić.
Potrzebny jest kanał? jakie narzędzia? jakieś podpowiedzi i porady?

Proszę o pomoc lub linki.

Mazda 6 136km diesel 2003r.

Pozdrawiam.

Re: Wymiana paska wielorowkowego

PostNapisane: 30 paź 2010, 09:48
przez mądry
Nie jest to nic trudnego i dasz radę zrobić to bez kanału.
Zdejmij koło, odkręć nadkole pod zderzakiem (klucz 8) i wyjmij plastikowe zaczepy. Po zdemontowaniu nadkola masz wszystko na wierzchu. Bierzesz klucz płaski (najlepszy będzie oczkowy) (tylko nie pamiętam czy 13 czy 14) zakładasz na rolkę napinacza i odpychasz go do góry. Ściągasz stary pasek. No a potem wszystko robisz w odwrotnej kolejności i po sprawie. Dla wprawionego 5min roboty, jak robisz to pierwszy raz to w godzinę powinno być po sprawie. Powodzenia ;)

Re: Wymiana paska wielorowkowego

PostNapisane: 30 paź 2010, 09:52
przez syrena
Ogromne dzięki już lecę to zrobić.

Muszę to zrobić dzisiaj bo mam wyjazd na święto zmarłych. :)

Re: Wymiana paska wielorowkowego

PostNapisane: 10 lis 2010, 10:57
przez Bandit
Enduro napisał(a):
mądry napisał(a): Dla wprawionego 5min roboty,

to chyba ktoś bardzo wprawiony

E. ja znam takiego specjalistę, moim zdaniem najlepszego w PL mechanika Mazdy. Z resztą Ty też go znasz :D Domyślasz się kto to?

Co ile kilometrów wymiana paska klinowego

PostNapisane: 8 gru 2015, 18:08
przez cinekzrajca
Witam wszystkich. Jeżeli ten temat był to przepraszam może przeoczyłem. Pytanie moje jest takie co ile się wymienia pasek klinowy w Mazdzie 6 GG 2.0 141 KM LF17 HATCHBACK? Jakiego producenta polecacie?

Re: Wymiana paska wielorowkowego

PostNapisane: 8 gru 2015, 21:06
przez dobrzyn22
wedle potrzeby – jak są widoczne uszkodzenia itp...

PostNapisane: 13 gru 2015, 15:18
przez Enduro
ja polecam zapobiegawczo przy jakies korzystnej okazji "grzebania przy aucie, szczegolnie przy prawym kole itp..
jego wymiane na nowy,
nie jest drogi ale istotny, a auta nie naleza do najmlodszych a ich przebiegi tez sa pieciocyfrowe
jak w trasie strzeli tan pasek,to bedzie nie lada problem, bo nie wszedzie mozna go od reki otrzymac
przy okazji demontazu warto sprawdzic luz na rolkach
pozdr.
E