Przeskakujący pasek rozrządu
Moja przygoda z mazda trwa nieprzerwanie od 6 lat wszelkie naprawy robie sam po przygodach z warsztatami i kupy nerwach .Forum nie raz mi pomogło w zlokalizowaniu usterki i chociaż nie jestem jak pisałem zawodowym mechanikiem to jednak sobie radze . Nie mam tez w zwyczaju krytykować kogoś kto próbuje cos doradzić nawet jesli sie myli . Jesli chodzi o wygrana sprawę w sadzie to tego z kapelusza nie wyjąłem ,bo 1,5 roku walczyłem i wygrałem, na to trzeba mieć siłę i trochę gotówki jak widać koledze z problemem mazdy brakuje przynajmniej tego pierwszego
END
END
kazda jakakolwiek podpowiedz moze tutaj cos konkretnego wniesc, aby ten kuriosalny mocno dokuczliwy problem rozwiazac.
oczywiscie pod warunkiem ze jest ona w jakims chodzby najniejszym stopniu powiazna logicznie lub mechanicznie z dolegliwoscia
P.s.
chociaz zastanawiam sie, po przemysleniu czy to nie wajcha.
no bo ja tez jak pije herbate, to mnie nad okiem lekko kuje i lekarz nie ma pojecia dlaczego (warunek: herbata musi byc slodzona!
)
pozdr.E
oczywiscie pod warunkiem ze jest ona w jakims chodzby najniejszym stopniu powiazna logicznie lub mechanicznie z dolegliwoscia
P.s.
chociaz zastanawiam sie, po przemysleniu czy to nie wajcha.

no bo ja tez jak pije herbate, to mnie nad okiem lekko kuje i lekarz nie ma pojecia dlaczego (warunek: herbata musi byc slodzona!

pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro Ty to masz poczucie humoru
bardzo pozytywnie aż mnie rozbawiłeś
myślisz że wajcha a u nas to sie mówi że łącznik
żarty żartami a mazda dalej nie jeździ ,ale mam nadzieje ze juz niedługo ktoś znajdzie lekarstwo i wszyscy sie dowiemy w czym był problem
pozdro

pozdro
Też obstawiam pompę wspomagania. Może zablokował się zawór ciśnieniowy.
Osobiście nigdy nie skręcam na maksa, blokując kierownicę w skrajnym położeniu, zawsze odrobinę cofam właśnie żeby pompa się nie męczyła.
Osobiście nigdy nie skręcam na maksa, blokując kierownicę w skrajnym położeniu, zawsze odrobinę cofam właśnie żeby pompa się nie męczyła.
wajcha czy nie!
moze ofiara niech nam tu zapakuje fotki po w/o usterce.
wtedy wszelkie wątpliwosci..
kiedys w necie byla WIELKA afera, bo dziwczyna napsala, jak przylapala swego chlopaka ktory z premedytacją podchodzi do jej/ich kota i "puszcza mu bąki" centralnie w pysk
posypaly sie lawiny komentarzy
a temat byl prawdopodobnie prowokacją
pozdr.
E
moze ofiara niech nam tu zapakuje fotki po w/o usterce.
wtedy wszelkie wątpliwosci..
kiedys w necie byla WIELKA afera, bo dziwczyna napsala, jak przylapala swego chlopaka ktory z premedytacją podchodzi do jej/ich kota i "puszcza mu bąki" centralnie w pysk

posypaly sie lawiny komentarzy
a temat byl prawdopodobnie prowokacją

pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
no dobra zaczales z tymi bakami to dzisiaj postaram sie podjechac do mechanika i porobic fotki:)
Dopisano 25 sty 2016, 12:01:
witam Własnie dostałem telefon od mechanika Ze pompa wspomagania... Sprobuje jakies ograniczniki powstawiac zeby nie mozna bylo zaciąc na maksa.. Panowie moze macie jakies inne porady? Wymieniac na nową pompe wspomagania? nie ma innego rozwiazania? Jesli tak to wystawiam chyba autko na sprzedaz....
Dopisano 25 sty 2016, 12:01:
witam Własnie dostałem telefon od mechanika Ze pompa wspomagania... Sprobuje jakies ograniczniki powstawiac zeby nie mozna bylo zaciąc na maksa.. Panowie moze macie jakies inne porady? Wymieniac na nową pompe wspomagania? nie ma innego rozwiazania? Jesli tak to wystawiam chyba autko na sprzedaz....
- Od: 31 gru 2015, 19:00
- Posty: 28
- Skąd: Suwałki
- Auto: mazda 6 GG 2.0 diesel 136 km 2003r
mura1987 napisał(a):...Jesli tak to wystawiam chyba autko na sprzedaz....
ustaw auto z gorki, bo wariant wstecznego nie wplynie korzystnie na sprzedaz.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A czy przypadkiem w aucie nie został zastosowany "Jednomas" w sensie zespawane koło dwumasowe, ktore pod wpływem "kompresji zwrotnej" ( gwałtownym krótkim szarpnieciu wału w " lewa strone" ) przy gaszeniu rozwala rozrząd ? Miałem taki przypadek w citroenie, zastosowany jednomas ze zwykłą tarcza ze sprezynami, lecz nie dawal rady i rozwalil glowice.
Przykładowy szajs do nissana
http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-jednoma ... 33049.html
Przykładowy szajs do nissana

- Od: 19 cze 2014, 08:07
- Posty: 10
- Auto: Mazda 626, 2.5 v6 KL
Mazda 6 GG, 2.0 CITD 136 KM
A dlaczego w poprzedniej generacji silnika – RF-2/3/4F w 323 i 626 nie było problemu z "rozwalaniem głowicy przez jednomasę"? Jak zresztą, w wielu innych silnikach diesla bez dwumasy, hmm?
szybka odpowiedz, moze ktos poszedl na latwizne ( na handel ) zespawał dwumase stosując zwykłą tarcze do 2 masy bez sprezyn...
na handel ludzie potrafia puszke po piwie pod panewke podlozyc. czy zle odpowiedzialem sugerujac sprawdzenie tego elementu silnika ? a czlowiek podjarany kupnem nowego auta tlumaczy "nowe auto, sprzeglo nie wyczute"
- Od: 19 cze 2014, 08:07
- Posty: 10
- Auto: Mazda 626, 2.5 v6 KL
Mazda 6 GG, 2.0 CITD 136 KM
Ja tez pomyślałem,czy to aby nie problem pochodzący od dwumasy i jej ewentualnego "kopnięcia" wałem w lewo.
Ale teoria upada,bo dzieje się to tylko na wstecznym i w dodatku przy skręconych kołach.
Miałeś kiedyś w rękach koła pasowe rozrządu z ditd ? Jeśli nie,to coś Ci podpowiem : maja o wiele większa masę i tym samym gromadzą energię. Tworzą coś w rodzaju kół zamachowych dla walka rozrządu i pompy wtryskowej.
Ale teoria upada,bo dzieje się to tylko na wstecznym i w dodatku przy skręconych kołach.
kubsztyk napisał(a):A dlaczego w poprzedniej generacji silnika – RF-2/3/4F w 323 i 626 nie było problemu z "rozwalaniem głowicy przez jednomasę"?
Miałeś kiedyś w rękach koła pasowe rozrządu z ditd ? Jeśli nie,to coś Ci podpowiem : maja o wiele większa masę i tym samym gromadzą energię. Tworzą coś w rodzaju kół zamachowych dla walka rozrządu i pompy wtryskowej.
czy ja wiem czy tak teoria upada, skrecone kola = cisnienie w ukladzie, opor walka. wsteczny bieg najwieksze przelozenie skrzyni, dodatkowa blokada walu, wsystko napiete. napinacz hydro podatny na wsteczne dzialanie.
ja bym tam zagladnal, ale to juz decyzja wlasciciela auta
ja bym tam zagladnal, ale to juz decyzja wlasciciela auta
- Od: 19 cze 2014, 08:07
- Posty: 10
- Auto: Mazda 626, 2.5 v6 KL
Mazda 6 GG, 2.0 CITD 136 KM
czyli najłatwiej silnikowi poruszyć autem a najtrudniej poprzez wsteczny bieg obrócić silnikiem.dlatego teoria upada.szkryf1 napisał(a):wsteczny bieg najwieksze przelozenie skrzyni
jak dla mnie to z jakiegos powodu przytrzymywany jest walek rorzadu i przeskakuje pasek.
tylko z jakiego i dlaczego tylko na wsteczynym
E
tylko z jakiego i dlaczego tylko na wsteczynym
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6