Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

Postprzez tonidriver » 25 maja 2012, 05:38

a specjalny to jaki ? :)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 16:22
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS

Postprzez kierownik » 25 maja 2012, 08:31

może pneumatem jak do odkręcania/dokręcania kół ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez sebam89 » 25 maja 2012, 18:23

Udarowym wykrętakiem do śrub. nie mylić z pneumatycznym do kół
Początkujący
 
Od: 10 mar 2012, 22:28
Posty: 28
Auto: Mazda 6 '03 2.0 CiTD

Postprzez dobrzyn22 » 25 maja 2012, 20:20

sebam89 napisał(a):Poszło odkręcić dopiero specjalnym kluczem.

a oświeć nas(czysto edukacyjnie) cóż to za specjalny klucz ?? :D
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez PiotrMazda » 2 cze 2012, 14:35

witam jak wyglondaja te podkladki pod wtryski
PiotrMazda
 

Postprzez Kety » 2 cze 2012, 14:57

PiotrMazda napisał(a):jak wyglondaja te podkladki pod wtryski

Tu masz podkladki i caly poradnik diesla viewtopic.php?t=65171. Kopalnia wiedzy, milego czytania
PS. Najpierw szukac potem pytac :)
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 11:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez dobrzyn22 » 3 cze 2012, 12:34

PiotrMazda napisał(a):jak wyglondaja te podkladki pod wtryski

<oczy> :| kolego...wchodzisz do wątku,który Cię interesuje i od razu zadajesz hmmm...ciekawe ;) pytanie. Zerknij chociażby na pierwszą stronę tego wątku...masz tam ładnie pokazane na zdjęciach jak owe podkładki wyglądają.

na przyszłość radzę stosować się do rady,którą polecił kolega powyżej <czytaj>

PS. proszę uzupełnić swój profil(z prawej strony)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez duch1604 » 15 lis 2012, 21:52

Czy ktoś z szanownych forumowiczy mógłby podać numer katalogowy podkładek pod przelewy do RF7J???
Albo inaczej. Czy są takie same jak w DiTD?
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2012, 22:31
Posty: 133 (0/1)
Skąd: Łapy/Bergen-Norwegia
Auto: Mazda 6 GG – 2.0 MZR-CD, RF7J, 133KM

Postprzez Riki » 15 lis 2012, 23:39

duch1604 napisał(a):Czy są takie same jak w DiTD?


Są inne.

Mamy je w sklepie w zamienniku i w oryginale.
Nr OE MAZDA RF7J 13 483

:)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 15 lis 2012, 23:46

Riki napisał(a):Są inne.


a czym one się różnią?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 16 lis 2012, 01:20

wymiarem – są wyższe.
Srednica "oczka" chyba taka sama (musiałbym zmierzyć)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez kierownik » 16 lis 2012, 09:47

z tego co pamiętam, to średnica do RF7 jest większa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez duch1604 » 16 lis 2012, 21:59

Nie miałem tych podkładek w ręku ale po zdjęciach tak zauważyłem że mają inną wysokość. A jeżeli dochodzi do tego średnica to już wogóle nie ma o czym myśleć. Moje pytanie wzięło się z tond że muszę te podkładki wymienić i znalazłem od DiTD za 45zł. Natomiast w serwisie do mojej mazdy kosztują 180zł :|
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2012, 22:31
Posty: 133 (0/1)
Skąd: Łapy/Bergen-Norwegia
Auto: Mazda 6 GG – 2.0 MZR-CD, RF7J, 133KM

Postprzez kierownik » 16 lis 2012, 22:13

Zapytaj Rikiego, coś tam taniej miał ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez duch1604 » 16 lis 2012, 22:22

Tak właśnie zrobię ;)
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2012, 22:31
Posty: 133 (0/1)
Skąd: Łapy/Bergen-Norwegia
Auto: Mazda 6 GG – 2.0 MZR-CD, RF7J, 133KM

Postprzez Boozy » 19 lis 2012, 23:22

Dzięki za świetną fotorelację. Podkładki wymienione, na moje szczęście przy przebiegu 188kkm tylko jedna zaczęła szwankować. Smog oczyszczony z kilku drobin i po złożeniu autko śmiga jak szalone. Oby tak dalej. :)
Do kolegi Riki, dzięki za części. Na pewno przy następnych naprawach zgłoszę się na zakupy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 lis 2012, 23:03
Posty: 7
Skąd: Łorsoł
Auto: Mazda 6 GY
2.0/136KM
2003

Postprzez Swoop » 27 lis 2012, 10:29

kierownik napisał(a):W drugiej części opisze jak przy okazji sprawdzić i ewentualnie ustawić luzy zaworowe <oczy>


podpowiedzcie, gdzie szukać tej "drugiej części" .. hmm
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2007, 22:42
Posty: 302 (4/0)
Skąd: Ełk
Auto: M6 GY MZR-CD 121KM '03

Postprzez dobrzyn22 » 27 lis 2012, 10:31

Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez MishMash » 28 lis 2012, 02:03

Mam problem z wyciągnięciem 3 wtrysków. Pierwszy wyszedł po dłuższej bolączce natomiast trzy pozostałe ledwo sie obracają. Samochód ma przebieg 277tys km i podkładki nigdy nie były wymieniane.

Pierwsze pytanie.
Jaki jest najskuteczniejszy sposób wyciągnięcia zapieczonych wtrysków żeby czegoś nie uszkodzić?
Czy jest sens używać WD40 lub innych penetrujących specyfików? Operacje przeprowadzałem na ciepłym silniku ale niestety kiedy skończyłem z pierwszym, silnik był już zimny – temp powietrza wynosiła tylko 4 stopnie

Drugie.
Zastanawiam się czy moge ponownie zastosować uszczelke pokrywy zaworów. Przy skręcaniu użyłem niewielką ilość silikonu – tylko w kilku miejscach newralgiczych
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 paź 2012, 23:06
Posty: 12
Skąd: Other
Auto: Mazda 6. GG. 2.0 CiTD
Exclusive

Postprzez kierownik » 28 lis 2012, 09:17

Magicznego sposobu nie ma. Ważne żeby silnik był gorący. Złóż na razie jak jest i spróbuj za jakiś czas. Na siłę to możesz uszkodzić wtrysk lub głowicę. Uszczelkę chwilowo możesz dać tą samą , docelowo radziłbym nową.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6