Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)
- Od: 28 lut 2012, 16:22
- Posty: 63
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS
PiotrMazda napisał(a):jak wyglondaja te podkladki pod wtryski
Tu masz podkladki i caly poradnik diesla viewtopic.php?t=65171. Kopalnia wiedzy, milego czytania
PS. Najpierw szukac potem pytac
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
PiotrMazda napisał(a):jak wyglondaja te podkladki pod wtryski

na przyszłość radzę stosować się do rady,którą polecił kolega powyżej

PS. proszę uzupełnić swój profil(z prawej strony)
Riki napisał(a):Są inne.
a czym one się różnią?
Nie miałem tych podkładek w ręku ale po zdjęciach tak zauważyłem że mają inną wysokość. A jeżeli dochodzi do tego średnica to już wogóle nie ma o czym myśleć. Moje pytanie wzięło się z tond że muszę te podkładki wymienić i znalazłem od DiTD za 45zł. Natomiast w serwisie do mojej mazdy kosztują 180zł 
Dzięki za świetną fotorelację. Podkładki wymienione, na moje szczęście przy przebiegu 188kkm tylko jedna zaczęła szwankować. Smog oczyszczony z kilku drobin i po złożeniu autko śmiga jak szalone. Oby tak dalej.
Do kolegi Riki, dzięki za części. Na pewno przy następnych naprawach zgłoszę się na zakupy.
Do kolegi Riki, dzięki za części. Na pewno przy następnych naprawach zgłoszę się na zakupy.
- Od: 19 lis 2012, 23:03
- Posty: 7
- Skąd: Łorsoł
- Auto: Mazda 6 GY
2.0/136KM
2003
Mam problem z wyciągnięciem 3 wtrysków. Pierwszy wyszedł po dłuższej bolączce natomiast trzy pozostałe ledwo sie obracają. Samochód ma przebieg 277tys km i podkładki nigdy nie były wymieniane.
Pierwsze pytanie.
Jaki jest najskuteczniejszy sposób wyciągnięcia zapieczonych wtrysków żeby czegoś nie uszkodzić?
Czy jest sens używać WD40 lub innych penetrujących specyfików? Operacje przeprowadzałem na ciepłym silniku ale niestety kiedy skończyłem z pierwszym, silnik był już zimny – temp powietrza wynosiła tylko 4 stopnie
Drugie.
Zastanawiam się czy moge ponownie zastosować uszczelke pokrywy zaworów. Przy skręcaniu użyłem niewielką ilość silikonu – tylko w kilku miejscach newralgiczych
Pierwsze pytanie.
Jaki jest najskuteczniejszy sposób wyciągnięcia zapieczonych wtrysków żeby czegoś nie uszkodzić?
Czy jest sens używać WD40 lub innych penetrujących specyfików? Operacje przeprowadzałem na ciepłym silniku ale niestety kiedy skończyłem z pierwszym, silnik był już zimny – temp powietrza wynosiła tylko 4 stopnie
Drugie.
Zastanawiam się czy moge ponownie zastosować uszczelke pokrywy zaworów. Przy skręcaniu użyłem niewielką ilość silikonu – tylko w kilku miejscach newralgiczych
- Od: 29 paź 2012, 23:06
- Posty: 12
- Skąd: Other
- Auto: Mazda 6. GG. 2.0 CiTD
Exclusive
Magicznego sposobu nie ma. Ważne żeby silnik był gorący. Złóż na razie jak jest i spróbuj za jakiś czas. Na siłę to możesz uszkodzić wtrysk lub głowicę. Uszczelkę chwilowo możesz dać tą samą , docelowo radziłbym nową.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6