Wymiana filtra paliwa
jest na filtrze paliwa takie kolko (na rysunku masz takie czarne kolko przy wyprowadzeniach) srednicy 3-5cm i trzeba je naciskac po wymianie filtra do momentu az nas rece rozbola
tzn az nie bedzie juz chcialo wchodzic wtedy odpalisz swoja M6 za pierwszym razem... w innym wypadku zapowietrzysz układ

- Od: 27 lut 2008, 22:01
- Posty: 182
- Skąd: okolice Radomia
- Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM
Wlasnie problem w tym iz nie mam takiego czarnego koleczka przy wyprowadzeniach,nie ma w moim filtrze nic co by sie nadawalo do nacisniecia.Mam nowy samochod,z zeszlego roku,moze w nowszych modelach byly inne filtry paliwa.Dziekuje za podpowiedz ale mam inny filtr . 
- Od: 13 mar 2009, 13:03
- Posty: 64
- Skąd: Bielsko-Biala
- Auto: Mazda 6 2,0 MZR-CD 140 KM 2008
W mażdzie 6 GH obudowa filtra paliwa wyglada inaczej (nie posiada pompy recznej,tak samo jak np.ford mk3 tdci) demontujesz filtr zalewasz go i uruchamiasz silnik,auto samo się Ci odpowietrzy.
pozdr.
pozdr.
- Od: 27 sty 2009, 23:22
- Posty: 145
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"
mazgh napisał(a):W mażdzie 6 GH obudowa filtra paliwa wyglada inaczej (nie posiada pompy recznej,tak samo jak np.ford mk3 tdci) demontujesz filtr zalewasz go i uruchamiasz silnik,auto samo się Ci odpowietrzy.
tak samo robiłem w DItd RF4F. Wymieniłem, odpaliłem, cos tam silnik zabełkotał i zaczął pracować normalnie. Pamiętać trzeba tylko o tym aby dać czas pompie paliwa na napełnienie filtra paliwem. Zanim odpaliłem włączyłem zapłon na jakieś 10 sec, potem wyłączyłem i jeszcze raz na jakieś 5 sek i pierwsze kręcenie i gada.
Waluś napisał(a):Zanim odpaliłem włączyłem zapłon na jakieś 10 sec, potem wyłączyłem i jeszcze raz na jakieś 5 sek
Aby pompa wtryskowa " ciągneła" paliwo musi sie krecic ( to nie benzynka mistrzu

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
jarku ale ja mówie o pompie paliwa nie wtryskowej. Chodziło mi o napełnienie filtra paliwa a nie układu między filtrem a zasilaniem silnika
Poprostu mniej kręcenia
We fiacie Ducato HDI dwa razy zabrakło mi paliwa. Dolałem przekręciłem zakręcił, ze 2 sek nierówno pochodził i hulaj dusza. tam też nie było pompki na filtrze. Więc uznałem że ditd będzie działał podobnie bo z wyglądu filtr i jego obudowa były takie same
Poprostu mniej kręcenia
We fiacie Ducato HDI dwa razy zabrakło mi paliwa. Dolałem przekręciłem zakręcił, ze 2 sek nierówno pochodził i hulaj dusza. tam też nie było pompki na filtrze. Więc uznałem że ditd będzie działał podobnie bo z wyglądu filtr i jego obudowa były takie same
W DiTD masz 2 w 1 czyli nie masz pompy ktora pompuje paliwo ze zbiornika do filtra( dodatkowej ) od wszystkiego jest pompa wtryskowa ( zasysa i tłoczy do wtrysków ( dlatego taka droga jest naprawaWaluś napisał(a):jarku ale ja mówie o pompie paliwa nie wtryskowej

A tu ZonkWaluś napisał(a):Więc uznałem że ditd będzie działał podobnie

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
nu masz takie rozczarowanie
ale ważne że działa

ale ważne że działa
krzysiekk38, temat niepoprawnie nazwany...
Poczytaj regulamin.
Proszę też następnym razem poszukać najpierw a nie bezmyślnie zakładać nowe wątki
PS. Już miałem zkoszować ale pomyślałem, że może przypadkiem ktoś się dowie o braku pompki paliwa w zbiorniku
Zatem, doklejam do istniejącego wątku.
Proszę też następnym razem poszukać najpierw a nie bezmyślnie zakładać nowe wątki
PS. Już miałem zkoszować ale pomyślałem, że może przypadkiem ktoś się dowie o braku pompki paliwa w zbiorniku
Zatem, doklejam do istniejącego wątku.
Enduro napisał(a):tu proponuje w te przewody szybko wsadzic srubki (m6),
Śrubki M8, wiem bo dziś zmieniałem filtr. A jeżeli chodzi o odkręcenie samego filtr, to jak ktoś nie dysponuje imadłem (bo faktycznie ciężko odkręcić), można filtr zamontować spowrotem na śruby tylko pompką do dołu, lekko przyłapać śrubami i można spokojnie odkręcić kluczem.
Mnie zastanawia tylko jeden fakt, do filtra dochodzi wtyczka z przewodami (ta większa), na filtrze jest gniazdo, ale z niego już niewychodzą przewody.
Czyżby w moim aucie nie było podrzewacza paliwa?
Czy też ktoś wymontował?
- Od: 29 lip 2008, 22:36
- Posty: 50
- Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
- Auto: M6 GY 2.0 diesel `04 136 KM
vienek napisał(a):Czyżby w moim aucie nie było podrzewacza paliwa?
Witam! Na pierwszej stronie jest zdjęcie i na nim widać pompkę razem z podgrzewaczem paliwa. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
- Od: 29 lip 2008, 22:36
- Posty: 50
- Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
- Auto: M6 GY 2.0 diesel `04 136 KM
vienek napisał(a):Napisz jak ten podgrzewacz jest mocowany, bo wygląda na to, że u mnie nigdy go nie było.
Witam! U Ciebie nie ma podgrzewacza. Podgrzewacz jest zamontowany obok ręcznej pompki paliwa, przykrecony jest do korpusu pompki. Na zdjęciu są widoczne dwie wtyczki – duża i mała. Duża jest do podgrzewacza paliwa. Na pierwszej stronie martinpl wkleił zdjęcie pompki i na tym zdjęciu widać również podgrzewacz. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
kolo.z.b napisał(a):Witam a jak ja nie mam takiej pompki przy filtrze to jak mam odpowietrzyć silnik mam 2.0 DIESEL 72KM
Witam. Przed przykręceniem filtra zalej filtr paliwem. System paliwowy w czasie pracy silnika sam się odpowietrzy. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Filtr jest za akumulatorem który musisz wyjąć bo bez tego nie da rady. Filtr trzymany jest na dwóch śrubach podajrze 13 ale nie jestem pewny. Zdołu filtra jest wtyczka która musisz odpiąć i dwa wężyki na górze. Najlepiej je czyms zatkac zeby cie paliwo za daleko nie cofnęło bo bedzies musiał pomopowac pompka. Bezdieszz tez moze potrzebowa opaski do filtrów zeby odkecic filtr. Przed załozeniem mozesz go zalać ropa zeby zadługo nie pomopowac
. Powodzenia
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
kynio Widze że masz madzie z przyszłości




Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
topik napisał(a):kolo.z.b napisał(a): jak ja nie mam takiej pompki przy filtrze to jak mam odpowietrzyć silnik mam 2.0 DIESEL 72KM
Przed przykręceniem filtra zalej filtr paliwem. System paliwowy w czasie pracy silnika sam się odpowietrzy. Pozdrawiam
absolutnie nie wolno tak robic w M6 CiTD bo szlag trafi pompe i wtryski!
trzeba recznie tzn palcem odpowietrzyc mechanicznie! silnik musi zapalic od razu , bez dlugiego krecenia!!!
vienek napisał(a):Czyżby w moim aucie nie było podrzewacza paliwa?
Czy też ktoś wymontował?
Vienek!!!
w twoim aucie nie ma podgrzewacza, widac to na fotce...
pozdr.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6