Problemy z odpaleniem podczas mrozów – czyżby akumulator?
filtr paliwa tez wymieniony!?
jesli tak, to raczej masz uszkodzoną/nieszczelna obudowę/mocowanie filtra paliwa..
co w tym modelu wielokrotnie bylo przyczną niedomagań
lub nieszczelny przewod paliwowy.
pozdr.
E
jesli tak, to raczej masz uszkodzoną/nieszczelna obudowę/mocowanie filtra paliwa..
co w tym modelu wielokrotnie bylo przyczną niedomagań

lub nieszczelny przewod paliwowy.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
filtr jest w dobrym stanie ale nie wymieniałem go jeszcze , wiec trzeba chyba kupic nowy zeby miec pewnosc co robic dalej. Tylko zastanawia mnie jedno ze gdy jest odrobione na plusie temperatura to autko odpala miodzio
- Od: 12 sty 2015, 22:38
- Posty: 37
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda6 Impression '04r. 2.0 136km
w dobrym stanie!? to jak przepolerujesz obudowe, to można uznac go za "prawie nowy"
kiedys byla taka wg. mnie BARDZO dobra reklama, i tam "kura byla prawie jak orzel"
wymien filter!
E
kiedys byla taka wg. mnie BARDZO dobra reklama, i tam "kura byla prawie jak orzel"

wymien filter!
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
jaki?
nowy!
ja nie preferuje najtanszego..ale w tym przypadku niewiele moze sie wydarzyc, jesli bedzie kiepskiej jakosci
E
nowy!
ja nie preferuje najtanszego..ale w tym przypadku niewiele moze sie wydarzyc, jesli bedzie kiepskiej jakosci
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):jesli tak, to raczej masz uszkodzoną/nieszczelna obudowę/mocowanie filtra paliwa..
co w tym modelu wielokrotnie bylo przyczną niedomagań
lub nieszczelny przewod paliwowy.
Masz rację, tylko wtedy problemy z odpalaniem byłyby i na mrozie i w upale. Powietrze dostawałoby się do układu bez względu na temperaturę. A mój i Damiana problem zaczyna się wyraźnie poniżej zera, więc stawiam, że to coś innego.
Czytałem w innych wątkach, że to może być problem z luzami zaworowymi, które zmieniają się w zależności od temperatury, a które mogły nie być dobrze ustawione i teraz utrudniają te kilka(naście) pierwszych obrotów silnika. Czy warto w to uderzać?
Wydaje mi się, że jeśli padała by pompa wys. ciśnienia, albo rozrusznik, to problemy z odpalaniem byłyby niezależnie od temperatury...
- Od: 20 lut 2014, 14:36
- Posty: 11
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 143KM, 2007
wszystkie luzy, rysy itp zmieniają się w zależności od temperatury i od wlasciwosci materialu.
zmostkuj filtr paliwa i wyklucz problem obudowy filtra paliwa.
pozdr.
E
zmostkuj filtr paliwa i wyklucz problem obudowy filtra paliwa.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Damian268 napisał(a):wymieniłem kilka dni temu filtr paliwa..)
niewielka rzecz a jak cieszy.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam
Zaczyna mi niedomagać akumulator – zgrzypi oraz zacina się podczas odpalania.
Gdzie w M6 2004 rok diesel jest akumulator ? Co należy odkręcić żeby się do niego dostać ? Rzuciłem okiem i tak łatwo go nie widać ? W piątek chcę go wyciągnąć tylko jakaś wskazówka gdzie on mniej więcej jest
Zaczyna mi niedomagać akumulator – zgrzypi oraz zacina się podczas odpalania.
Gdzie w M6 2004 rok diesel jest akumulator ? Co należy odkręcić żeby się do niego dostać ? Rzuciłem okiem i tak łatwo go nie widać ? W piątek chcę go wyciągnąć tylko jakaś wskazówka gdzie on mniej więcej jest
wiekszosc aut ma aku pod maską
E
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6