malmund6 napisał(a):chyba nie myslisz ze inzynierowie w Mazdzie kiedy zauwazyli ze w silniku przybywa oleju to pomysleli :a co tam przesunmy maksymalny poziom oleju do X ,nalepmy zolta naklejke na pokrywe silnika i bedzie ok.
krzych napisał(a):A ze co niby innego zrobili swoja slynna wymiana bagnetow?
Dokładnie tak właśnie było. Tutaj potwierdzenie forumowicza
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 26#1006026 Zaczęło ludziom przybywać oleju i zrobili dym. Inżyniery policzyli wszystko. Wyszło im, że mogą dać taki a taki poziom do X bez straty własności smarujących oleju, szkody dla silnika i siup. Masz babo* placek.
malmund6 napisał(a):Dokladnie wiedzieli co robia
Może nie wiedzieli że puszczają bubel. Może w laboratoriach robili testy, ale nie przyszło im na myśl, że paliwo spływa do miski w wyniku jego nadmiernej ilości w cylindrach... Stąd też zapewne wzięła się kolejna akcja na zmianę softu, bo bagnet nie wystarczył.
malmund6 napisał(a):i caly ten proces napewno ma jakis cel ale jaki dokladnie to nikt ci nie powie
Z pewnością. Choć jestem rozczarowany, bo myślałem, że mnie oświecisz...
malmund6 napisał(a):takie info trudno wydobyc z mazdy to ich tajemnica my mozemy tylko sie domyslac i spekulowac
Pewnie że trudno, zwłaszcza jakby mieli się przyznać do błędu, a użytkownicy zażądaliby wymiany silnika.
Heloł? Pobudka? Wiesz jakie to byłyby koszty? To mógłby być koniec Mazdy... Szczęście w nieszczęściu problem nie jest tak wielki, co nie znaczy że jest dobrze. Dziwi mnie jednak, że w GH puścili ten sam silnik... Mieli przecież 4 lata na poprawę tego.
malmund6 napisał(a):A w benzyniakach wystarczy ze ci lambda padnie i tez moze zalewac albo wtrysk ci sie zapcha i leje paliwo. A latwo wylapac cos takiego to moze jest ale nie dla kobiety
Proponuję zakończyć temat silników benzynowych w dziale
Diesel.
*) Kobiety też mają się nijak do tematu...
