Brak mocy / rozwiązanie – brudny filtr paliwa

Postprzez robercik90 » 25 lip 2009, 16:57

mam problem z mazda mianowicie jak odkreacam wlew do oleju wydostaje sie para i chlapie olejem, i samochod nie ma mocy prosze o szybka pomoc
robercik90
 

Postprzez XEDOS6 » 2 sie 2009, 20:57

kolego podkladki pod wtryskiwaczami!!!
koszt w aso 500 zl
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez XEDOS6 » 3 sie 2009, 12:57

witam. od wczoraj po upalach stalo sie moja mazda..padla na ryj:( ruszajac z pod swiatel zauwazylem ze kopci z tylu i myslalem ze pomylilem biegi zamiast 1 mam 3 bo taki mol jak cholera. dzias jadac do pracy pol dodaniu gazu lekko kopci doslownie brak mocy. sprawdzalem wszyustkie podcisnienia i rury ic -turbo i odwrotnie lecz nie znalazlem nic dziwnego. sciagnolem rure gumlowa o dlugosci 15 cm takie kolanko na gorze od turbo sprawdzalem czy moze tam jest olej lecz nie bylo tylko lekki polysk.. czyli standart. sprawdzalem geometrie zawor wciaga grzybek przy odpaleniu auta. sprawdzalem filtr powietrza nic mi sie nie rzucilo w oczy. odpala bez problemu al;e jest bez mocy.. co sprawdzic lub co zrobic aby auto powrocilo do formy:)????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez XEDOS6 » 3 sie 2009, 22:05

i jeszcze jedno przy mocniejszym daniu w gaz slychac lekki tyrkot gdzies z okolicy pompy wacum.... blisko akumulatora...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez MAZVAGTECH » 3 sie 2009, 23:43

XEDOS6 napisał(a):koszt w aso 500 zl

Za wymiane podkladek?
XEDOS6 napisał(a):co sprawdzic lub co zrobic aby auto powrocilo do formy
Przepustnice na kolektorze ssacym sprawdzales?
XEDOS6 napisał(a):lekki tyrkot gdzies z okolicy pompy wacum
Sprzeglo pompy
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez XEDOS6 » 4 sie 2009, 06:51

maxkls napisał(a):Przepustnice na kolektorze ssacym sprawdzales?
no nie ..ale ona moze byc przyczyna??? gdzie sie znajduje??


maxkls napisał(a):Sprzeglo pompy


czy to jst drogi koszt naprawy tego sprzegla???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez XEDOS6 » 4 sie 2009, 11:53

dzis sprawdzilem ic...trzyma cisnienie.... jutro jestem umowiony do ASO zobazcymy jaka bedzie diagnostyka...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez Jaksa » 4 sie 2009, 13:22

XEDOS6 napisał(a):gdzie sie znajduje
Na kolektorze ssącym zaraz przy wezu gumowym wychodzącym z IC ( fotki nie mam )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez MAZVAGTECH » 4 sie 2009, 15:07

XEDOS6 napisał(a):czy to jst drogi koszt naprawy tego sprzegla

Tego sie nie naprawia to sie wymienia, z tym ze oprocz nieprzyjemnych wrazen sluchowych nic sie nie dzieje
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez krzych » 4 sie 2009, 15:10

maxkls napisał(a):
XEDOS6 napisał(a):czy to jst drogi koszt naprawy tego sprzegla

Tego sie nie naprawia to sie wymienia, z tym ze oprocz nieprzyjemnych wrazen sluchowych nic sie nie dzieje


Dokladnie. Przy czym po wymianie wymienia sie jeszcze raz jak znow sie "rozklekoce". Chopaki mody, moze by dodac zarowno poszerzanie "obudowy" jak i wymiane sprzegielka do poradnika, bo coraz czesciej widze ten temat a sam wiem jak to bylo jak nikt mi nie umial powiedziec co brzeczy ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Grzyby » 4 sie 2009, 15:13

krzych napisał(a):Chopaki mody

to powinni trochę przysiąść nad tym działem bo czasem mam wrażenie że przeglądam DIESEL ......
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Globy » 4 sie 2009, 15:14

Miiiichaaaał...
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Grzyby » 4 sie 2009, 15:15

no! :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez XEDOS6 » 4 sie 2009, 21:39

to winne moze byc sprzeglo.... ze kopci przy dodaniu gazu..i spadla moc..???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez Riki » 4 sie 2009, 21:41

Grzyby napisał(a):czasem mam wrażenie że przeglądam DIESEL ......

? :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez XEDOS6 » 5 sie 2009, 09:02

...no i wlasnie zamiast cos podpowiedziec to napisze ci swoja mysl bez pomyslenia:)..po co sa te fora???? po to zeby sie smiac lub pisac glupoty hmm... chyba jednak niee. dzieki za pomoc pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez MAZVAGTECH » 5 sie 2009, 10:44

XEDOS6 napisał(a):to winne moze byc sprzeglo....

Nie sprzeglo pompy jest winne tyrkotom ale tu sie nic nie dzieje
XEDOS6 napisał(a):ze kopci przy dodaniu gazu..i spadla moc..
Trzeba przegladnac dolot powietrza do silnika
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez XEDOS6 » 5 sie 2009, 13:05

dolot sprawdzony...pisalem o tym wczesniej:) dzis oddalem do ASO zobazcymy co mi powiedzal..pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez XEDOS6 » 6 sie 2009, 13:39

dzis dzwonilem do ASO i caly czas szukaja przyczyny.... dowiedzialem sie tylko ze jest problem z doladowaniem....i czekam caly czas na wiesci ile bede musial poplynac..:(:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez XEDOS6 » 6 sie 2009, 14:44

serwis mazdy powiedzial ze prawdopodobnie jest to wina wtryskow.....ale nie daj 100% pewnosci. czy ktos zna serwis diesla zeby to zdiagnozowac dokladnie..najlepiej we Wroclawiu.pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6