przeraźliwy klekot – proszę posłuchajcie tego
deha napisał(a):obrocilo 2 panewki
Niech zgadnę – na 4tym cylindrze?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Jak widac dobrze to ktoś zrobiłdeha napisał(a):że to już było wcześniej robione
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Myslę ze za wszystkie problemy układu tłokowo-korbowego odpowiada smarowanie , nie raz zdejmowalismy miskę, na 10 mazd w 6 sztukach smoki olejowe były do połowy zakitowane mułem.... czwarta korba jest najdalej od pompy wiec przy takim stanie smoka utrudnione jest tam smarowanie ..... koledzy z ASO nadal pukają mi sie w czolo jak rozmawiamy o sciąganiu misek – nawet fotki ktore pokazywałem nie są przekonywujące. ( a moze to tylko ja przesadzam? )
Czytam i coraz bardziej obawiam się zakupu diesla. Czy istnieje możliwość w autojaksa sprawdzić przed-zakupowo te wszystkie elementy? Czy to zbyt dużo czasu? Czy może to w standardzie się sprawdza? Jaki koszt? Co mam robić, bo jestem napalony na diesla?
- Od: 28 sty 2008, 00:58
- Posty: 57
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 2.0 MZR 143 KM 2006
To nie kupuj jak nie jestes zdecydowanymorgafix napisał(a):Czytam i coraz bardziej obawiam się zakupu diesla.
Ktory sprzedawca pozwoli zdemontowac sobie miskemorgafix napisał(a):Czy istnieje możliwość w autojaksa sprawdzić przed-zakupowo te wszystkie elementy

Nie jest to chwila , trzeba sie umawiac na dany dzien.morgafix napisał(a):Czy to zbyt dużo czasu
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Problemy powiadasz? mysle ze przy kazdym uzywanym samochodzie sa jakies tam problemy to wliczone ryzykomorgafix napisał(a):zdrcydowany jestem, tylko się boję problemów


Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Problemy powiadasz? mysle ze przy kazdym uzywanym samochodzie sa jakies tam problemy to wliczone ryzykomorgafix napisał(a):zdrcydowany jestem, tylko się boję problemówJa mam diesla i nie mogę narzekac – nie widze lepszego auta za te pieniadze a to ze trzeba inwestowac ? hm...... takie zycie.
No to się wkrótce zobaczymy na pierwszym przeglądzie (przed zakupem) – mam nadzieję, że następnym będzie planowany (wymiana rozrządu itp)
Ps. na ile mam wcześniej umówić wizytę?
- Od: 28 sty 2008, 00:58
- Posty: 57
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 2.0 MZR 143 KM 2006
Dzwoń jak znajdziesz auto.morgafix napisał(a):na ile mam wcześniej umówić wizytę?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
deha napisał(a):a najlepsze jest, że mechanik stwierdził, że to już było wcześniej robione
to teraz się poważnie zastanów ile Twój samochód ma przebiegu.. Bo te 120kkm pewnie miał, ale gdzieś w 2005 roku

szoszon1983 napisał(a):Co do awaryjnosci tych diesli, to z moich obserwacji wynika, że nie odbiegaja zbytnio od innych marek, a na pewno wypadaja znacznie lepiej niż francuzy, czy nawet mercedesy
To ciekawe co mówisz. Po postach z forum widzę że mazdy się sypią po 100tys. km. Renówką 1,9DCi zrobiłem 120 tys. i zero problemów z napędem, samochód nie kopcił. Co więcej jestem prawie pewien że nawet pod koniec samochód miał lepsze osiągi niż Mazda 3 z 2.0 dieslem. Ojciec jeździ E320CDI – od nowości, dziś (5 rok) ma 230tys. km – zero jakichkolwiek kłopotów z silnikiem, brak kopcenia. Wcześniej była Lacia 2,4 JTD – 160tys. żadnych napraw silnika, ale pod koniec samochód był słabszy i zaczął kopcić. Każdy z tych samochodów był regularnie serwisowany w ASO, ale ani ja ani ojciec nie jeździmy "delikatnie" chociaż wiemy na co zwracać uwagę przy takich silnikach.
W firmie mam Transita – 2,5 TDI – 190tys. trochę kopci, ale to typowy firmowy wół roboczy, mimo tego żadnych problemów z silnikiem.
Znam osobiście ludzi którzy jeżdżą 1,5DCi by Renault. Jeden ma dziś 140tys. – nic nie robił przy silniku, drugi po 100tys. musiał zregenerować wtryski i pompę, tylko że 2 jeździ na lewym oleju i nie do końca wiadomo co tankuje.
Nie znam nikogo (poza właścicielami firmowych "ciężarówek") którzym by się diesle tak szybko sypały.
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
mr_t napisał(a):Po postach z forum widzę że mazdy się sypią po 100tys. km
gdzie żaden z właścicieli nie ma tego auta od nowości = nie wiadomo ile mają naprawdę przebiegu
A po ogłoszeniach np. na niemieckich stronach widać, że szóstki z przebiegami grubo powyżej 200kkm nie należą do rzadkości...
Grzyby napisał(a):A po ogłoszeniach np. na niemieckich stronach widać, że szóstki z przebiegami grubo powyżej 200kkm nie należą do rzadkości...
W końcu nikt nie kupuje diesla żeby stać pod blokiem – do takich celów znacznie lepiej nadają się samochody z dużymi silnikami benzynowymi, robią lepsze wrażenie
A przy okazji tematu to: Interia i mazda w dieslu która cudownie straciła 66 tys. km a pewnie straci na dalszych etapach jeszcze trochę
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
mr_t napisał(a):A przy okazji tematu to: Interia i mazda w dieslu która cudownie straciła 66 tys. km a pewnie straci na dalszych etapach jeszcze trochę
to ludzie z naszego forum podrzucili im ten temat
Było kiedyś na Ogólnym
mr_t, ja z tego co widzę na ulicach tak wnioskuję. Mazdy kopcą jak im sie dobrze wstawi, a bardzo czesto widzę mercedesy (z tego co kojarze to max 2,7CDI), VW i Audi z 2,0TDI jak kopcą przy podjazdach pod wiadukt. Z kolei po swoich znajomych mogę stwierdzić, że diesel z Francji to padaka (takie są moje spostrzeżenia).
Co do mazd na forum, to większość to import z zachodu, a dla "importerów" najbardziej opłacalnym interesem jest zakup auta polizingowego, z przebiegiem 300kkm.....sam na giełdzie w Słomczynie oglądałem dwie sztuki i mam porównanie do tych w UK, gdzie żadko są kręcone przebiegi.
Ja jak kupowałem swoją, to oglądałem jedną od Polaka, miała niby 88kmil, a nawet włącznik świateł był wyślizgany, o pedałach nie wspomne. Moja miała 82kmil, a zero śladów zużycia w śrdku, oleju nie łyka praktycznie wcale...
Co do mazd na forum, to większość to import z zachodu, a dla "importerów" najbardziej opłacalnym interesem jest zakup auta polizingowego, z przebiegiem 300kkm.....sam na giełdzie w Słomczynie oglądałem dwie sztuki i mam porównanie do tych w UK, gdzie żadko są kręcone przebiegi.
Ja jak kupowałem swoją, to oglądałem jedną od Polaka, miała niby 88kmil, a nawet włącznik świateł był wyślizgany, o pedałach nie wspomne. Moja miała 82kmil, a zero śladów zużycia w śrdku, oleju nie łyka praktycznie wcale...
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
Witam,
Do autora wątku, czy masz już ostateczną diagnozę, co jest do wymiany i jakie były koszty? Bo chyba mam to samo i chciałbym wiedzieć co mnie może czekać.
Pozdrawiam
Do autora wątku, czy masz już ostateczną diagnozę, co jest do wymiany i jakie były koszty? Bo chyba mam to samo i chciałbym wiedzieć co mnie może czekać.
Pozdrawiam
-
julay
Auto naprawione, koszt 5000zł
udało się zrobić czwarty (czyli ostatni) szlif walu korbowego i dobrac panewki
pozostale czesci to zamienniki
mechanik stwierdzil, ze ta usterka byla robiona juz wczesniej,
a do tego 3 cylinder byl przetarty
ktos jezdzil bez wody/oleju??
oprocz tego kolo dwumasowe prawie umarlo
podobnie jak tarcza sprzegla
Auto juz sprzedane, nowy samochod to Audi A4
ale muszę powiedzieć, że tęskni mi się za szóstką
w każdym razie dziękuję użytkownikom tego forum za pomoc,
bardzo przyjemnie się z Wami tutaj pisało
pozdrawiam
Daniel
udało się zrobić czwarty (czyli ostatni) szlif walu korbowego i dobrac panewki
pozostale czesci to zamienniki
mechanik stwierdzil, ze ta usterka byla robiona juz wczesniej,
a do tego 3 cylinder byl przetarty
ktos jezdzil bez wody/oleju??
oprocz tego kolo dwumasowe prawie umarlo
podobnie jak tarcza sprzegla
Auto juz sprzedane, nowy samochod to Audi A4
ale muszę powiedzieć, że tęskni mi się za szóstką
w każdym razie dziękuję użytkownikom tego forum za pomoc,
bardzo przyjemnie się z Wami tutaj pisało
pozdrawiam
Daniel
- Od: 25 kwi 2007, 20:53
- Posty: 35
- Skąd: Leeds - UK
- Auto: Mazda 6 MZR-CD 136KM 2003
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6