bartes76 napisał(a):Przy próbie odpalenia silnika (podczas kręcenia rozrusznikiem), sterowanie ciśnienia wtrysku około dwa razy mniejsze niż podawane w tym czasie żądane ciśnienie wtrysku.
Tu jest inaczej niż u mnie.
Mam akurat zarejestrowany rozruch po wymianie SCV.
Podczas kręcenia rozrusznikiem, kiedy obroty sięgną 220/min ciśnienie CR wynosi 32MPa.
Następnie rozruch, 750 obr/min a CR ma już 48Mpa (minęło ok. 2s od startu).
W 5 sekundzie pracy ciśnienie w CR stabilizuje się na poziomie 36MPa i rozpoczyna się korygowanie wtryskiwaczy.
Po 30 s pracy na obrotach jałowych 750/min ciśnienie CR minimalnie faluje między 33 a 35MPa. Jest to normalne zjawisko, bo pompa obraca się 2x wolniej niż wał silnika.
U mnie "napięcie zasilania modułu" wynosi ok. 14,4V.
Włącz sobie PID'a FIP_SCV A, który podaje wartość prądu zaworu SCV. Im bliżej 2A, tym większe otwarcie, co powinno skutkować zwiększeniem ciśnienia CR.
FLT podaje temperaturę paliwa, która może jest zafałszowana i pośrednio wpływa na ciśnienie CR.