negatywne skutki usunięcia Filtra cząstek stałych (DPF)
No nie mają tylke te co napisałem
UK nie ma i wersje holenderskie nie mają. Reszta ma i musi mieć.
Ostatnio edytowano 2 gru 2014, 22:00 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta :)
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta :)
Tak zgadza się, nawet wloszki z południa mają.
Wracając do tematu, w UK koledzy po usunięciu DPF podczas przeglądów gdzie maja sondy wsadzane w wydech, i aparatura nie wykrywa braku DPF bo spaliny są w normie.
Nie jest to dziwne? że normy i tak są w normie?
Wracając do tematu, w UK koledzy po usunięciu DPF podczas przeglądów gdzie maja sondy wsadzane w wydech, i aparatura nie wykrywa braku DPF bo spaliny są w normie.
Nie jest to dziwne? że normy i tak są w normie?
Witam, też zaczynam miec problem z DPF a mianowicie najpierw zapaliły się kontrolki, pózniej samochód przeszedł w tryb awaryjny, a po wypaleniu serwisowym i mimo jazdy przewaznie na trasach podczas wypalania zapala się kontrolka DPF i po ok 15-20 kilomertach na autostradzie lub tasie szybkiego ruchu gaśnie, a co smieszniejsze na tłumiku końcowym pojawiła się sadza, choć wczesniej był czysty jak w samochodzie benzynowym.Zacząłem się zastanawiać nad jego wycięciem, lecz zgłosiłem się do przedsatwiciela FORTE na polskę pana Romana Gradkowskiego i zaproponował zastosowanie pełnego czyszczenia silnika, a mianowicie czyszczenie kolektora dolotowego i przepustnicy, czyszczenie silnika w środku za pomoca płukanki i czyszczenie całego układu wtryskowego łącznie z czyszczeniem turbiny i DPF za pomocą środków FORTE. Koszt takiej operacji nie jest mały, ale jezeli się okaże że pomógł to i tak taniej wyjdzie niż wyciecie DPF-u, a samochód odzyska sprawność.
Eksperyment ten przeprowadzę koło 20 grudnia i dam wam znać czy jednak warto wyciąć ten wspaniały DPF czy da się go zregenerować i postawić silnik z powrotem na nogi.
Eksperyment ten przeprowadzę koło 20 grudnia i dam wam znać czy jednak warto wyciąć ten wspaniały DPF czy da się go zregenerować i postawić silnik z powrotem na nogi.
- Od: 27 gru 2012, 10:17
- Posty: 15
- Skąd: Głuchów, wielkopolska
- Auto: MAZDA 6, 2.0 MZR-CD 143KM DPF,
24.03.2006
84000km
[quote="marlad"]Caveman73 nadal potrzebujesz sprawdzić jak zachowuje sìę lambda ? Opracowaliśmy ostatnio nowe rozwiązanie usunięcia Dpf w Denso i mam parametry z jazdy próbnej – w tym lambdy . Na razie metoda jest w fazie beta, ale pierwsze wyniki obiecujące – silnik np pracuje poprawnie mimo , iż czujniki temp i różnicy są odpięte 
Bardzo proszę o podanie tych parametrów.
Jeśli moje auto jeździ na bogatej mieszance to co może się stać z silnikiem?
Bardzo proszę o podanie tych parametrów.
Jeśli moje auto jeździ na bogatej mieszance to co może się stać z silnikiem?
- Od: 22 cze 2014, 20:49
- Posty: 13
- Skąd: Lądek-Zdrój
- Auto: MAZDA 5 2.0 143kM, 2007 brillantschwarz :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6